کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316487 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رکورد فروش تلفن های همراه هوشمند شکسته شد

تلفن همراه

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت پژوهشی و مشاوره ای همکاری بین المللی اطلاعات، در سه ماه اول سال ۲۰۱۳ میزان فروش تلفن های هوشمند نسبت به تلفن های غیرهوشمند برای نخستین بار بیشتر بود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، شرکت همکاری بین المللی اطلاعات فروشندگان در نیمه اول سال ۲۰۱۳ مجموع ۴۱۸٫۶ میلیون دستگاه تلفن همراه به فروش رساندند که این میزان در مقیاس با همین دوره در سال ۲۰۱۲ و حتی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است. سه ماه اول سال ۲۰۱۲ تعداد ۴۰۲٫۴ میلیون تلفن همراه به فروش رسید و سه ماه آخر همان سال تعداد ۴۰۸٫۲ میلیون دستگاه تلفن همراه فروخته شد.

کوین رستیو تحلیلگر ارشد بخش ردیابی سه ماه تلفن های همراه در سطح جهان در این شرکت گفت: کاربران تلفن خواستار وجود رایانه در جیب خود هستند. روزهایی که تلفن ها صرفا برای انجام تماس های تلفنی و ارسال پیام های متنی بود به سرعت در حال سپری شدن است. در نتیجه قدرت تلفن های همراه تغییر کرده و امروزه اکثر سازندگان تلفن همراه به تلفن های هوشمند متکی شده اند.

هنوز سامسونگ پرفروش ترین تلفن های هوشمند سراسر دنیا را می سازد و این امر حتی در پایان سه ماه نخست سال ۲۰۱۳ نیز قابل مشاهده است. تعداد تلفن های فروخته شده از این شرکت نسبت به چهار شرکت دیگر بیشتر بوده است. این شرکت ۱۱۵ میلیون دستگاه تلفن همراه غیر هوشمند و ۷۱ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده این تعداد ۲۷٫۵ درصد سهم بازار را شامل می شود.

این گزارش یادآور شده است که درحال حاضر همه در انتظار این هستند که ورود تلفن های همراه سامسونگ با سیستم عامل تایزن را مشاهده و لمس کنند. نوکیا فروشنده شماره دو درمیان فروشندگان کلی تلقی می شود این درحالی است که میزان فروش این شرکت نشان دهنده رشد منفی نسبت به همین دوره در سال گذشته است.

در بازار تلفن های همراه اپل در رده سوم جدول ایستاده است، اما در بخش شرکت های سازنده تلفن همراه دومین شرکت تلقی می شود. این شرکت ۳۷٫۴ میلیون تلفن هوشمند به فروش رسانده که این امر موجب شده سهم ۸٫۹ درصدی از بازار به دست آورد. این گزارش یادآور شده است که این میزان فروش اپل تنها در سایه آیفون ۵ ایجاد شده است، اما این نخستین بار از سه ماه سوم سال ۲۰۰۹ است که نرخ فروش اپل تک رقمی شده است.

ال جی هم پس از غیبت شش ماهه خود اکنون در میان پنج تلفن هوشمند برتر قرار دارد که این امر در سایه سری L و دستگاه های خود با قابلیت LET چون سری اپتیموس G نیز در موفقیت فروش ۱۵٫۴ میلیون دستگاه موبایل شرکت ال جی نقش داشته است. فروش این شرکت طی یک دوره یک ساله ۱۲٫۴ درصد افزایش یافته است. شرکت چینی ZTE نیز در پنج فروشنده اصلی قرار گرفته و در این سه ماه ۱۳٫۵ میلیون دستگاه به فروش رسانده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14611 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/09 تعداد مشاهده: 1546
کلید واژه ها: ,
سافت گذر