کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مسئولان مخابرات مسدود شدن VPN‌‌ ها را تایید کردند

vpn

سه هفته پس از انتشار خبر اولیه قطع قریب‌الوقوع وی پی ان ‌ها و همچنین خبر دیروز در سایت بهارنیوز ، خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع رسمی خبر داد که: پس از ثبت‌نام VPN‌ قانونی، از صبح امروز تمامی پورت‌های VPN‌ غیرقانونی در کشور بسته شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، از روز گذشته دسترسی به تمام پورت‌های VPN‌ که مجوز قانونی لازم را نداشتند، متوقف شده بود که احتمال می‌رفت این عدم دسترسی به دلیل اختلال باشد اما تا صبح امروز عدم دسترسی به این پورت‌ ها ادامه داشت و امروز سرویس‌ دهندگان بازار VPN‌ نیز به مشتریان خود اعلام کرده‌اند: تمامی پورت‌ های آنان بسته‌ شده‌اند. یک مقام مسئول نیز این خبر را تایید کرد.

طی روزهای اخیر و همزمان با غیر ممکن شدن برقراری ارتباط از طریق VPN و SOCKS نرم‌افزارهای عبور از فیلترینگ و پروکسی‌ ها، قطعی طولانی مدت امکان دسترسی به نرم افزار ارتباط صوتی و تصویری از راه دور، کاهش سرعت در حد قطعی ارتباط و یا بارگذاری نشدن برخی سایت‌ ها بدون آنکه پیغام فیلترینگ نشان داده شود، در شبکه اینترنت کشور افزایش یافته است.

از چند روزگذشته پورت‌های ورودی و خروجی (هر دو پروتکل‌ PPTP و L۲TP) کلیه VPN ها از کار افتاده است و به همین دلیل اغلب کاربرانی که از این طریق وارد سایت‌ های مسدود شده می‌ شوند این امکان را از دست داده‌اند. به نظر می‌ رسد طرح از کار انداختن VPN ها اگر به مرحله نهایی هم نرسیده نباشد اما مراحل تست نهایی خود را طی می‌ کند.

در اواخرماه گذشته (بهمن‌ ماه) اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام دریافت خدمات رسمی VPN برای اشخاص حقوقی را اعلام کرد و در همین رابطه یک کارشناس اینترنت گفته بود: طرح در دست اقدام مخابرات برای فروش VPN به کاربران، گام دیگری برای عملیاتی کردن طرح اینترنت ملی است.

مسعودی افزود: در مرحله نهایی این طرح، عملاً کلیه پورت‌های ورودی به سرور مرکزی اینترنت ایران مسدود و به شبکه ملی هدایت خواهد شد. به گفته این کارشناس اینترنت، درچنین حالتی کلیه دسترسی‌های IP‌ های کاربران اینترنت ایرانیان فقط از طریق پورت (درگاه) خروجی از شبکه ملی میسر است که در چنین حالتی حتی VPN‌ های موجود نیز از کار خواهند افتاد. این کارشناس شبکه و اینترنت ادامه داد: طرح فروش قانونی VPN به افراد حقوقی و حقیقی نیز به احتمال فراوان در همین راستا اجرایی خواهد شد، زیرا در گام نهایی اینترنت ملی، VPN‌های رسمی و دولتی از طریق پورت اصلی شبکه وارد شبکه اینترنت شده و کاربران می‌ توانند به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13884 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/12/20 تعداد مشاهده: 3502
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علي 1392/02/17 12:47
از اینا..... هر چی بگین بعید نیست
یحیوی 1391/12/21 02:41
حتی خود سافت گذر هم تو جمع آوری نرم افزارها دچار مشکل می شه چون خیلی از سایت های دانلود نرم افزار فیلتر هستن!
milad.oklahoma 1391/12/21 01:07
بله دیگه
خلاصه اینام باید با فروش vpn پول درارن....
تف به...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
مالکی 1391/12/21 01:07
آقا من یه سوال دارم . چرا خوب سایتا رو فیلتر میکنن که بعد باز خودشون وی پی ان بدن واسه همون سایتا.واقعا خنده دارن اینا
امپراطور 1391/12/20 22:16
بسیار ممنونم از این کار
واقعا باید عوامل فساد زا جمع بشه
از اول باید اینترنت تو ایران گسترش پیدا نمیکرد.ولی جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سود است.
مرسی مخابرات
محمد کاظمی 1391/12/20 20:23
همه کاربرا فقط به خاطر فیسبوک نت میگیرن..خدایا :(((((((((((((
این چون اون 1391/12/20 18:52
اینجا ایران است
صدای ما را از کره ی شمالی می شنوید
ناشناس 1391/12/20 17:12
چرا وایبر را مسدود کرده اند؟ واقعا علاوه بر تحریمهای غیر انسانی که غربیها کرده اند و مثلا با آنکه پول زیادی برای خرید یک گوشی موبایل می دهیم ولی نمی توانیم برنامه های کاربردی آنرا بگیریم ! این صحیح است که خودمان هم به تحریمهای آنها اضافه کنیم؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/12/20 16:21
whatsapp و viber هم فیلتره... چیکار به اینا دارن اخه !!!!
امید 1391/12/20 16:07
به جای این همه محدودیت برن وضع اینترنت کشور رو درست کنن اخه کی می خواهیم پیشرفت کنیم الان در همه کشورها( پیشرفنه و در حال توسعه) دارن در عرصه اینترنت هزینه می کنند اون وقت ما می اییم فقط و فقط محدود می کنیم خدایا فریادرس ما باش.!!!
کاوه 1391/12/20 13:40
چرا مسدود نکنن؟ این نرم افزارا همشون خطرن برا مخابرات و درامد میلیاردی اون...
reza moradi 1391/12/20 09:41
با این محدویت ها می خوان چه بلایی سر شرکت های اینترنتی بکنن
دیگه کسی نمیره سراغ اینترنت گرفتن از مخابرات و وایمکس ایرانسل و مبین نت رایتل همه دیگه باید در شرکت شون گل بگیرن چون اینترنت برای ارتباط با خارج از کشور نیاز داریم نه داخل
تازه شم vpn قانونی به اشخاص حقوقی میدن ما هم که نمی تونیم استفاده کنیم بعدش هم می خوان بدونن ما چه غلطی میکنیم تو اینترنت.واییییییییییییییییییییییییی وای ی ی ی ی ی ی
البرزی 1391/12/20 09:21
سلام
حالا چرا اسکایپ را مسدود کردن؟
خیلی ها از این نرم افزار برای ارتباط تلفنی استفاده می کردن