کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فریب گوشی‌های هوشمند را نخورید

thewr.jpgهنگامی ‌که برای خرید یک گوشی هوشمند تصمیم‌گیری می‌کنید، برای انتخاب نیاز است که به عوامل مختلفی توجه کنید. مخصوصا اگر بین چند مدل محبوب قصد انتخاب داشته باشید. این روزها گوشی‌هایی ارایه شده‌اند که از پردازنده‌های چهار هسته‌ای پشتیبانی می‌کنند، دو گیگابایت RAM دارند، از دوربین‌های 12، 13، 16 و 41 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کنند، از صفحه نمایش 7/4، 8/4، 5 و 5/5 اینچی برخوردارند و از سرویس‌هایی مثل LTE و NFC پشتیبانی می‌کند. با این همه اما سازندگان سعی می‌کنند طیف وسیعی از ویژگی‌ها را روی گوشی‌های‌شان قرار دهند که بتوانند توجه کاربران را از میان ویترین متنوع گوشی‌ها به محصول خود جلب کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ البته برخی از ویژگی‌ها می‌توانند باعث جلب توجه کاربران شوند و همین ویژگی می‌تواند وجه تمایز گوشی شده و سازندگان بر اساس آن سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهند، اما بسیاری از ویژگی‌ها در همه گوشی‌ها یکسانند و کاربرد چندانی ندارند، بنابراین نباید هنگام خرید به آنها توجه کرد. در این گزارش به قابلیت‌هایی می‌پردازیم که نباید در تصمیم‌گیری شما هنگام خرید گوشی تاثیر بگذارند.

** مگاپیکسل بیشتر
دو سال پیش اکثر گوشی‌های گران‌قیمت دوربین پنج مگاپیکسلی داشتند و گوشی‌هایی که به این ویژگی مجهز بودند، در رده محبوب‌ترین دستگاه‌های موبایلی قرار می‌گرفتند. پس از آن گوشی‌هایی با دوربین هشت مگاپیکسلی رواج یافت، اما از سال گذشته تعدادی از تولیدکنندگان گوشی‌هایی با دوربین 13 مگاپیکسلی به بالا ساختند.
خریداران نباید تحت تاثیر مگاپیکسل گوشی قرار گیرند، زیرا همه این دوربین‌ها یک کار انجام می‌دهند و تفاوتی در میزان کیفیت تصویر آنها وجود ندارد. مگاپیکسل بالاتر به این معنا نیست که دوربین بهتر یا کیفیت تصاویر بالاتر باشد. مثلا آیفون4 و 4S دوربین پنج مگاپیکسلی دارند که دوربین این گوشی با دوربین‌های هشت مگاپیکسلی گوشی‌های آندروییدی برابری می‌کند.
همچنین هر دو گوشی Galaxy S III و One X دوربین هشت مگاپیکسلی دارند که تصاویر One X کیفییت بهتری دارد. بنابراین چیزی که روی کیفیت دوربین گوشی هوشمند تاثیر می‌گذارد ترکیب کیفیت حسگر و نرم‌افزارهای دوربین است.

** قابلیت‌های دوربین
در بخش تنظیمات همه دوربین‌ها، ویژگی‌های معینی وجود دارد، اما تعدادی از تولیدکنندگان ویژگی‌های اضافه‌ای ارایه می‌کنند که ضروری نیست و باعث بهبود کیفیت تصاویر نمی‌شود.
برای مثال روی گوشی‌ HTC One قابلیتی وجود دارد که در چند ثانیه با فشردن کلید شاتر می‌توان تصاویر مختلفی گرفت که روی گوشی‌های مختلف آندروییدی با دانلود یک نرم‌افزار می‌توان به چنین قابلیتی دست یافت. بنابراین کاربرانی که دوربین برای‌شان مهم است، می‌توانند با دانلود نرم‌افزارهای مختلف قابلیت‌های بسیاری به دوربین خود بیفزایند، مثلا میزان سفیدی و روشنایی تصاویر و حالات صحنه را تغییر دهند.

** کیفیت صدا
از آنجا که بسیاری از افراد از گوشی‌های تلفن خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند تعداد زیادی نرم‌افزار وجود دارد که می‌توانند با آنها موسیقی دلخواه را روی گوشی خود دانلود و پخش کرده و باکیفیت بهتر به آنها گوش کنند. اما بعضی از تولیدکنندگان با ارایه برنامه‌هایی با عنوان کیفیت صوتی برتر بازار گرمی ‌می‌کنند. مثلا HTC سرویس Beats Audio را برای گوشی‌های پیشرفته‌اش ارایه کرده است.
اما این سرویس جزییات کمی‌ همچون تنظیمات اکوالایزر ارایه می‌کند که کاربران با نصب نرم‌افزار EQ از فروشگاه Google Play یا آیتیونز می‌توانند به چنین کیفیت صوتی در بخش موسیقی، ویدیو و بازی روی انواع مختلفی از گوشی‌ها دسترسی داشته باشند.

** کلیدهای اضافی
از زمانی که نسخه 3.x Honeycomb آندرویید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها ارایه شد، گوشی‌های آندروییدی نیاز به کلیدهای فیزیکی مثل Home, Back و Menu ندارند.
در بسیاری از موارد تولیدکنندگان اقدام به معرفی گوشی‌هایی با کلیدهای اضافی کرده‌اند و با این کلیدها برای تبلیغات و جلب نظر مشتریان استفاده می‌کنند که خیلی ضروری و مهم نیست. البته کلید شاتر دوربین خیلی بد نیست اما به تازگی کلیدهایی ارایه شده که امکان دسترسی سریع به برنامه‌ها و نرم‌افزارها را امکان‌پذیر می‌کند که با ارایه نرم‌افزارهای جدید نیز چنین امکانی روی گوشی‌های مختلف فراهم می‌شود.

** ویژگی‌هایی که خاص یک گوشی‌اند
در برخی از گوشی‌ها مثل htcیا آیفون فقط امکان اشتراک‌گذاری بلوتوث با گوشی هم‌نوع فراهم است. اگرچه تولیدکنندگان این ویژگی را امنیت بالای این دستگاه‌ها می‌دانند، اما واقعا چنین ویژگی خاص نیست. همچنین به تازگی سامسونگ یک ویژگی پخش فایل‌های گروهی را ارایه کرده که امکان پخش فایل‌های موسیقی توسط گروهی از دوستان فراهم می‌شود. اما این مشکل وجود دارد که چنین قابلیتی محدود است و فقط روی گوشی‌های S4 کار می‌کند. البته گفته می‌شود ممکن است روی نسل بعدی Galaxy Note هم ارایه شود اما فعلا روی گوشی‌های Galaxy S 3 و Galaxy Note 2 که در رده محبوب‌ترین گوشی‌های بازار قرار دارند کار نمی‌کند.

×× امکان کنترل حسی یا حرکتی
سال‌هاست که درباره کنترل حسی یا حرکتی دستگاه‌های الکترونیکی صحبت شده که واقعا اگر چنین ویژگی‌هایی ارایه شود، بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.
استفاده از حرکات دست یا ضربه زدن به گوشی، شماره‌گیری با دستورات صوتی، جست‌وجو در وب یا تبدیل متن به صوت همه امکاناتی است که فقط در صورتی فراهم می‌شود که گوشی به اینترنت متصل باشد. حتی در صورت اتصال به اینترنت هم در بسیاری از موارد امکان تعامل با گوشی وجود ندارد و دقیقا همانند تبلیغاتی که از این گوشی‌ها می‌شود به کاربر پاسخ نمی‌دهد. یا مثلا قابلیت ردیاب چشمی‌ که این روزها روی برخی از گوشی‌ها ارایه شده، واقعا درست کار نمی‌کنند. بنابراین چنین ویژگی‌هایی نباید هنگام خرید روی انتخاب کاربران تاثیرگذار باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14566 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/07 تعداد مشاهده: 1547
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا 1392/02/07 11:58
آیفون 4اس 8مگاپیکسل هست . نه 5!