کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه لوکس نینتندو «وی یو» به زودی ارزان می‌شود

به گزارش سافت‌گذر ؛ با نزدیک شدن به تاریخ عرضه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، طبیعی است که کمپانی نینتندو کنسول خود یعنی Wii U را در این رقابت تنگاتنگ در خطر ببیند و به فکر راه چاره بیفتد.

 

در شرایطی که سونی کنسول پلی استیشن 4 را 15 نوامبر (24 آبان) و مایکروسافت هم ایکس باکس وان را در همان ماه روانه بازار آمریکا خواهند کرد، دور از انتظار نبود که نینتندو مجبور شود قیمت کنسول بازی خود یعنی Wii U را کاهش دهد تا بتواند همچنان در این رقابت سخت باقی بماند.

نینتندو امروز اعلام کرد که نسخه لوکس کنسول «وی یو» از تاریخ 20 سپتامبر به بعد با 50 دلار به قیمت 299.99 دلار به فروش خواهد رسید؛ این نسخه از کنسول نینتندو به رنگ مشکی و دارای 32 گیگابایت فضای داخلی، بازی رایگان «دنیای نینتندو»، یک پایه کنسول، نوار جهت‌یابی گیم‌پد ویژه کنسول و همچنین فرصت عضویت در شبکه اختصاصی نینتندو است. این کمپانی همچنین قرار است نسخه محدودی از کنسول لوکس «وی یو» را هم به همان قیمت عرضه کند که دارای بازی رایگان «افسانه زلدا: بیدارگر باد» و برخی امکانات دیگر است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ همزمان با عرضه ابتدایی کنسول «وی یو» در نوامبر 2012، نینتندو نسخه‌ای ساده از این کنسول را نیز عرضه کرد که سفید و دارای فقط 8 گیگابایت فضای داخلی بود و هیچ بازی رایگانی نیز نداشت. هنوز اعلام نشده که آیا این کمپانی تصمیم دارد عرضه نسخه ساده کنسول خود را متوقف کند یا خیر. فروش کنسول «وی یو» تا کنون از سطح انتظار نینتندو بسیار پایین‌تر بوده است؛ کمپانی سازنده در سه ماه دوم سال 2013، در سراسر جهان تنها 160 هزار عدد از کنسول خود فروخت.

کمپانی نینتندو همچنین اعلام کرد که کنسول قابل‌حمل نینتندو 2DS را نیز 12 اکتبر عرضه خواهد کرد؛ این کنسول می‌تواند تمام بازی‌های نینتندو 3DS را اجرا کند، تنها با این تفاوت که صفحه نمایش آن دو بعدی است. این کسنول جدید 129.99 دلار قیمت خواهد داشت و در دو رنگ قرمز و آبی روانه بازار می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16546 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/06/07 تعداد مشاهده: 2024
کلید واژه ها: ,
سافت گذر