کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

پیروزی گوشی‌های هوشمند در رقابت با گوشی‌های معمولی

به گزارش سافت‌گذر ؛ «سازمان بین‌المللی داده» با انتشار آمار فروش گوشی‌های همراه نشان داد که برای اولین بار در طول تاریخ گوشی‌های همراه، آمار فروش گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های نسل قبل پیشی گرفته است.

 

 زمانه دارد عوض می‌شود. در سه‌ماهه اول سال 2013 برای اولین بار در تاریخ صنعت گوشی‌های همراه، تعداد گوشی‌های هوشمند فروخته شده از گوشی‌های نسل قبل پیشی گرفت. سه‌ماهه اول سال که جزء بخش‌های کم‌رونق سال برای بازار گوشی‌های همراه است، در سال 2013 رشدی 4 درصدی را در بازار فروش نسبت به سال 2012 تجربه کرد: تعداد گوشی‌های همراه فروخته شده در سه‌ماهه اول سال 2013 برابر با 418/6 میلیون در مقایسه با 402/4 میلیون در سه‌ماهه اول سال 2012 بود.

این اطلاعات را «سازمان بین‌المللی داده» (IDC) جمع‌آوری کرده است. طبق این اطلاعات، توزیع‌کنندگان گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول امسال 216/2 میلیون گوشی را فروخته‌اند که به معنای اولین باری است که بیش از نیمی از گوشی‌های فروخته شدهع در بازار، هوشمند هستند. با این حال، آمار فروش گوشی‌های هوشمند در ماه‌های ابتدایی امسال از سه‌ماهه آخر سال 2012 معادل 5/1 درصد کم‌تر بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ سامسونگ همچنان در بین کمپانی‌های سازنده گوشی همراه جایگاه اول را در آمار فروش دارد. با توجه به فاصله این کمپانی با سایر کمپانی‌ها، به نظر نمی‌رسد کسی بتواند به این زودی‌ها جای این کمپانی را در صدر لیست بگسیرد.

در بین کمپانی‌های سازنده گوشی همراه، سامسونگ توانست رتبه اول در بازار گوشی‌های هوشمند را که در انتهای سال 2012 کسب کرده بود، همچنان حفظ کند. این کمپانی توانست بیش از مجموع فروش اپل، ال‌جی، نوکیا و ZTE، گوشی همراه به مشتریان خود بفروشد. ال‌جی توانست دوباره در بین 5 کمپانی برتر از لحاظ فروش جا بگیرد. نوکیا با 14/8 درصد همچنان در جایگاه دوم بازار قرار دارد و 4/9 درصد از رقیب بعدی خود یعنی اپل جلوتر است؛ هرچند فاصله زیادی با سامسونگ دارد.

بلک‌بری همچنان در بین 5 کمپانی اول قرار ندارد و در رقابت با ZTE شکست خورده است؛ کمپانی ZTE در سه‌ماهه اول سال 2013 شاهد افزایش 30 درصدی در درآمد خود بود. با انتشار گوشی‌های بلک‌بری 10، پیش‌بینی می‌شود که سهم بلک‌بری در بازار گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه بعدی امسال افزایش یابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14581 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/02/07 تعداد مشاهده: 1553
سافت گذر