کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اختلال کارت‌خوان‌ها حساب بانکی کرجی‌ها را خالی کرد

شماری از شهروندان کرجی می گویند: در واپسین روز های سال 91 و آغاز سال جدید، اختلال در کارت خوان های برخی بانکها، سبب خالی شدن موجودی حساب های بانکی آنان در این شهر شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ آنان در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کردند: اختلال در سیستم کارت خوان ها سبب شد که هم خرید انجام نشود و هم سفرهای نوروزی آنها به تاخیر بیافتد.
یوسف چراغی از جمله شهروندانی است که با ارائه قبض تراکنش ناموفق یکی از کارت خوان ها می گوید: پس از انتخاب یک قلم جنس، درصدد پرداخت 18 میلیون و 300 هزار ریال وجه خرید آن از طریق سامانه کارت خوان بانک پاسارگاد برآمدم که نتیجه تراکنش ناموفق اعلام شد.
وی ادامه داد: از کارت خوان دیگر همان فروشگاه استفاده کردیم که متوجه شدیم کارت خوان قبلی مبلغ مزبور را از حساب کسر کرده اما به حساب فروشنده واریز نکرده است.
این شهروند گفت: پس از پاسخگو نبودن بانک پاسارگاد البرز در نهایت با مرکز اپراتوری پاسارگاد تماس گرفتم که در پاسخ، زمان بازگرداندن این مبلغ به حسابم را 72 ساعت اعلام کرد.
به گفته وی پس از 72 ساعت مشکل به قوت خود باقی ماند و کارمند پاسخگوی بانک این بار اعلام کرد به احتمال بازگرداندن این مبلغ به پرکردن فیش مربوطه و پیگیری نیاز دارد.
خبرنگار ایرنا برای پیگیری موضوع به شعبه رجایی شهر بانک پاسارگاد مراجعه کرد و با شماری از شهروندان که با مشکل مشابه مواجه شده بودند به گفت وگو پرداخت.
برخی از آنان گفتند: تصور ما پس از تراکنش های غیر موفق کارت خوان ها، خالی نشدن حساب ها بود و به همین خیال راهی سفر شدیم که در مسیر و مقصد، مشکلات مالی گریبانگیرمان شد.
یکی از مراجعه کنندگان گفت: در پیگیری مشکل تراکنش های ناموفق بانکها، اپراتورهای رایانه ای به صورت مدام از صبر و بردباری مال باختگان تشکر می کنند که جای تعامل دارد.
وی ادامه داد: برای مسافری که با خانواده در یک اقامتگاه دور از شهر خود گرفتار بی پولی شده آیا تشکر از صبر و شکیبایی مشکل گشا است؟
این شهروند به ماجرای روز خرید خود اشاره کرد و افزود: پس از دریافت حقوق و عیدی کارمندی، به همراه خانواده به ناچار مسیر خریدهای نوروزی را در پیش گرفتم که پس از چند ساعت بالا و پایین کردن اجناس در نهایت کالاهای مورد نظر را انتخاب کردیم.
شهروند کرجی بیان کرد: به علت نداشتن وجه نقد کافی، خواستم مبلغ خرید را از طریق کارت شتاب و کارت خوان پرداخت نمایم که با دریافت پیام تراکنش ناموفق کارت خوان، جرقه شادی در وجودم ایجاد شد.
وی ادامه داد: خرید این اجناس را به بعد ازتعطیلات نوروزی موکول کردم و به هوای اینکه در حسابم پول کافی وجود دارد، راهی سفر به یکی از استان های غرب کشور شدیم.
این شهروند که خواست نامش ذکر نشود، افزود: در میانه راه پس از سوخت گیری در یکی از جایگاه ها درصدد پرداخت وجه آن از طریق کارت خوان شدم که حساب خالی بانکی مسافرت را بر کام خود و خانواده ام تلخ کرد.
وی گفت: وجه بنزین را از اندک مبلغ نقدی همراه پرداخت کردم و در همانجا سراسیمه مسیر بازگست را درپیش گرفتم که پس از جستجوی فراوان و گرفتن گردش حساب از عابر بانک،مشخص شد کارت خوان بانک پاسارگارد برای خالی کردن حساب من و دیگران به نفع بانک موفق عمل کرده است.
وی افزود: با این وضعیت هم سفر نوروزی برهم خورد و هم به علت بلاتکلیفی و دریافت نکردن پاسخ مناسب از طرف بانک خود و خانواده ام در اضطراب و نگرانی به سر می بریم.
در بررسی موضوع مشخص شد که کارت خوان های برخی دیگر از بانک ها نیز چنین مشکلاتی برای مردم به وجود آورده و پاسخگو نبودن بانک ها در ایام تعطیل، مشکل ساز شده است.
تلاش خبرنگار ایرنا برای کسب نظر مسئولان بانک ها از جمله بانک پاسارگاد در استان البرز و مرکز بی نتیجه ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14073 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/01/06 تعداد مشاهده: 1665
سافت گذر