کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316420 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حوزه علمیه قرارداد پیوست فرهنگی رایتل را امضا نکرد

جلسه اعضای کنسرسیوم تدوین پیوست فرهنگی خدمات اپراتور نسل سوم با اصرار مدیر حوزه‌های علمیه مبنی بر بررسی‌ مفاد قرارداد، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از تسنیم- قطع سرویس تماس تصویری رایتل از ماه گذشته و الزام پیوست فرهنگی برای راه‌اندازی مجدد این سرویس از سوی شورای عالی فضای مجازی به یکی از مهم‌ترین خبرهای ارتباطاتی در چند هفته اخیر تبدیل شده است.
اخباری که از یک سو پیگیر حقوق کاربران و از سویی دیگر دغدغه عدم برخورد با تکنولوژی را داشت باعث شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم تمامی تاکید خود را بر تدوین هرچه سریع‌تر این پیوست بگذارد و بر مبنای آن کنسرسیومی با حضور حوزه علمیه، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه علامه طباطبایی و خود وزارتخانه شکل گیرد تا پیوست هر چه سریع‌تر به پروانه اپراتور نسل سوم الحاق شود.
این قرارداد چهار جانبه قرار بود پنج‌شنبه گذشته با حضور تمامی اعضا در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم به امضا برسد و رسما کار تدوین پیوست آغاز شود و از این حیث نمایندگان تمامی این مراکز به اضافه مدیر جهاد دانشگاهی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم دور یک میز جمع شدند.
در ابتدا وزیر ارتباطات سخنانی پیرامون ضرورت آمادگی الکترونیکی برای ورود به جهان شبکه‌ای ارایه داد و گفت: برای استفاده از ابزار ICT در راستای اشاعه محتوای فرهنگی باید الزاماتی را رعایت کرد تا مطابق فرهنگ ایرانی-اسلامی مردم باشد.
البته نامی از سایت بصیر هم غافل نشد و به ضرورت وجود چنین پایگاه جامعی که شاید هدایت آن به دست مراکز علمی و حوزه‌های علمیه سپرده شود که قابلیت پشتیبانی از چندین زبان را دارد نیز اشاره کرد.
حجت‌الاسلام صدرالدین شریعتی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و حجت‌الاسلام میرلوحی نماینده رییس دانشگاه‌ امام صادق (ع) نیز که در این نشست حضور داشتند ضمن اعلام آمادگی برای ورود به این بحث بر ضرورت آن نیز تاکید کردند و معتقد بودند دانشگاه با وجهه علمی خود می‌تواند در این راستا موثر واقع شود و مضمون پیوست را پربارتر کند.
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه که میزبان این نشست بود علاوه بر ضرورت داشتن چنین پیوست‌هایی در بخش‌های مختلف که به نوعی ساختار حاکم بر اجتماع را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: وزیر ارتباطات به جد پیگیر این بحث است و این جای خوشحالی دارد چراکه از نشست گذشته تا امروز چندان طولی نکشید.
وی که گمان بر این برده بود که قرار است در ابتدا این قرارداد به دست تمامی اعضا برسد از اصرار وزیر ارتباطات بر امضای آن متعجب شد و گفت باید اول مفاد این قرارداد بررسی شود و بعد از آن در طی جلساتی دیگر، قرارداد امضا و کار اجرایی شروع شود.
البته وی اصل داشتن پیوستی فرهنگی را انکارناپذیر عنوان کرد و به‌‌رغم تاکید حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده‌شان مبنی بر تفاهم بر سر این بحث اما سرانجام به امضای قرارداد راضی نشد و انجام آن را به زمانی دیگر موکول کرد.
درواقع تمامی اعضای حاضر در این جلسه به جز آیت‌الله بوشهری که اتفاقا از تهران به قم آمده بودند و منتظر امضا این قرارداد بودند، با پای‌فشاری وی بر امضا نشدن و بررسی اولیه مجبور به تبعیت شدند و امضای این قرارداد را به زمانی دیگر موکول کردند.
وزیر ارتباطات و تیم وزارتخانه که از امضای آن ناامید شده بودند، اعلام آمادگی خود برای حضور در زمانی دیگر را ابراز کردند که آیت‌الله بوشهری در پاسخ به آنان گفت که این بار نوبت ماست که خدمت شما برسیم و ان‌شاء‌الله با بررسی مفاد این قرارداد طی هفته‌های آینده خدمت‌تان در وزارت ارتباطات خواهیم رسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15493 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/04/05 تعداد مشاهده: 1411
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

اسپم 1392/04/07 16:44
یه ایرانی
لایک میزنمت داداش
amir 1392/04/05 14:41
یه پیشنهاد....سیم کارتهای رایتل جمع کنین خیلی سنیگین تره..... .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
یه ایرانی 1392/04/05 12:27
ببین کشور عزیزمون دست کیا افتاده، به قول محمدعلی جمالزاده نویسنده معروف معاصر یک مشت گره گوری کور و کچل
سافت گذر نظرمو باید بزنی تو سایت وگرنه باهات قهرم