کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قیمت خط و مودم اتصال به شبکه ملی اطلاعات اعلام شد

قیمت خط و مودم اتصال به شبکه ملی اطلاعات اعلام شدبا ورود شبکه ملی اطلاعات به فاز اجرایی و از آنجایی که براساس برنامه پنجم توسعه تا پایان سال ۹۵ باید ۶۰ درصد خانوارهای ایرانی و تمامی کسب و کار به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای دو سال آینده، نرخ اتصال به این شبکه و نحوه دسترسی به آن را مصوب کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا، بند الف ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات، مراکز داده داخلی امن و پهنای باند مناسب در دسترسی به این مراکز و نیز دسترسی به اینترنت را مورد توجه قرار داده به نحوی که بنابراین ماده تا سال دوم برنامه باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تابعه به این شبکه متصل می شده و نیز تا پایان برنامه، ۶۰ درصد خانوار‌ها و تمامی کسب‌ و ‌کار‌ها به شبکه ملی اینترنت متصل شوند که این به معنای ایجاد بیش از ۱۲ میلیون پورت پرسرعت اینترنت در کشور است.

براین اساس و با گذشت حدود ۲ سال از اجرای برنامه ۵ ساله پنجم کشور، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه دسترسي به شبكه ملي اطلاعات را در یکصد و شصت و ششمین جلسه خود مورد بررسی قرار داد و قيمت دسترسي به شبكه ملي اطلاعات از طريق فناوري ADSL را تصويب كرد.

براساس این مصوبه، تعرفه دسترسي به شبكه ملي اطلاعات از طريق فناوري ADSL در صورتي كه مشترك از طريق اتصال فراهم شده و با سرعت دومگابیت بر ثانیه، فقط به شبكه ملي اطلاعات دسترسي پيدا كند با ضريب اشتراک حداكثر ۱۰ و حداقل ۱۰گيگا بايت حجم اطلاعات دريافتي، ۱۰ هزار و ۷۸۳ تومان در نظر گرفته شده است؛ همچنین برای این کاربران تعرفه هر گيگا بايت حجم اضافي برابر ۴۲۳ تومان خواهد بود.

اما در صورتی که مشترک به صورت همزمان به شبكه ملي اطلاعات و شبكه اينترنت دسترسی پیدا کند علاوه بر تعرفه هاي مصوب استفاده از اينترنت، تعرفه دسترسي به شبكه ملي اطلاعات با سرعت دو مگابيت بر ثانيه با ضريب تسهيم حداكثر ۱۰ و حداقل ۱۰ گيگا بايت حجم اطلاعات دريافتي ۵ هزار و ۵۱۲ تومان و تعرفه هر گيگابايت اضافي ۴۲۳ تومان خواهد بود.

براساس این مصوبه حداكثر ضريب اشتراک خط شبکه ملی اطلاعات ۱ به ۱۰ تعيين مي شود و ارائه كننده خدمات بايد حداقل نرخ بيت تضمين شده به ميزان ۱/۱۰ را براي مشتركان خود تضمين كند.

در همین حال هزینه مودم به عهده مشترك است و ارائه كننده خدمت مجاز به فروش اجباري مودم به مشتركان نخواهد بود و در صورت استفاده مشترك از مودمهاي استاندارد، ارائه کننده سرویس ملزم به ارائه خدمات به مشترك است.

در صورت درخواست مشترك، هزينه راه اندازي تجهيزات انتهايي (مودم) به عهده مشترك است كه در اين صورت سقف تعرفه راه اندازي این سرویس ۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعيين مي شود.

همچنین ارائه كننده خدمت مي تواند با رعايت سقف و كف تعرفه ها، بسته هاي تشويقي مختلف را به مشتركان خود ارائه کند.

براساس این مصوبه شركت هاي ارائه کننده خدمات شبکه ملی اطلاعات موظف به راه اندازي سامانه اندازه گيري سرعت و كيفيت خط در شبكه خود و نيز شبكه اينترنت با امكان كد رهگيري سوابق اندازه گيري مشتريان در بازه هاي زماني سه ماهه و ايجاد دسترسي آنلاین برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند.

نرخ های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از زمان ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مدت دوسال معتبر خواهد بود و این سازمان موظف است پس از پايان مدت مذكور ضمن ارائه گزارش به كميسيون، در صورت نياز تعرفه هاي جديد را به كميسيون تنظیم مقررات ارتباطات پيشنهاد كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16731 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/06/20 تعداد مشاهده: 2564
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی 1392/06/21 18:59
همونه دیگه
256=8÷2048

25.6=10÷256



-=====
DL 25.6 KB/S <
-=====



:(









lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محسن 1392/06/21 11:37
یعنی خدااین یعنی چه تو افغانستان بنده در هتلی واقع در کابل بنده با گوشی اندرویدم با سرعت 480کیلوبایت بطور ممتدیعنی نه زیاد میشد ونه کم نهایت کم شدنش بالای 400بود نه مثل اینجا تا صفر بره 10ثانیه بعد یواشی نهایت240برسه بعدش فوری بیاد روصفرو همین طور تا اخر ما چقدر مظلوم واقع شدیم امکانات افغانها از ما بیشتر است.
در ضمن سافتگذر این که برا نوشتن نظر باید هر خطی زبان نوشتاری را عوض کنیم
علی 1392/06/21 00:50
یعنی خدا توسط اینا مارو زده!!!
arz 1392/06/20 22:35
نوندونی خوبیه واسه بعضی بخشهای خصولتی(!)
سید مهدی مهدوی 1392/06/20 22:33
این همه شبکه ملی شبکه ملی میکردند اینه؟ این از قیمتاشون ! که نسبت به یک شبکه اینترانت ملی بسیار بالاست. چون دیگه نه بحث تحریم و نه بحث زیرساخت بین الملل و ... .

سرعتش هم باید حداقل 5 مگ باشه . دو مگ چیه آخه؟
محمد 1392/06/20 15:28
خدایا دیگه جا نبود ما دنیا بیایم؟
پویان 1392/06/20 13:26
یکی به من بگه 2 مگابیت دقیقا برای استفاده از چیه اینترنت ؟!! چه چیز ایرانی هست که احتیاج به این سرعت داره ؟؟ انتقال صوت و تصویر ؟؟ واسه یه چهارراه اون طرفتر ؟؟ اون شبکه ای نا امن که کلی برادر بسیجی ممکنه به مکالمه اشراف داشته باشه ؟! نه عزیزم من که نخواستم همون سرویس اجنبی ها بهتر داره جواب میده شما هم اگه گرونفروشی نکنید قیمتشون معقولتره !! پهنای باند خارج از ایران یک دهم این قیمتیه که من مصرف کننده دارم پول میدم .. مملکت اسلامی با قوانین کفار اینجاست !!!! مملکت کفار با قوانین عادلانه اسلامی کشورهای غربی !!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مهران مهدی پور 1392/06/20 10:54
خجالت داره برای شبکه اینترانت صحبت از شیرینگ یک به 10 بشه که مفهموش همون خط 128 میشه .............. بعد از این همه هزینه که از جیب ملت گرفتن حالا واصله شبکه ملی اطلاعات هم باید پول بدیم

این هم مثل سیم مسی هست که الان مخابرات داره بابتش پول میگیره چه معنی داره بابت یک چیز ملی که از جیب مردم ایجاد شده آبونمان دریافت بشه

همه باید بدون آبونمان وصل بشه و حق مصرفشون رو پرداخت کنن