کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حمایت 10 میلیون تومانی پژوهشگاه فضای مجازی از پایان‎نامه ‎های دانشجویی

پژوهشگاه فضای مجازی اعلام کرده که در نظر دارد پایان نامه های دانشجویی و برنامه های پژوهشی در حوزه فضای مجازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را برای کمک به فعال سازی و هدایت استعدادهای شاخص در قالب گرنت های پژوهشی مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، دکتر مجید نورحسینی معاون پژوهشی پژوهشگاه فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: این پژوهشگاه با اعلام اولویت محورهای پژوهشی خود آماده دریافت پیشنهادهای پژوهشی از سوی اساتید دانشگاه ها برای انجام حمایت مالی از آنها خواهد بود.

وی در خصوص نحوه اجرای این حمایت گفت: اساتید دانشگاه ها طبق برنامه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد تا پایان خرداد ماه برنامه های پژوهشی خود را که مرتبط با فضای مجازی و در راستای محورهای پژوهشی تعیین شده توسط این پژوهشگاه است را ارسال می نمایند. پیشنهادات ارائه شده پس از بررسی و ارزیابی توسط کمیته علمی متشکل از اساتید اولویت بندی شده و در صورت پذیرش مورد حمایت‎های مالی از سوی پژوهشگاه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: مبلغ گرنت برای حمایت 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که بخشی از این مبلغ در ابتدای قرارداد به صورت پیش پرداخت به استاد مربوطه پرداخت شده و مابقی آن در پایان قرارداد و پس از ارائه گزارش نتایج تحقیقات بصورت یک مقاله و درج آن در مجله داخلی پژوهشگاه و مجلات پیشنهادی توسط این پژوهشگاه پرداخت می گردد.

شایان ذکر است محورهای پژوهشی در پژوهشگاه با توجه به گستردگی فعالیتهای مرکز ملی فضای مجازی در حوزه های محتوا، تنظیم مقررات و امنیت و همچنین در حوزه های علوم انسانی علاوه بر حوزه ICT و IT جزو عناوین پژوهشی مورد توجه این مرکز می باشد.

گفتنی است محورهای پژوهشی و زمان نهایی ارسال پیشنهادات از سوی اساتید دانشگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14602 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/02/08 تعداد مشاهده: 1874
سافت گذر