کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316720 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل جیرینگ: به زودی امکان خرید بلیت هواپیما از طریق موبایل فراهم می‌شود

جدیدترین سرویس‎های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه با هدف نمایش و گسترش همکاری با  سایر فعالان تجاری، در نمایشگاه تلکام امسال توسط شرکت جیرینگ رونمایی می‎شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ مهندس "علیرضا طلوع" مدیرعامل جیرینگ که در جمع خبرنگاران سخن می‎گفت، با تشریح رونمایی از جدیدترین سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه در نمایشگاه تلکام امسال، گفت: اهمیت تکنولوژی پرداخت بانکی کشور و پیشرو بودن شرکت جیرینگ به عنوان یکی از ارکان مهم این صنعت، موجب شد تا با حضور در نمایشگاه  تلکام، خدمات پرداخت از حساب بانکی و تلفن همراه را با مشارکت همکاران تجاری خود از جمله بانک‎ها ، پی.اس.پی ها ، شرکت خدمات انفورماتیک و آزمایشگاه ارزش افزوده دانشگاه شریف در معرض دید بازیدکنندگان قرار دهیم.

وی در ادامه با تشریح نحوه‎ی عملکرد کیف پول جیرینگ، افزود: با استفاده از این کیف پول، بزودی امکان خرید بلیط بسیاری از سیستم‎های حمل و نقل کشور مشتمل بر هواپیما، اتوبوس‎ها و مترو فراهم می‎شود.

 

New Image6_0.JPG

طلوع در ادامه خاطرنشان کرد: به زودی امکان خرید بلیت هواپیما از طریق موبایل را نیز فراهم می‌کنیم و در این زمینه مذاکراتی با چند شرکت هواپیمایی انجام شده است.

وی گفت: در نمایشگاه امسال همچنین رمز یکبار مصرف را که در شبکه‎های شش بانک کشور آزمایش شده است، روی بانک صادرات برای نخستین بار عرضه می‎کنیم.

وی در تشریح این رمز یکبار مصرف گفت: این رمز می‎تواند در سرویس‎های ویژه‎ی بانکی مانند ورود

به سامانه‎ی اینترنت بانک‎ها یا به عنوان امضای دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد.

New Image7.JPG

وی همچنین از رونمایی از سرویس جدید "جیرینگ کارت" در نمایشگاه تلکام امسال خبر داد و افزود: شرکت‎های همکار با جیرینگ با استفاده از این سرویس می‎توانند خدمات مربوط به کارت‎های شتاب را بر بستر شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) و بر روی تلفن‎های همراه استفاده کنند.

گفتنی است؛ ایران تلکام 2013، از تاریخ 4 تا 7 مهرماه 1392 مصادف با 26 تا 29 سپتامبر 2013 برگزار خواهد شد و جیرینگ به عنوان ارایه دهنده‎ی سرویس‎های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه همانند سال های گذشته در سالن 7 نمایشگاه بین المللی در کنار غرفه همراه اول میزبان حضور همکاران تجاری خود است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16993 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/07/04 تعداد مشاهده: 1847
سافت گذر