کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316455 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیش‌بینی افزایش سود 9 درصدی برای هر سهم مخابرات

مدير عامل شرکت مخابرات ايران تاكيد كرد كه تا پايان سال پيش‌بيني افزايش سود 9 درصدي براي هر سهم مخابرات قطعي است كه به بورس هم اعلام شده است.

 

صابر فيضي  اظهار كرد: در جلسه هيات مديره مخابرات ايران مواردي بررسي شد و از جمله EPS شركت و سهامداران عمده كه خصوصي هستند مورد بررسي و تحليل قرار گرفت.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران همچنين با بيان اين كه حضور در بازارهاي خارجي از برنامه‌هاي آينده شرکت مخابرات ايران است اظهار كرد: برنامه‌ريزي براساس اصول و قوانين خصوصي‌سازي و حضور در بازارهاي مخابراتي کشورهاي ديگر و ارايه بيشتر سرويس‌هاي نوين ارزش افزوده از جمله برنامه‌هاي ما است كه طبق اصول آن نحوه تعامل با مشترکان، نهادهاي دولتي و سهامداران مشخص مي‌شود.

او ادامه داد: پياده‌سازي اصول خصوصي در شرکت مخابرات ايران به نفع سهامداران، مشترکان و ساير دستگاه‌هاي مرتبط با مخابرات ايران است.

 پيش از اين نيز عضو هيات مديره شرکت مخابرات ايران با بيان اينكه موظفيم از منافع سهامداران حمايت کنيم و شرکت را به سوددهي برسانيم، گفته بود: بودجه يک شرکت، مانيتورينگ شرکت است و شرکت‌ها بايد در تنظيم بودجه سال 89 دقت کافي داشته باشند، بودجه سال 89 بايد به صورت پروژه‌اي تعريف شود و داراي توجيه اقتصادي و سوددهي باشد.

محمد كرم‌پور افزوده بود: مديريت و هيات مديره شرکت‌ها بايد نظارت کامل بر بودجه تنظيمي داشته باشند و روش‌ها و راهکارهاي بهينه‌سازي هزينه‌ها را مورد بررسي قرار داده و اهداف تعيين شده را به‌طور جدي در تنظيم بودجه در نظر بگيرند.

به تاكيد وي بودجه سال 89 شرکت‌ها بايد حداکثر تا آذرماه براي بررسي و تصويب به شرکت مخابرات ايران پيشنهاد شده؛ بودجه اصلاحيه سال 88 بايد بر اساس EPS اعلام شده تنظيم شود و استان‌هايي که تاکنون سود کافي نداشتند بايد راهکارهايي براي جبران هزينه‌ها و رسيدن به EPS مطلوب ارايه دهند. شرکت‌ها بايد هزينه‌ها را طوري تنظيم کنند تا با اهدافي که مجمع تعيين کرده مغايرت نداشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1505 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/17 تعداد مشاهده: 1260
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر