کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز هم رایتل خبر ساز شد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به علت آنچه برخورد نامناسب رایتل اعلام کرد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تذکر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ روز گذشته نصرت‌الله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح دیروز مجلس در تذکر دیگری به وزیر ارتباطات گفت: به وزیر ارتباطات درباره شرکت رایتل تذکر می‌دهم و در حالی که در کمیسیون فرهنگی بحث‌های شده اما با بعضی از جوانان که با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنند، به بهانه‌های مختلف برخورد قضایی می‌شود.

پژمان‌فر بر همین اساس تاکید کرد‌: از وزیر ارتباطات انتظار داریم درباره برخورد نامناسب رایتل اقدام کند.

اگرچه وی در این تذکر به جزییات بیشتری در خصوص منظور خود از برخورد نامناسب تالیا اشاره‌ای نکرد.

بر اساس این گزارش مصادف با هفتم اسفندماه بود که سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از اعلام نتیجه بررسی تاثیرات سیم کارت رایتل از سوی مرکز موضوع شناسی احکام فقهی به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تا ۱۰ روز آینده به منظور تصمیم گیری نهایی، خبر داد.

سید علی طاهری کمیسیون گفت: درجلسه امروز بحث‌های موافق و مخالفی در مورد سیم کارت رایتل با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد و چون بحث گسترده بود، ادامه بررسی این موضوع به جلسات آینده کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمانانی نیز از مرکز موضوع شناسی احکام فقهی در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند که از اعلام نتیجه بررسی تاثیرات سیم کارت رایتل به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تا ۱۰ روز آینده به منظور تصمیم گیری نهایی، خبر دادند.

گفتنی است معاون امور مجلس، معاون تنظیم مقررات صدور رایتل، مدیر عامل رایتل از مرکز سایبری ناجا و سایبری سپاه، جمعی از مجمع فعالان فضای مجازی و مسوولان صدا و سیما از دیگر میهمانان جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس بودند.

همچنین پیش از رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی درباره ارتباط تصویری رایتل نیز گفته بود :‌ راه اندازی رایتل مصوبه دولت و قرار داد بایک شرکت برای راه اندازی اپراتور نسل سوم است اما بحثی که وجود دارد ارتباط تصویری این اپراتور است که شرکت رایتل در جهت رفع این دغدغه متعهد شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13917 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/12/22 تعداد مشاهده: 1942
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

گذشته 1391/12/23 16:36
ایران رو چه به پیشرفت همین کارها رو میکنن که عده ای از روی جهل علت عقب موندگی ایران رو دین میدونن بابا دین میگه پیشرفت کنید و خودتونو کنترل کنین و گناه نکنین اقای پژمان فر به اصطلاح مومن متعهد اگر راست میگی یه فکری به حال تعرفه رایتل و تورمی که کمر مردم رو داره میشکنه بکن
صادق 1391/12/23 11:30
تا کی باید به بهانه دین از علم عقب باشیم.
ناشناس 1391/12/23 11:25
خداییش این نماینده های مجلس انگار از عصر حجر اومدن آخه چه ربطی داره هر کی خواست از مکالمه تصویری استفاده میکنه هر کی هم نخواست موبایل رو میزاره روی گوشش دیگه تصویر هم نداره یا از گوشی بدون دوربین استفاده میکنه مهم اینه که با تکنولوژی پیش بریم نه بر عکسش واقعا الان تمام مشکلات مملکت حل شده فقط مونده این کار واقعا براتون متاسفم که مثل اصحاب کهف میمونید 300 ساله تو خوابید اونا بیدار شدن ولی شما فکر نمیکنم هیچ وقت بیدار بشید
حسن 1391/12/22 22:56
واقعا دیگه این رایتل غیر قابل تحمله!!!
گرونی و اختلاس سه میلییاردی و پسته چهل هزار و پراید بیست میلیون و دلار چهار هزار رو میشه نادیده گرفت!!! اما این رایتل رو دیگه نه!!!
خدااااااااا................ 1391/12/22 21:24
اینجا ایران است
سرزمین آرزوهای دست نیافتنی
معین 1391/12/22 20:31
ما آخرش نفهمیدیم! نماینده های مجلس نماینده مردم هستن و قراره حق مردم رو از دولت و نظام بگیرن یا نماینده نظام هستن و قراره حق نظام رو از مردم بگیرن!!! شاید بهتره بگیم قراره حق مردم رو بذارن کف دستشون!!!
امپراطور 1391/12/22 15:51
اره واقعا رایتل رو ببندن راحت شیم فساد زاست.
البته همه تکنولوژی ها رو باید منهدم کرد. ماشین ها رو هم باید از رده خارج کنیم و اسب و شتر سوار شیم. البته اسب هم نه فقط شتر
چون عربها در گذشته فقط شتر سوار میشدند و از اسب خبری نبود.
مرگ بر رایتل.
اصلا این ارتباط تصویری رو حدود 7-8 سال قبل استکبار طراحی کرده بود که ما مسلمانان ایرانی به گناه بیافتیم.
افرین بر نصرت‌الله پژمان‌فر این وجدان بیدار مردم مشهد و ایران
ولی 1391/12/22 08:42
رایتل که دیگه مثل ماهواره نیست که نشه کنترلش کرد این همه سر وصدا نداره خوب مثل اینترنت توی مشت خودتونه