کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316538 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جوان‌ترین معتاد آی‌پد شناسایی شد!

یک دختر چهار ساله در بریتانیا به عنوان جوانترین معتاد به اپل شناخته شده است زیرا پزشکان می‌گویند او آنقدر معتاد به بازی با آی پد شده  است در هنگامی که والدینش او را از تبلت دور نگاه می‌داند رفتارهایی مانند کج خلقی و رفتارهای غیر قابل پیش بینی را بروز می‌دهد.

697699-ipad-child

  به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ یک نظر سنجی نشان داده است که بیش از نیمی از پدر و مادران به فرزندان خود این امکان را می‌دهند تا ۴ ساعت در روز را به بازی با تلفن همراه یا تبلت سرگرم باشند تا شاید کاری با آنان نداشته باشند.

دکتر ریچارد گراهام از کلینیک کاپیو در لندن در این مورد می گوید:” معتادان بسیاری در این رنج سنی از این لحاظ وجود دارند و باید از پدر و مادر این دختر برای اقدام برای ترک اعتیاد او تشکر کرد زیرا اگر او به ۱۱ سالگی می‌رسید برای ترک اعتیاد احتیاج به بستری شدن و تحت نظر گرفته شدن داشت”.

گفتنی است که درمانگاه کاپیو یک برنامه سیم زدایی دیجیتالی با هزینه ۱۶ هزار پوند را به اجرا درمی‌آورد که بیماران مبتلا به اعتیاد گجت‌های دیجیتال ، اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و آنلاین بودن را درمان می‌کنند.

دکتر گراهام توصیه کرد در هنگامی که کودک در حول و حوش شما است از کار با آی پد خودداری کنید زیرا کودکان با دیدن آن همه رنگ های زیبا در تبلت مبادرت به استفاده از دستگاه کرده و اگر رفتار این کودکان کنترل نشود ممکن است با کج خلقی و رفتار غیر قابل کنترل دیگر به یک معتاد دنیای دیجیتال شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14511 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/02/03 تعداد مشاهده: 1315
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

Hossain 1392/02/04 00:06
البته ما هم تو فامیل از این بچه ها کم نداریم
علی جوادی 1392/02/03 18:35
خوب بچه میخواد با سیستم عامل بازی کنه...!!!!!!!!!بچه رو اگه 1200 هم بدی فکر میکنه بهترین اسباب بازی دنیاست...این نشون میده محصولات اپل فقط به درد بازی بچه ها میخوره وبس...
ممنون ازت سافی جون
alireza 1392/02/03 10:05
طبیعی هستش فقط به خاطر iOS ...!