کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316238 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دولت، فیس‌بوک، مردم

ffbook.jpgعلی شمیرانی - از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، تقاضاهای متعددی در حوزه‌های مختلف مطرح شده که افزایش سرعت اینترنت و بازنگری در فیلترینگ نیز از آن جمله است. البته وزیر ارتباطات دولت تدبیر و امید نیز وعده‌هایی قبل و بعد از انتخاب به عنوان وزیر داد. موضوعی که البته به مذاق برخی نیز خوش نیامده و واکنش به تقاضای مذکور و وعده رسیدگی به آن را نوعی ذوق‌زدگی اینترنتی دانسته و تلویحا به مسوولان دولتی یادآوری کرده‌اند که تعیین تکلیف حوزه‌های یاد شده به عهده دولت نیست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ دولتی‌ها اما گویی مسیر جدیدی در شکستن برخی تابو‌ها از جمله حضور در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در پیش گرفته‌اند. براساس نظر پلیس فتا عضویت در فیس‌بوک به شرط عدم سوءاستفاده جرم نیست و به شکایت شاکیان نیز رسیدگی می‌شود. اما ورود به این سایت فیلتر شده تنها با فیلترشکن میسر است که براساس قوانین جرم محسوب می‌‌شود.
اگر تا پیش از این به شکل غیررسمی از حضور برخی مقامات کشوری در این شبکه ‌اجتماعی، مطالبی در رسانه‌ها درج می‌شد، اما این روزها رسما از عضویت دولتی‌ها در فیس‌بوک گفته می‌شود و تکذیبیه‌ای نیز منتشر نمی‌شود.
حالا گویی وزیر امورخارجه دولت یازدهم حتی قصد دارد از این شبکه به عنوان ابزاری برای دیپلماسی استفاده کند و گشودن باب گفت‌وگو با مردم جهان را در دستور کار قرار داده است.
اگرچه آمار دقیقی از میزان عضویت ایرانی‌ها در فیس‌بوک در دست نیست اما بعد از دولتی‌هایی که بدون دغدغه، حضور رسمی خود را در این شبکه اجتماعی اعلام می‌کنند، مردم نیز این پرسش را دارند که آیا آنها نیز نباید نگران دسترسی غیرقانونی خود به سایت مذکور باشند؟ و در نهایت آنکه این حالت دوگانه «عضویت بلامانع و دسترسی با مانع» برطرف شده، خواهد شد یا نه؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16675 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/06/17 تعداد مشاهده: 1889
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علیرضا 1392/06/18 07:36
سلام.همه خبر دارن که راه های زیادی واسه ورود به فیسبوک هست و یجورایی هرکی دوس داشته باشه بدون مشکل خاصی عضو میشه.پس وقتی اینجوریه چرا بعضیا دارن اینجوری سو استفاده میکنن و ازطریق فروش اکانتهای پروکسی پول به جیب میزنن و شایدم فرد یا گروهی که خودشون در راس تصمیم گیریها هستن کسب درامدمیکنن و نمیخوان بیخیال این دارمد بشن و گرنه فیلتر خیلی بی معنیه
سعید 1392/06/18 00:09
سلام

از قدیم میگن اشپز که دوتا شد .....
داستان فیلترینگ ما همینه . یعنی یکی میگه فیلتر کن یکی میگه نکن . یک سازمان مستقل و تک که روی این موضوع کار نمیکنه .
علایق مختلف ادمای مختلف .
حالا از همه این ها گذشته خداییش اگه من وزیر میشدم از این محیط بیشتر واسه گوش دادن به حرف دل خون مردم خودم استفاده میکردم تا جهان !!! فشارهای داخلی و خارجی که روی مردم ما هست فکر کنم سنگین تر از این حرفاست که فیلتر بودن یا نبودن فیسبوک باری رو از دوششون برداره .
ناشناس 1392/06/17 18:36
همیشه 2 تا ادم حسابی که پیدا میشه تو این کشور یه پیشرفتی ایجاد کنه یه سری ادم کوته فکر پیدا میشه که از پیشرفت جلوگیری کنه
آزاد 1392/06/17 16:54
حالا این دولت که بزرگترین مقامی هستش که از طرف مردم انتخاب میشه قدرتی در حوزه اینترنت نداشته باشه پس یعنی مردم دیگه مستقیما نمیوتنند سرنوشت خودشونو انتخاب کنند!؟
lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مهران کریمی 1392/06/17 16:17
چرا فیلتر شکن جرمه... وقتی هر سایتی که میخوام که برم بگردم. فیلتر هستن... به نظر شما اگر خودتون بودید از vpn قانونی استفاده می کردید...نوبت به ما که رسید جرم محسوب شد..... هر وقت اینترنت رفع فیلتر شد ما هم دیگه از پروکسی اسفاده نمی کنیم.