کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316416 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیس‌بوک پا در کفش شبکه‎ی توییتر می‌کند

کاربران توییتر با علامت هشتگ (‪#‬) آشنایی دارند. این علامت به مخاطبان کمک می‌کند تا بتوانند موضوعی خاص را به آسان‌تر بیایند. گزارش‌هایی منتشر شده است که بر امکان استفاده فیس‌بوک از این علامت در آینده حکایت دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، تولید تعداد بالایی از هشتک‌های مشابه می‌تواند توجه مخاطبان را به موضوعی پر اهمیت جلب کند. استفاده از هشتک‌های فارسی نیز در میان کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی رایج است.

 

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی خبر داده است که حال شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد دارد از این امکان استفاده کند تا کاربران بتوانند یک موضوع خاص را به راحتی برجسته کنند.

این گزارش در عین حال می‌افزاید که انتشار این اخبار به این معنا نیست که فیس‌بوک به زودی این امکان را برای کاربرانش مهیا خواهد کرد.

هشتک هم اکنون در شبکه اجتماعی اشتراک عکس اینستاگرام که توسط فیس‌بوک خریداری شده نیز به کار برده می‌شود. اینتساگرم اپلیکیشن فیس‌بوکی نیز دارد که امکان متصل شد آن به فیس‌بوک و همخوان کردن (اشتراک) ‬عکس‌ها در تایم‌لاین کاربران را به راحتی فراهم می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که اگر امکان استفاده از هشتک در فیس‌بوک به وجود بیاید، تحولی قابل توجه در ابزار جستجوی این شبکه مجازی نیز رخ خواهد داد. در حال حاضر جستجو در این شبکه به اطلاعاتی که توسط کاربران همخوان شده، محدود می‌شود، اطلاعاتی مانند دوستانشان، علاقمندنی‌ها و مکان‌هایی که در آنها حضور داشته‌اند.

هشتگ در فیس‌بوک به کاربران این امکان اضافه را خواهد داد که موضوع‌های مورد علاقه آنها که در پست‌ها عمومی و با هشتک مشخصی ارسال شده را به آسانی دنبال کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمان این امکان به فیس‌بوک اضافه می‌شود. یک سخنگوی فیس‌بوک به وال استریت ژورنال می‌گوید: «ما به راحتی در مورد حدس و گمان‌ها و شایعات اظهار نظر نمی‌کنیم.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14048 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/12/30 تعداد مشاهده: 2013
کلید واژه ها: ,
سافت گذر