کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اجرا شدن گام جدید اینترنت ملی با از کار انداختن VPNها

طی روزهای اخیر و همزمان با غیر ممکن شدن برقراری ارتباط از طریق VPN و SOCKS ، نرم‌افزارهای عبور از فیلترینگ و پروکسی‌ها، قطعی طولانی مدت امکان دسترسی به نرم افزار ارتباط صوتی و تصویری از راه دور، کاهش سرعت در حد قطعی ارتباط و یا بارگذاری نشدن برخی سایت‌ها بدون آنکه پیغام فیلترینگ نشان داده شود، در شیکه اینترنت کشور  افزایش یافته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، سایت بهارنیوز اعلام کرد: گام تازه اینترنت ملی که از کار انداختن VPNهاست، طی روزهای اخیر عملا به مرحله اجرا درآمده است.

از چند روزگذشته پورت‌های ورودی و خروجی (هر دو پروتکل‌ PPTP و L۲TP) کلیه VPNها از کار افتاده است و به همین دلیل اغلب کاربرانی که از این طریق وارد سایت‌های مسدود شده می‌شوند این امکان را از دست داده‌اند. به نظر می‌رسد طرح از کار انداختن VPNها اگر به مرحله نهایی هم نرسیده نباشد اما مراحل تست نهایی خود را طی می‌کند.

گفتنی اینکه؛ در اواخرماه گذشته (بهمن‌ماه) اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام دریافت خدمات رسمی VPN برای اشخاص حقوقی را اعلام کرد و در همین رابطه یک کارشناس اینترنت به بهارنیوز گفته بود: طرح در دست اقدام مخابرات برای فروش VPN به کاربران، گام دیگری برای عملیاتی کردن طرح اینترنت ملی است.

مسعودی افزوده بود: در مرحله نهایی این طرح، عملا کلیه پورت‌های ورودی به سرور مرکزی اینترنت ایران مسدود و به شبکه ملی هدایت خواهد شد.

به گفته این کارشناس اینترنت، در چنین حالتی کلیه دسترسی‌های IP‌های کاربران اینترنت ایرانیان فقط از طریق پورت (درگاه) خروجی از شبکه ملی میسر است که در چنین حالتی حتی VPN‌های موجود نیز از کار خواهند افتاد.

این کارشناس شبکه و اینترنت ادامه داد: طرح فروش قانونی VPN به افراد حقوقی و حقیقی نیز به احتمال فراوان در همین راستا اجرایی خواهد شد، زیرا در گام نهایی اینترنت ملی، VPN‌های رسمی و دولتی از طریق پورت اصلی شبکه وارد شبکه اینترنت شده و کاربران می‌توانند به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13911 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/12/21 تعداد مشاهده: 1973
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/12/23 11:03
این حرف دوستمون رو که گفته بود سافتگذر نظرات رو سانسور نمیکنه قبول ندارم چون بعضی نظرات من رو بیشتر از ده ها بار شده سانسور کرده خودم هم نمیدونم برای چی از جمله برای این خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش 1391/12/22 14:52
خوشم میاد سافتگذر همه نظرها رو میزاره و سانسور نمیکنه!

این یه قانونه , هرچقدر انسان از چیزی منع بشه بیشتر دوس داره بره سمتش !!!

امیدوارم سافتگذر عزیز اینو دیگه سانسور نکنه !!!!!! اگه قصد دارید نظرات رو سانسور کنید پس لطف کنید به کاربراتون احترام بزارید و نظرات رو غیر فعال کنید!
ما به احترام و قدردانی از کارای شما وقت میزاریم ....
به امید فردایی بهتر ...
PouriaTech 1391/12/22 10:38
ما که با سرویس iTunnel راحت وصل میشیم.رمز گذاری 256 بیتی هم شده،هیچ کاریشم نمیتونن بکنن.
حسینی 1391/12/22 00:33
روزی میرسه که اینترنت هم تقریبا بدون فیلتر میشه مثل دستگاه پخش ویدئو که زمان انقلاب میگفتن حرومه و حالا تعدادش تو هر خونه از تعداد قرآن بیشتره....
علی 1391/12/21 23:58
کی گفته کلا قطه بعضی وقتا l2tpوصل میشه ولی قعطی داره ولی ساکس وصله و خیلی هم خوب کارمیکنه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی 1391/12/21 22:33
مسخرس بخدا خودشون سایت ها رو فیلتر میکنن بعد میخوام vpn هم واسش ارائه بدن ..دزدی تا کی.....
ناشناس 1391/12/21 16:33
اگه خودشون پول بگیرن قانونیه وگرنه...........