کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بر فراز ابرها ایمن باشید …

ساخت ابری

هر جا که صحبت از فناوری ابر به میان می‌آید، پس از آن امنیت به عنوان مهم‌ترین مقوله در این فناوری مورد توجه قرار می‏گیرد. بسیاری از متخصصان فناوری اطلاعات معتقدند اگرچه تکنولوژی ابر و لزوم استفاده از آن بر همه اثبات شده است اما نکته مهم و چالش بعدی در ارتباط با این تکنولوژی، تامین امنیت آن است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، طی سال‌های اخیر شرکت‌ های بزرگ و متوسط تاکید و توجه ویژه‌ای به استفاده از فناوری‌ های ابری داشته‌اند. ضمن آنکه این شرکت‌ ها پس از استقرار این فناوری به دنبال دستیابی به بهترین راه حل‌ های امنیتی نیز بوده‌اند. از بین ۲۵۰ نفر از متخصصان IT بالغ بر ۹۰ درصد آنها بر این مسئله اتفاق نظر داشته‌اند که استفاده از تکنولوژی ابر زمینه رشد شرکت‌ ها را فراهم می‌کند. با این حال نگرانی عمده این متخصصان، حفاظت از اطلاعات مشتریان و نقایص امنیتی احتمالی موجود در این راه است.

یافته‌های Computer Weekly همچنین نشان می‌دهد با توجه به افزایش روزافزون حملات هکری، فیشینگ و سایر انواع جرایم سایبری، شرکت‌ های بزرگ و متوسط بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تامین امنیت در زیرساخت‌ های ابری خود هستند.

آینده، ابر و امنیت
ارزش خدمات ابری تا سال ۲۰۱۶ به بیش از ۴ میلیارد دلار خواهد رسید. گارتنر معتقد است خدمات مبتنی بر ابر به خریدارانی که نیازمند انطباق هرچه بیشتر محصولات امنیتی با شبکه‌های خود هستند کمک خواهد کرد. بطور کلی استفاده از تکنولوژی امنیت ابری به معنای ایجاد امنیت برای کامپیوترهایی است که ارتباطات فعالی با اینترنت دارند.

در فناوری ابری برنامه‌ها به جای نصب بر روی کامپیوتر کاربر، بر روی سروری در اینترنت نصب و نگهداری می‌شوند. با این اقدام برنامه‌های مورد نیاز هر کامپیوتر ممکن است بر روی تعداد زیادی از کامپیوترهای شبکه نگهداری شوند. یعنی مکانی بر فراز ابرها!

روش‌ های سنتی را دور بریزید…
روش‌ های قدیمی ایجاد امنیت، بر اساس نرم‌افزارهای ضدویروس بودند که بر روی سیستم نصب شده و قابلیت به‌روزرسانی و تشخیص نرم‌افزارهای مفید یا مخرب را داشتند. یکی از مشکلات این روش این است که کاربر همیشه باید برای به‌روزرسانی آنها آماده باشد.

طی سال‌های اخیر که برنامه‌ها بهره زیادی از بستر وب برده‌اند، ایجاد امنیت براساس تکنولوژی ابری باعث آسانی و سرعت بیشتر عملیات‌ ها، برنامه‌ها و همچنین گسترش قلمرو تأمین امنیت در کلیه امور شده است. امنیت ابری در شبکه یعنی به جای نصب نرم‌افزار امنیتی بر روی چندین کامپیوتر، تنها یک نرم‌افزار بر روی پایگاه داده سرور اصلی، یک بار اجرا شود و تمامی کاربران از طریق یک سرویس آنلاین به آن دسترسی پیدا کنند.

سایت‌ ها و فایل‌هایی که ممکن است تهدیدآمیز باشند به جای اسکن شدن در هر کامپیوتر به صورت همزمان، در پایگاه داده موجود بر روی سیستم مرکزی اسکن می شوند. بنابراین مجموعه ابزارهای حفاظت از اطلاعات محرمانه به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود و کاهش می‌ یابد.

یک سرعت شگفت‌انگیز
سرعت ضدویروس ابری شگفت‌انگیز است. آن هم به این دلیل که ویروس‌ های رایانه‌ای تا هنگامی که اجراو به حافظه قابل دسترس رایانه‌ها وارد نشده باشند، تهدید خاصی محسوب نمی‌شوند. پس با این روش تلاش برای شناسایی و بررسی ویروس‌ های غیرفعال و یا با قدرت تخریب پایین‌ به وقتی موکول می‌شود که سیستم، در حال اجرای پردازش‌ های سنگین نیست.
با این توصیف می‌توان نتیجه گرفت حداکثر بار منفی ناشی از امنیت ابری در سیستم‌های خانگی و شخصی کمتر از نیمی از بار منفی ناشی از ضدویروس‌ های معمول و متعارف است.

نرم‌افزار ضدویروس جامع
ترکیب ویژگی‌ های ضدویروس‌ های قبلی با فناوری‌های جدید ابری محصول جدیدی با مزایای پیشگیری از نفوذ، همراه با جدیدترین موتورهای ضدویروس که سرعت اسکن سیستم را افزایش می‌دهند ایجاد کرده است.
استفاده از این نرم‌افزار موجب افزایش کارایی، افزایش سرعت و قدرت واکنش در برابر حملات ناگهانی ویروس‌ ها، کاهش زمان و نیروی انسانی و تجهیزات سازمانی و همچنین فراهم آمدن محیطی کاملاً امن برای کاربران اینترنت خواهد شد.

با یک ضدویروس ابری کار کنید
آمارها نشان می‌دهد که هکرها غالباً با بهره‌برداری از آسیب‌ پذیری سیستم عامل و برنامه‌های کاربردی مورد اعتماد، به کاربرانی که از اینترنت استفاده می‌کنند حمله می کنند. اگر یک ضدویروس بتواند پس از نصب برروی سیستم بدون استفاده از هر گونه منبع خارجی، اطلاعات مربوط به میلیون‌ها ویروس کشف و ثبت شده را ذخیره و آنها را در مواقع لزوم شناسایی کند، قاعدتاً بهترین و قدرتمندترین برنامه امنیتی خواهد بود اما در این صورت حجم اطلاعات و پردازش‌ های آن تمام ظرفیت سیستم را به خود اختصاص خواهد داد.

اما فناوری امنیت ابری این مشکل را با خودکارسازی فرآیندهای امنیتی، حل کرده است. این فناوری برای پایین آوردن زمان لازم تشخیص و حذف تهدیدهای ناشناس طراحی شده است، به طوری که از زمان ظهور یک ویروس و شناسایی آن توسط ضدویروس تا زمان انجام اقدامات امنیتی برای کاربران، فرصت بسیار کوتاهی نیاز دارد.
با این روش کاربر قادراست چندین نرم‌افزار جدید را به طور همزمان در یک محیط اجرا کرده و با استفاده از انواع مرورگرهای اینترنتی با ایمنی و راحتی بسیار بیشتری از فضای اینترنت استفاده کند.

با استفاده از تکنولوژی ابر درصد زیادی از فعالیت‌ های سنگین، زمان‌ بر و حجیم کاربران به سرورهای شرکت خدمات دهنده منتقل و بار منفی این فعالیت‌ ها در رایانه‌های خانگی کاربران کاهش می‌یابد. همچنین با استفاده از پردازش ابری، کاربران می‌توانند از هر کجا و در هر زمان از اطلاعات خود استفاده کرده و به یک محیط ابری وارد شوند و در نهایت اینکه پردازش ابری، هزینه‌های سنگینی که شرکت‌ ها برای سخت‌افزار متحمل می‌شوند را کاهش می‌دهد.

شاید این یک تجربه آشنا برای مدیران شرکت‏ ها و موسسات دولتی و خصوصی باشد که علیرغم صرف هزینه‏های گزاف بابت پهنای باند، همواره از کندی سرعت اینترنت و پهنای باند مصرفی جهت کنترل سایت‏ های در دسترس کاربران شبکه گلایه دارند.
با توجه به اینکه بیش از هفتاد درصد ویروس‌ ها از سایت‌ های آلوده وارد سیستم می‌شوند، با ارتقای قابلیت تشخیص برنامه‌های پرخطر، شبکه‌ها می‌توانند بسیار کارآمدتر و سریع‌تر از قبل عمل کنند. در این شرایط یک ضدویروس ابری، امنیت موثرتر و پایدارتری ایجاد و حفاظت بلندمدتی در مقابل تهدیدات ایجاد شده خواهد داشت.

و در نهایت اینکه ارائه حداکثر امنیت با استفاده از حداقل منابع، ایجاد حداقل بار منفی در زمان عملکرد سرورها، ابزار کنترل و مدیریت متمرکز امنیت در شبکه، از جمله ویژگی‌های قابل توجه برای حفاظت از شبکه‌هایی است که با استفاده از فناوری پیشرفته ابر بهبود یافته‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14506 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/03 تعداد مشاهده: 2465
سافت گذر