کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کُره ، متحد جدید غول نرم افزاری جهان

بررسي محصولات جديد بخش ويندوز كمپاني كره اي كه در مراسم پريمير 2013 معرفي شدند

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ بسياري از كساني كه اخبار دنياي فناوري را دنبال مي‌كنند، با محصولات سامسونگ در حوزه تلفن‌هاي هوشمند آشنا هستند. اين شركت كره‌اي هر‌ساله تعداد زيادي تلفن هوشمند در رده‌هاي مختلف طراحي و توليد مي‌كند. تلفن‌هايي كه بايد با محصولات اپل، ال‌جي و اچ‌تي‌سي رقابت كنند. با اين حال سامسونگ شركتي نيست كه خود را به يك زمينه خاص محدود كند.

كُره ، متحد جديد غول نرم افزاري جهان

هر چند توليد‌كننده كره‌اي شاخه‌هاي فراواني داشته و محصولات متفاوتي از جمله وسايل خانه، دستگاه‌هاي مرتبط با ساخت‌و‌ساز و حتي بيمه را پوشش مي‌دهد اما زير مجموعه مرتبط با فناوري آن به عنوان يكي از بخش‌هاي سودآور سامسونگ شناخته مي‌شود. در همين راستا سامسونگ طي مراسمي‌ تحت عنوان پريمير 2013 تعدادي از محصولات خود در زمينه تبلت، لپ‌تاپ و كامپيوتر‌هاي خانگي را معرفي كرد كه به نوعي قصد دارند تا اعتبار برند آتيو را افزايش دهند.

برندي كه مخصوص به محصولات ويندوزي سامسونگ است. توليد‌كننده كره‌اي تصميم گرفته با ساخت زير مجموعه‌هاي مختلف همچون گلگسي و آتيو نه‌تنها تعداد زيادي محصول مختلف را روانه بازار كند بلكه از لحاظ رواني ذهن خريدار را آماده اين موضوع كند كه محصولات پيش‌رو تفاوت‌هاي بسياري با يكديگر دارند.

  يك تير و دو هدف

اولين محصولي كه در مراسم پريمير 2013 از سوي سامسونگ معرفي شد، لپ‌تاپي با ساختار اسلايد بود. اين لپ‌تاپ كه آتيو كيو نام دارد شباهت فراواني به محصول ايسوس داشته و قابليت استفاده از آندرويد و ويندوز 8 را به صورت همزمان در اختيار كاربر قرار مي‌دهد.

كُره ، متحد جديد غول نرم افزاري جهان

 آتيو كيو با توجه به اين موضوع و البته استفاده از طراحي اسلايد در چهار حالت مختلف قرار گرفته و با توجه به ضخامت و وزن پايينش مي‌تواند تجربه تبلت و لپ‌تاپي با صفحه نمايش 13 اينچ را به ارمغان بياورد. آتيو كيو از نسخه خالص آندرويد 4.2 به همراه ويندوز 8 استفاده مي‌كند. طراحان سامسونگ براي ساخت اين محصول از پردازنده Core i5 سري‌ هاسول اينتل به همراه چهار گيگابايت حافظه و 128 گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي به صورت SSD استفاده مي‌كند.

نكته قابل توجه در رابطه با اين لپ‌تاپ وضوح تصوير صفحه نمايش 13.3 اينچي آن است كه 3200 در 1800 بوده و در ادامه تراكم پيكسلي 275 را پديد مي‌آورد. كساني كه براي اولين بار اين لپ‌تاپ هيبريدي را تجربه كرده‌اند روي كيفيت بالاي صفحه نمايش و قابليت لمسي آن تاكيد به خصوصي داشته‌اند.

 سامسونگ براي بهبود كار كساني كه مي‌خواهند با استفاده از آتيو كيو طراحي كنند يك قلم مخصوص نيز قرار داده كه 1024 درجه حساسيت دارد. در نهايت بايد به اين موضوع نيز اشاره كرد كه وجود دو سيستم عامل مختلف اين امكان را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد كه فايل را به راحتي به اشتراك هر كدام از آنها قرار داده و حتي ارتباط مناسبي را با دستگاه‌هاي مبتني بر سيستم عامل آندرويد بر قرار كند.

 تبلتي با طراحي گلگسي


بعد از لپ‌تاپ سري آتيو نوبت به يكي از تبلت‌هاي اين برند مي‌رسد. سامسونگ در مراسم شب گذشته تبلت آتيو تب 3 را معرفي كرد كه به عنوان يكي از باريك‌ترين تبلت‌هاي ويندوز 8 شناخته مي‌شود. نكته قابل توجه اين است كه آتيو تب 3 از نسخه پرو ويندوز 8 استفاده كرده و تنها 8.22 ميلي‌متر ضخامت دارد.

كُره ، متحد جديد غول نرم افزاري جهان

تبلت جديد سامسونگ از يك صفحه نمايش

10.1 اينچي با وضوح تصوير 1366 در 768 بهره مي‌برد. همچون بسياري از تبلت‌هاي ويندوز 8 آتيو تب 3 نيز از پردازنده دو هسته‌اي اينتل اتم استفاده مي‌كند. سامسونگ براي پردازش گرافيكي چيپ پاور وي‌آر 545 را در كنار دو گيگابايت رم قرار داده است. طبق اطلاعات به دست آمده تب 3 به صورت داخلي 64 گيگابايت حافظه داشته و از شكاف كارت اس‌دي نيز پشتيباني مي‌كند.

سامسونگ براي طراحي اين تبلت


 10 اينچي از ساختار استفاده شده در گلگسي اس 3 بهره گرفته و يك تايپ كاور جالب توجه نيز به آن اضافه كرده است. حاضرين در مراسم سامسونگ توضيح داده‌اند كه اين كاور تركيبي از نمونه موجود براي آي‌پد و تبلت سرفيس است. در انتها بايد به اين موضوع نيز اشاره كرد كه آتيو تب 3 به همراه نسخه مجاني آفيس هوم و استوديودنت با قيمت 699 دلار طي دو ماه آينده به صورت جهاني عرضه مي‌شود. سامسونگ  محصولات بسيار خوبي را در مراسم شب گذشته معرفي كرد اما به هيچ وجه اين نكته را ملاك قرار نداده كه توليدات اين چنيني در دنياي فناوري بدون نوآوري و قابليتي خاص تنها قادر به دستيابي به جايگاهي ميانه در بازار رقابت هستند.

كُره ، متحد جديد غول نرم افزاري جهان

سامسونگ الکترونیکس یک شرکت چند ملیتی و یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات به شمار می‌آید. در اوت سال ۲۰۰۵، BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولید‌کننده لوازم برقی معرفی کرد. دفتر اصلی در سئول کره‌جنوبی و یکی از بخش‌های گروه سامسونگ است. این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور فعالیت دارد.

کلمه سامسونگ در زبان کره‌ای «Three stars» یا «سه ستاره» معنی می‌دهد. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط Lee Byung-chul بنیانگذاری شد. این گروه در سال ۱۹۵۱ با عنوان شرکت سامسونگ ثبت شد. سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹ در شهر Daegu کره جنوبی تأسیس شد که کار اصلی آن تولید لوازم الکترونیکی از قبیل تلویزیون، ماشین حساب، یخچال، کولر و ماشین لباسشویی بود. در سال ۱۹۸۱میلادی ، شرکت بیش از ۱۰ میلیون تلویزیون سیاه و سفید تولید کرد. در سال ۱۹۸۸ با شرکت نیمه هادی و ارتباطات سامسونگ ترکیب شد.

در ابتدا و میانه دهه 90 سامسونگ تولید حافظه و هارد دیسک را برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شروع کرد که امروزه همچنان بخش بزرگی از تجارت سامسونگ را تشکیل می‌دهد. آنها در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین تولیدكننده تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شوند ؛ هرچند در بخش ویندوز تاکنون محصولات جالبی روانه بازار نکرده‌اند.ش
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15503 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/04/05 تعداد مشاهده: 1964
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/04/05 09:26
سامسونگ...تجربه ی داشتن محصولی متعلق به زمان آینده و استفاده از آن در زمان حال