کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شش مزیت iOS 7 نسبت به نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل اپل

به گزارش سافت‌گذر ؛ کمپانی اپل با عرضه iOS 7 انقلابی را در سیستم‌عامل خود به وجود آورد که از زمان پیدایش این سیستم‌عامل تا کنون نظیر نداشت.

 

علی‌رغم آن‌که مردم ادعا می‌کنند از تغییر خوششان می‌آید؛ اما همه ما در باطن به شدت عادت‌گرا هستیم. زمانی که فیس‌بوک ویژگی خط زمان (Timeline) را معرفی کرد مردم بسیاری به آن اعتراض کردند؛ همین اتفاق درباره تغییرات آینده در توییتر نیز خواهد افتاد. و البته سیستم‌عامل اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نسخه 7 از سیستم‌عامل iOS ، بزرگ‌ترین تحول در این سیستم‌عامل از زمان معرفی آیفون تا کنون، حدود دو هفته است که در اختیار همه مردم قرار گرفته و اکنون مردم به تغییرات آن عادت کرده و می‌توانند نظر خود را درباره آن اعلام کنند. البته ما نیز از این مدت عمدتاً برای ارزیابی iOS 7 استفاده کرده‌ایم.

به گزارش سافت‌گذر ؛ صرف‌نظر از سبک مسطح رابط کاربری و پس‌زمینه متحرک، آیا سیستم‌عامل iOS واقعاً تغییرات زیادی کرده است؟ اپل در این نسخه چه مزیت‌هایی را ایجاد کرده است؟ برای پاسخ به این سؤال، لیستی را تهیه کرده‌ایم از شش تغییری که اپل به خوبی در iOS 7 ایجاد کرده است.

1-    مرکز کنترل

«مرکز کنترل»، علی‌رغم تقلید بی‌شرمانه‌اش از اندروید، باز هم یکی از بهترین تغییراتی است که iOS 7 نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل داشته است. این قسمت به کاربر اجازه می‌دهد تا به دکمه‌هایی نظیر بلوتوث، وای‌فای و حالت هواپیما و همچنین تنظیمات صدا و نور صفحه، و حتی میان‌برهایی نظیر ساعت، ماشین حساب و چراغ‌قوه دسترسی سریع داشته باشد. برای دسترسی به مرکز کنترل کافی است انگشت خود را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید.

 

2-    لیست سیاه مخاطبین

دیگر زمانش رسیده بود که اپل راهی را برای اضافه کردن مخاطبین مزاحم به لیست سیاه به وجود بیاورد. در نسخه جدید سیستم‌عامل این کمپانی دو راه برای انجام این کار وجود دارد. اگر مخاطب مورد نظر در لیست مخاطبین شما وجود دارد، می‌توانید وارد پروفایل او شوید و از انتهای لیست توضیحات، گزینه «این مخاطب را بلوکه کن» (Block this Caller) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با رفتن به قسمت « تنظیمات < گوشی < بلوکه شده » (Settings > Phone > Blocked) شماره مورد نظر خود را به طور دستی وارد کنید. مخاطبین اضافه شده به لیست سیاه نمی‌توانند با شما تماس بگیرند، از طریق FaceTime چت تصویری کنند و یا به شما پیامک بدهند.

 

3-    نمایش زمان ارسال و دریافت پیامک‌ها

نشانگر زمان در بخش پیام‌ها ویژگی جدیدی نیست، بلکه در iOS 6 نیز ویژگی مشابهی وجود داشت؛ اما مشکل آن این بود که خود سیستم‌عامل تصمیم می‌گرفت مثلاً وقتی یک گفتگوی جدید ایجاد می‌شود یا بعد از گذشت چند دقیقه از ارسال آخرین پیام، زمان پیام‌های جدید را در کنار آن‌ها بنویسد. این مشکل در iOS 7 حل شده و به سادگی می‌توانید با کشیدن انگشت خود از سمت راست صفحه پیام‌ها به طرف چپ، زمان ارسال و دریافت پیام‌های خود را مشاهده کنید. این یعنی در حالت عادی صفحه پیام‌های شما کاملاً مرتب و خلوت است و در عین حال با یک حرکت ساده می‌توانید به اطلاعات مورد نیاز خود نیز دسترسی داشته باشید.

 

4-    آیکن‌های جدید

این ویژگی را بعد از کمی تأمل در لیست ویژگی‌های خوب iOS 7 قرار دادیم، زیرا می‌توان گفت تعداد موافقین و مخالفین این آیکن‌های جدید مساوی است. اما به نظر ما این ویژگی جدید به دو دلیل از نقاط قوت سیستم‌عامل محسوب می‌شود: اولاً، آیکن‌های قبلی واقعاً قدیمی شده بودند، و دوماً، اپل در سیستم‌عامل جدید خود از برنامه‌های «زنده» پشتیبانی می‌کند. اگر از iOS 7 استفاده کرده باشید، باید متوجه شده باشید که آیکن ساعت در این نسخه، صرفاً یک آیکن نمادین نیست، بلکه ساعت واقعی را نشان می‌دهد. البته این ویژگی بیش‌تر جنبه ظاهری دارد و کاربرد زیادی ندارد؛ زیرا ساعت در بالای صفحه نیز نوشته شده است. با این حال، اگر اپل امکان استفاده از چنین آیکن‌هایی را به برنامه‌نویسان بدهد، خلاقیت‌های زیادی را در سیستم‌عامل این کمپانی خواهیم دید؛ به عنوان مثال، مشاهده وضعیت آب و هوا از روی آیکن و بدون نیاز به ورود به خود برنامه. امیدواریم اپل این امکان را به برنامه‌نویسان نیز بدهد.

 

5-    بهبود قابلیت چند وظیفگی (Multitasking)

این قابلیت از iOS 4 تا کنون در دستگاه‌های اپل وجود داشته؛ اما ابعاد آن بسیار محدود بوده است. نسخه جدید سیستم‌عامل امکان بهره‌برداری بیش‌تر از این ویژگی را به برنامه‌نویسان می‌دهد و کار با آن نیز بسیار بهتر شده است. سیستم جدید چند وظیفگی، مثل برنامه Auxo که البته نیاز به جیلبریک دارد، برنامه‌ها را شبیه به کارت به شما نشان می‌دهد و برای بستن آن‌ها هم کافی است آن‌ها را به سمت بالا بکشید. در همین راستا، ویژگی جدیدی موسوم به تازه‌سازی برنامه‌های پس‌زمینه نیز اضافه شده که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا حتی زمانی هم که باز نیستند، محتوای خود را تازه و یا از خدمات مکان‌یاب دستگاه استفاده کنند. این ویژگی به طور پیش‌فرض فعال است؛ اما برخی از جمله خود اپل می‌گویند غیر فعال کردن آن مصرف باتری را کاهش می‌دهد.

       

6-    آپدیت خودکار

نسخه‌های قبلی iOS برای نشان دادن این‌که برای برنامه‌ای آپدیت جدید منتشر شده، از نشان کوچکی روی آیکن آن برنامه استفاده می‌کردند. این راه برای اطلاع‌رسانی خوب بود؛ اما به هر حال شما باید به طور دستی آن برنامه را آپدیت می‌کردید. این نقص در iOS 7 دیگر وجود ندارد. آپدیت برنامه‌ها در این سیستم‌عامل به طور خودکار و حتی در پس‌زمینه سیستم‌عامل انجام می‌شود. البته این ویژگی به طور پیش‌فرض غیر فعال است. برای فعال کردن آن می‌توانید به قسمت « تنظیمات < آیتونز و اپ‌استور » بروید و دکمه «دانلودهای خودکار: آپدیت‌ها» را روی روشن تنظیم کنید: Settings > iTunes and App Store > Automatic Downloads: Updates

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17132 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/13 تعداد مشاهده: 1544
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر