کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

محدودیت سرعت اینترنت را برطرف کنید

عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای مهمترین دغدغه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را وجود انحصار در تامین و توزیع پهنای باند اینترنت و نیز محدودیت سرعت دسترسی کاربران اینترنت عنوان کرد و گفت: یکی از درخواست ها از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که محدودیت دسترسی به اینترنت را به تبعیت از تجربه جهانی برای کاربران ایرانی بردارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ محمودرضا خادمی، با اشاره به درخواست فعالان این بخش از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم اظهار داشت: یکی از دغدغه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت تامین و توزیع پهنای باند اینترنت در کشور است که از وزیر آینده ارتباطات و فناوری اطلاعات می خواهیم به این انحصار خاتمه دهد و تامین و توزیع پهنای باند اینترنت با حفظ نظارت حاکمیت به بخش خصوصی سپرده شود و یا حداقل بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بتواند در این فضا فعالیت و رقابت کند.
وی چالش دوم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مربوط به از بین رفتن جایگاه اولیه رگولاتوری عنوان کرد و گفت: برگرداندن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به جایگاهی مقتدر و مستقل به نحوی که سایر نهادها نتوانند در کار این سازمان دخالت کنند از دیگر خواسته هایی است که در صورت تحقق بسیاری از مشکلات پروانه ای و صدور مجوز برای فعالیت بخش خصوصی مرتفع خواهد شد.
مهندس خادمی رفع محدودیت سرعت دسترسی کاربران اینترنت را از دیگر مواردی برشمرد که برای تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه و رسیدن به 10 میلیون کاربر اینترنت پرسرعت الزامی است و تاکید کرد: با محدودیت سرعت اینترنت تا سقف 128 کیلوبیت بر ثانیه این اهداف محقق نخواهد شد.
عضو سابق هیات رئیسه کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید براینکه باید کف سرعت اینترنت به تبعیت از تجربه جهانی برای کاربران ایرانی نیز دسترسی به یک مگابیت برثانیه تعریف شود، خاطرنشان کرد: در این صورت می توان بسیار سریعتر به اهداف برنامه پنجم توسعه دست یافت.
وی با اشاره به دیدار نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با محمود واعظی گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در دیدگاهها و برنامه های محمود واعظی نگاه مثبت به بخش خصوصی و اعتماد به این بخش دیده می‌شود؛ به طور کل، به نظر می رسد کم کردن تصدی دولت و سپردن امور به بخش خصوصی در کلیت دولت جدید وجود دارد.
خادمی با تاکید بر نگاه کلان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مقوله ICT و اینکه وی ICT را محور توسعه و اداره کشور قلمداد کرد افزود: نگاه وزرای دولت نهم و دهم در این زمینه محدود بود و بسیاری از مشکلات این بخش نیز به همین دیدگاه برمی گشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16211 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/05/20 تعداد مشاهده: 1881
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

احسان 1392/05/21 15:44
من با گوشی خواستم برم گوگل دات کام .خدا شاهده 11 بار ریلود کردم پیج رو بازم هم نیومد
متاثر شدم و به خودم گفتم چرا خودت رو مسخره میکنی؟چرا اخه؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
محمد 1392/05/21 03:21
متاسفانه در کشور ما چون سرعت اینترنت بری کاربران خانگی به برخی مسایل امنیتی به اشتباه ربط داده میشه هیچوقت نباید انتظار داشتن اینترنت با سرعت بالا یا حتی نصف میانگین جهانی را داشته باشیم.بنابراین این سخنان فقط دلخوشکنک هستند.
ehsan 1392/05/21 02:52
متوسط سرعت اینترنت در انگلیس 14.7 مگابیت بر ثانیه شد و متوسط سرعت اینترنت ایران 128 کیلوبیت برثانیه شد!!!☻☻☻
سهیل 1392/05/20 17:10
دوستان بحث رتبه و کثب مقام آخر جهان نیست! چند وقته حرف از بهتر شدن خدمات مخابراته...
تا همین جاش بیشتر نخوندم (یا حداقل بخش خصوصی در کنار بخش دولتی بتواند در این فضا فعالیت و رقابت کند.)
قضیه اتوبوسه!
کمک بخش خصوصی به اتوبوس رانی رو یادمون نرفته... اتوبوس 100 ریالی الان چند شده؟
بخش دولتی اتوبوس کجا رفت؟
موارد زیادن ولی زیاد حرف بزنم همین سافت گذرم ازمون میگیرن.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ناشناس 1392/05/20 14:10
دمت گرم شاهین
عبدالمجید پ 1392/05/20 12:09
منطقه ی ما که از فناوری ایی به نام اینترنت پرسرعت محروم است.
از اینترنت سیمکارت... استفاده میکنیم که آن هم ماشاالله سرعت اش دو سه کیلوبایت بر ثانیه است و قیمت هاش هم نجومی.
ما که از اینترنت پرسرعت قطع امید کردیم.لااقل این اینترنت همراه را ارزان کنند و سرعت اش را یه خورده( زیاد به خودشان زحمت ندن خسته میشن) فقط یه خورده افزایش دهند.اینترنت پرسرعت پیشکشمان.
سافت گذر عزیز لطفا این موضوع را به گوش مسوولان برسان که اگر وقتی پیدا کردن و کارشان تمام شد یه مقایسه ای بین قیمت ها،مدت زمان و سرعت اینترنت همراه اول وایرانسل بکنند که هردو اش گران و کم سرعت هستن.
با تشکر.
شهرستان کلاله.استان گلستان
رامین 1392/05/20 10:13
شاهین عزیز عیب نداره چونکه تو زمینه های دیگه هم همچین رتبه ای داریم، مشکلی نیست!!!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/05/20 09:50
اینا همش سیاست های دروغه که همیشه در حد حرف بوده.از این حرفای تکراری که میخوان به ملت امید بدن زیاد زدن.هر چیزی که مملکت بیشتر بهش احتیاج داشته همیشه محدود بوده،مخصوصاً اینترنت.تا وقتی که فکرهای دقیانوسی تو این مملکت باشن همین آش و همین کاسه خواهد بود.
شاهین 1392/05/20 09:13
نه حیفه!!! برای اولین بار تونستیم تو یه چیزی رتبه آخر آخر جهان رو کسب کنیم و از این لحاظ عقب افتاده ترین کشور(حتی از کشورهای آفریقایی) باشیم. چرا میخواین همچین جایگاه حاصی رو از دست بدیم؟؟!!!!!!!