کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316467 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادعای تعرفه‌های حداقلی برای وایکمس مبین‌نت

محمدجعفر ذبیحی عضوهیات مدیره شرکت مبین‌نت در نشست خبری که مربوط به تشریح وایمکس مبین‌نت بود گفت: در اسفند سال 87 با پرداخت 106 میلیارد تومان موفق به دریافت مجوز فعالیت در حوزه وایمکس از سازمان تنظیم مقررات شدیم که هم اکنون وایمکس مبین‌نت به صورت آزمایشی در 30 مرکز استان راه‌اندازی شده است که بعد از تست و اخذ مجوز لازم، بهره‌برداری و عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها این سرویس از خرداد ماه به کاربران ارائه می‌شود، گفت: طبق بیزینس پلن تا یک سال و نیم دیگر فعالیت مبین‌نت در حوزه وایمکس به پوشش کامل می‌رسد اما نحوه پوشش‌دهی مبین‌نت ابتدا در مراکز استان‌ها و سپس در شهرها و نقاط کم جمعیت خواهد بود.

به گفته ذبیحی تعرفه‌های وایمکس مبین‌نت نسبت به سایر عرضه کنندگان این سرویس برای مشترکان بسیار به‌صرفه‌تر است. ذبیحی با تاکید بر اینکه مشکلات شبکه اینترنت مربوط به شرکت مبین‌نت نبوده و در مورد اختلالات این شبکه شرکت زیرساخت باید پاسخگو باشد، یکی از مشکلات فعلی اینترنت را دروازه‌های ورودی پهنای باند به کشور ذکر کرد و افزود: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا شبکه‌ای با کیفیت و مطمئن برای کاربران فراهم کنیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت مبین‌نت در مورد سوالی مبنی بر دریافت مجوز موبیلیتی از وزارت ارتباطات گفت: تاکنون موفق به دریافت مجوز این سرویس نشده‌ایم و به نظر می‌رسد تا زمانی که وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه مشخص نشود، بحث موبیلیتی را نخواهیم داشت. البته کاربرد موبایل روی دیتا هنوز در کشور رایج نشده است.

در این نشست فریبرز نژاد دادگر قائم مقام مدیرعامل مبین‌نت در مورد اینترنت خاطرنشان کرد: سعی داریم در ارائه سرویس وایمکس بازار را به تعادل برسانیم تا اقشار مختلف مردم از آن استفاده کنند. وی با اشاره به شعار دولت دهم مبنی بر دولت الکترونیک و پروژه‌هایی همچون کارت هوشمند ملی، اظهار امیدواری کرد از شبکه وایمکس استفاده حداکثری صورت گیرد.

نژاد دادگر حاضر به اعلام تعرفه پیشنهادی این شرکت به سازمان تنظیم مقررات برای ارائه این سرویس نشد و گفت: تا زمانی که سازمان تنظیم مقررات تعرفه این سرویس را ابلاغ نکند نمی‌توانیم در مورد این تعرفه صحبت کنیم.

مدیر وایمکس مبین‌نت در مورد قانونی بودن پروانه وایمکس با توجه به برخی اظهارنظرهای شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، گفت: سازمان تنظیم مقررات به طور انحصاری مجوز باند پهن را به شرکت‌های PAP ارائه نکرده و بهتر است این شرکت‌ها سرمایه‌گذاری خود را در بخش ADSL کامل کنند. به گفته وی پوشش وایمکس مبین‌نت طبق پروانه در آذر ماه امسال در 30 استان فعال است و 80 درصد پوشش جمعیتیی مراکز استان نیز کامل شده است. البته این به معنی ارائه سرویس نیست و برای ارائه آن باید رگولاتوری مجوز دهد.

دادگر با تاکید بر اینکه 30 میلیون کاربر باند پهن در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیزینس پلن مبین‌نت برای ارائه سرویس 11 ساله است و ما در تلاش هستیم محدودیت فعلی دسترسی کاربران به پهنای باند بیش از 128K را برداریم. وی با بیان اینکه بازار هدف مبین‌نت با ایرانسل یکی نیست و به همین دلیل هیچ رقابتی با این اپراتور نداریم، در مورد تداخل فرکانس نیز گفت: در مراحل اولیه کار، تداخل فرکانسی وجود داشت.

اما با پیگیری‌های سازمان تنظیم مقررات این مشکلات در حال مرتفع شده است و مشکلی بابت راه‌اندازی این شبکه نخواهیم داشت. در این نشست رضا گرامی مدیر روابط عمومی شرکت مبین‌نت نیز به تشریح ویژگی‌های سرویس باند پهن پرداخت و با بیان اینکه تنها یکی از قابلیت‌های وایمکس اینترنت پرسرعت است، یادآور شد: موفقیت وایمکس به دلیل ضریب نفوذ پایین باند وسیع در کشور، عدم پوشش سراسری اپراتورهای اینترنت، بیشترین تعداد کاربر در خاورمیانه و هزینه بالای ایجاد شبکه‌های سیمی تضمین شده است.

به گفته وی مذاکراتی با صدا و سیما برای ارائه IPTV و مخابرات برای ارائه IP Phone انجام شده است و مبین‌نت فراخوانی ارائه کرده که امکان گسترش شبکه تلفن در کشور را با هزینه بسیار کم فراهم کند. به تمام بانک‌ها فراخوان داده شده تا از این پس دیتا را از طریق وایمکس انتقال دهند. وی با بیان اینکه پس از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بی‌سیم مبین نت در 30 مرکز استان، امکان ارائه سرویس VOIP به مشترکان شخصی، مسکونی و تجاری فراهم می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی VPN برای اتصال تمامی مراکز استان‌ها نیز در این فاز انجام می‌شود و در فاز بعد خدمات بیمارستانی، آموزش از راه دور، سرویس‌های نظارت ویدیویی و IPTV را خواهیم داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1740 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1388/11/19 تعداد مشاهده: 1941
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر