کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316511 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپ استور سامسونگ در ایران متوقف خواهد شد

اپ استور

سامسونگ در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد اپ استور خود در ایران را تعطیل می کند. کمپانی سامسونگ در اطلاعیه ای از طریق ایمیل برای اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور برنامه های کاربردی گوشی سامسونگ توسط کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه ها امکان پذیر نخواهد بود.

سامسونگ همچنین اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه های کاربردی سامسونگ برای خریداران و ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه های کاربردی تلقی می گردد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی های ایرانی اعلام نکرده است.

گفتنی است یکی از برگ های برنده سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند ایران ، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14570 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/07 تعداد مشاهده: 1873
سافت گذر
نظرات بینندگان

روزبه 1392/02/07 21:14
یکی از امکانات خوب سامسونگ همین سایت بود که در واقع باعث برتری بیشتر سامسونگ میشد اما به این ترتیب ما از یک امکان پر مصرف و عالی محروم میشیم!!!!!!