کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توضیحات مایکروسافت درباره مراحل اولیه ساخت تاچ‌کاور تبلت Surface

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت در اولین ورود جدی‌اش به دنیای سخت‌افزار، تبلت‌های Surface RT و Surface Pro را روانه بازار کرد که موفقیت نسبتاً خوبی هم به دست آوردند. اما یکی از ویژگی‌هایی که این محصولات را از بسیاری دیگر از تبلت‌های مشابه متمایز می‌کرد، کیبوردهای آن‌ها موسوم به تاچ‌کاور بود.

 

صرف‌نظر از این‌که نظر مردم درباره تبلت‌های Surface RT و Surface Pro مایکروسافت چیست، تاچ‌کاوری که کمپانی برای این تبلت‌ها ساخت، بلافاصله پس از معرفی به یکی از ویژگی‌های برجسته اولین تبلت‌های مایکروسافت تبدیل شد. کمپانی سازنده، در پست جدیدی در وبلاگ تبلت Surface برخی از مدل‌های اولیه‌ای را به تصویر کشیده و درباره آن‌ها توضیح داده که در نهایت به تاچ‌کاور مبدل شدند و اکنون در بازار به فروش می‌رسند.

در این پست، ابتدا تصویر بالا قرار داده شده که کیبورد کامل یک رایانه رومیزی را با سنسورهای فشاری‌اش نشان می‌دهد که قرار بود در نهایت به طراحی تاچ‌کاور تبدیل شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت در ادامه از اهمیت قرار دادن ترک‌پد در تاچ‌کاور و همچنین تنوع رنگ آن نیز توضیح داده است. نسخه ویژه‌ای از این کیبوردها نیز هنوز به فروش می‌رسد که طراحی‌های متفاوتی نسبت به تاچ‌کاورهای معمولی دارد.

 

 تصویر دیگری در این پست، تاچ‌کاور تبلت Surface را نشان می‌دهد که روکش لمسی آن نیز رویش گذاشته شده است. مایکروسافت می‌گوید برای تیم ساخت مهم بود که تاچ‌کاور یک ترک‌پد کامل نیز داشته باشد. مایکروسافت در این‌باره می‌گوید: «به راحتی و با حرکت انگشتان و کلیک کردن، در تبلت خود بگردید. می‌توانید بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شوید، با کلیک راست وارد یک تب جدید در مرورگر خود شوید، و به سادگی عملیات کپی و پیست را انجام دهید.»

مایکروسافت درباره رنگ‌های مختلف (سبز-آبی، قرمز، بنفش، سیاه و سفید) قابل انتخاب برای تاچ‌کاور نیز می‌گوید: «می‌دانستیم اضافه کردن دو رنگ سیاه و سفید برای افرادی مفید است که می‌خواهند تبلتی ساده داشته باشند. برای افراد شاد و تنوع‌طلب هم رنگ‌های جالب‌تر قرمز، بنفش و سبز-آبی را اضافه کردیم.»

به علاوه، مایکروسافت هنوز دارد نسخه محدود تاچ‌کاورهای Surface را هم به فروش می‌رساند؛ تاچ‌کاورهایی که طراحی‌شان با لیزر و توسط چندین تن از طراحان و هنرمندان مشهور انجام شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13896 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/12/20 تعداد مشاهده: 1522
سافت گذر