کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن اختصاصی یاهو برای اطلاع از وضعیت آب و هوا

یکی از حوزه هایی که کمپانی یاهو همچنان در آن مدعی محسوب می شود، سیستم هواشناسی این سایت است. یاهو که مدت هاست اطلاعات آب و هوای iOS را برای اپلیکیشن هواشناسی اپل در دستگاه هایش تامین می کند، اکنون خود نیز آستین ها را بالا زده و برنامه اختصاصی اش را عرضه کرده است. و در همین ابتدای مطلب باید بگوییم که نتیجه کار، بسیار دلچسب است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از نارنجی؛ برنامه از طراحی و رابط کاربری ساده و در عین حال شیکی بهره می برد که استفاده از آن را برای کاربر بسیار لذت بخش می کند. پس از انتخاب شهری که می خواهید از وضعیت آب و هوایش مطلع شوید، در صفحه اول برنامه، عکسی زیبا و متناسب با آب و هوای کنونی آن مکان به نمایش در می آید. شما می توانید شهر های مختلفی را انتخاب کرده با کشیدن انگشت خود به چپ و راست در بین آن ها جا به جا شوید، تصویر اول هر شهر متفاوت است که این موضوع مجموعه ای زیبا را رقم می زند.

اگر در صفحه هر شهر به پایین اسکرول کنید با اطلاعات جالبی روبرو خواهید شد. این اطلاعات در قالب باکس های جالبی طراحی شده اند که با توجه به الویتی که برایتان برخوردار هستند، می توانید آن ها را جا به جا نمایید. در این قسمت دکل های متحرک شما را از سرعت باد مطلع می کنند و خورشید بر روی نموداری، وضعیت خود را از زمان طلوع تا غروب نمایش می دهد.

اگر دوست داشته باشید حتی می توانید وضعیت باد ها و میزان گرمای مناطق مختلف را از طریق نقشه های ماهواره ای مشاهده نمایید. پیش بینی آب و هوای پنج روز آینده به همراه میزان رطوبت و... از سایر امکاناتی است که این برنامه با خود به همراه می آورد.

اپلیکیشن Yahoo! Weather را هم اکنون به صورت رایگان می توانید برای آیفون، آیپاد تاچ و آیپد به رایگان از اپ استور دانلود نمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14456 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1392/01/31 تعداد مشاهده: 1393
کلید واژه ها: ,
سافت گذر