کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

جریمه برای دو کمپانی کره ای که از ایکس پی و آفیس کپی، استفاده می کردند

دادگاهی در سئول دو کمپانی سطح متوسط را بدلیل استفاده از نرم افزارهای غیر قانونی به پرداخت جریمه های سنگین محکوم کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ کره جنوبی این روزها دست به مبارزه با استفاده کنندگان غیر قانونی از نرم افزارها زده و در این راستا برای دو کمپانی جریمه های سنگین در نظر گرفته است.
آژانس خبری یونهاپ نوشت دادگاه عالی سئول علیه دو کمپانی که در سال 2009 از نرم افزار کپی ایکس پی و آفیس مایکروسافت استفاده کرده بودند، جریمه های سنگین در نظر گرفت.
گفته می شود دو کمپانی ماهها قبل از بدام افتادن، از این برنامه ها روی کامپیوتر سازمانی خود استفاده می کردند. بر این اساس دو برنامه ویندوز ایکس پی و آفیس مایکروسافت اصلی ترین نرم افزارها و چندین نرم افزار جانبی دیگر روی کامپیوتر کارمندان مشاهده شد.
دو کمپانی موظف به پرداخت غرامت به مایکروسافت و شش کمپانی دیگر شدند. بدنی معنا که یکی از آنها باید 47 میلیون وون معادل 41800 دلار و دیگری 119 میلیون وون معادل 104625 دلار غرامت به شرکتهای نرم افزاری اصلی پرداخت کنند.
دو کمپانی قبلا نسبت به محکوم شدن شان درخواست استیناف داده بودند و تقاضا کرده بودند به ازای مدت زمان استفاده از نرم افزارها جریمه پرداخت کنند که دادگاه درخواست آنها را نپذیرفت و اعلام کرد باید به طور کامل غرامت بپردازند.
طبق محاسبات اگر آنها به تعداد روزهای استفاده شده می خواستند جریمه بدهند، رقم ناچیزی را در بر می گرفت.
مقامات قضایی اعلام کردند اگر چنین تصمیمی را بگیرند، هدف اصلی یعنی مبارزه با کپی غیر قانونی نرم افزار از کارآیی می افتد و همگان حاضر می شوند در برابر پرداخت مبلغی ناچیز از کپی غیر قانونی استفاده کنند.
دولت کره جنوبی مصمم است تا با ایجاد فرهنگ درست در بخش آی تی مردم و کمپانی ها را تشویق کند تا از نرم افزارهای قانونی استفاده کنند و در این راستا کمپانی های بزرگ و کوچک مورد هدف این مقامات است تا به محض دریافت گزارش سوء استفاده، علیه کمپانی مذکور اقدام قانونی انجام دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15126 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/03/07 تعداد مشاهده: 1507
کلید واژه ها: ,
سافت گذر