کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قانون مشهور بیست هشتاد گوگل احتمالا دیگر وجود ندارد!

یکی از اصول مشهور در زندگی گوگلی کارکنان این شرکت آمریکایی ، ایده زمان ۲۰ درصدی است. ایده ای که در آن، ۸۰ درصد زمان کار در شرکت صرف توسعه پروژه های شرکت می شود و ۲۰ درصد زمان باقیمانده (یا یک روز از پنج روز) را می توان صرف کار بر روی پروژه های دلخواه کرد. ۲۰ درصدی که محصولاتی مانند جی‌میل ، AdSense،GTalk،GoogleSky  و حتی Google News حاصل آنند.اما اگر دقت کنید ، هیچ یک از این محصولات ، جدید نیستند  زیرا گوگل درحال کوچ از این ایده خلاقانه است. هنگامی که گوگل کار خود را آغاز کرد ، لاری پیج و سرگئی برین ، استفاده از زمان ۲۰ درصدی  را راهی برای افزایش قوه ابتکار این شرکت می‌دانستند اما چند وقتی است که کارکنان این شرکت ، به سختی می‌توانند زمان ۲۰ درصد را در برنامه های کاری خود پیدا کنند.

80-20

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ سیاستی که در ابتدا به کارگرفته شده بود ، بدین صورت بود که کارکنان باید برای مجوز استفاده از زمان ۲۰ درصدی، درخواستی را مطرح می‌کردند و پس از موافقت مدیران بر روی پروژه خود کار می‌کردند اما اخیرا به مدیران این شرکت ابلاغ شده تا درخواستهای زمان ۲۰ درصدی را نپذیرند.به نظر می‌رسد گوگل با اتخاذ این سیاست قصد دارد تمرکز کارکنان را بر روی پروژه های عظیم شرکت بگذارد. پروژه هایی مانند اندروید که در این مدت به خوبی رشد کرده و به نتیجه رسیده اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16342 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/05/27 تعداد مشاهده: 1617
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر