کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابراز رضایت نابینایان نخبه از عوامل موفقیت در کنکور

مدیرگروه نابینایان و کم بینایان بنیاد قلم چی یکی از مشکلات نابینایان در کنکور را آشنا نبودن منشی آن ها  به اصطلاحات علمی و عدم آگاهی با موضوعات و مباحث علمی عنوان کرد.
به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، هانیه خویی در مراسم تجلیل از نخبگان و رتبه های زیر 10کنکور سراسری کشور با بیان اینکه متاسفانه نابینایان در شرایط نابرابری آزمون می دهند افزود: به عنوان مثال برای یکی از نخبگان نابینا به نام سلمان کعب امیر مشکلی این چنینی پیش آمد و منشی در زمان کنکور به دلیل مشکل بودن سوالات عربی از او خواست که به سوالات عربی پاسخ ندهد و او نیز به سوالات پاسخ نداد.
 
وی با بیان اینکه حدود شش سالی است که این گروه فعالیت خود را به طور چشمگیری آغاز کرده و هر ساله موفقیت هایی را از آن خود می کند گفت: نابینایان در گام اول مشکل نابینایی خود را به عنوان یک ویژگی پذیرفتند و پس از آن تلاش برای کاهش فاصله بین سلامت و معلولیت داشتند و ما هم سعی می کنیم این فاصله را کم کنیم.
 
ملیحه فراهانی که یکی از نابینایان مخترع بود، در ابتدا با تشکر از بنیاد قلم چی به دلیل صوتی کردن آزمون ها از اختراع خود در رابطه با نرم افزاری با 87 قابلیت برای افراد نابینا خبر داد و گفت: این نرم افزار قرار است در کشور کانادا وارد مونتاژ شود و تمام نیازمندی های فرد نابینا را برطرف می کند و به واسطه این نرم افزار نابینایان نیز می توانند رانندگی کنند.
 
وی همچنین درباره دیگر اختراعات خود در زمینه تیروکمان، تردمیل و لوازم ورزشی الکتریکی خبر داد و گفت: این پروژه ها در دست انجام است.
 
وی پیشنهاد داد که افراد نابینا از کلاسور ارزیابی صوتی استفاده کنند که بسیار موثر بوده و کارآیی مثبتی دارد.
 
همچنین سلمان کعب امیر(نخبه نابینا) در این مراسم از قلم چی و تمام دست اندرکاران کانون تشکر و تاکید کرد که بدون حمایت کانون با وجود 8 سال دوری از مدرسه نمی توانست موفق شود.
 
وی به این نکته تاکید کرد که بنیاد علمی آموزشی قلم چی به صورت داوطلبانه با من تماس گرفته و پیشنهاد عضویت داد، همچنین خدمات آموزشی رایگانی به ما ارائه داده و کتاب هایی با کیفیت عالی و گویندگان ماهر را تهیه و در اختیار نابینایان قرار داد.
 
همچنین سلیمی آشتیانی، خیر مدرسه ساز در این مراسم گفت: توفیق این را داشتم که به بیش از 40 کشور جهان سفر کنم و سه سفر با روشندلان به مشهد مقدس داشتم که جزو زیباترین سفرهای زندگی من بود، در اینجا با تشکر از اقدامات بنیاد قلم چی درخواست می کنم که هر چه زودتر در یکی از شهرهای کشور یک مدرسه استثنایی تاسیس کند که این اقدامی بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.
 
موفقیت بی نظیر 20 نفر از دانش آموزان نابینا و کم بینا در کنکور 92 موجی از امید و نشاط را در بین همگان پدید آورد و بر گسترش عدالت آموزشی دلالت دارد؛آزمون های دو هفته یک بار، کتاب های صوتی، مشاوره و کلیه خدمات ویژه برای دانش آموزان نابینا و کم بینا در بنیاد علمی آموزشی قلم چی، رایگان است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16464 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/06/03 تعداد مشاهده: 2497
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجتبی 1392/06/03 15:52
آخ اخ آخ الان اینو کجا دلم بذارم؟