کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جان بخشیدن به گوشی

همه می‌خواهند بابت پولی که برای خرید هر کالایی می‌دهند بهترین و بیشترین استفاده را از آن ببرند. دستگاه‌های الکترونیک مخصوصا تلفن همراه به عنوان وسیله‌ای که همیشه در جیب یا کیف با خود یدک می‌کشیم.  برای برخورداری از بهترین امکانات گوشی خود هر از چند گاهی بهتر است علاوه بر اینکه دستی به ظاهر آن می‌کشید، صفایی هم به نرم‌افزار یا میان‌افزار داخلی آن بدهید. آپدیت یا به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی از مشکلاتی که ممکن است بر سر راه شما قرار گیرند جلوگیری می‌کند. مهم‌تر از همه از مزایای امکانات جدیدی که به گوشی اضافه می‌شوند نیز به محض دسترسی بهره‌مند می‌شوید. اگر گهگاه گوشی شما  «خشکش می‌زند یا به اصطلاح هنگ می‌کند، مدام می‌لرزد یا عملکرد درست و حسابی ندارد»  اینها همه نشانه مشکلات پیش‌آمده برای گوشی و بیمار شدن آن است. آپدیت گوشی مانند یک مسکن دردهای گوشی را درمان می‌کند. هر چند گاهی ممکن است در صورت عدم آگاهی از چگونگی این کار، عوارض جانبی را به دنبال داشته باشد.



به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ اگر گوشی شما هیچ ضربه‌ای نخورده یا با آب تماس نداشته است، شما باید به سرعت آن را آپدیت کنید یا یک نسخه جدید از نرم‌افزار سیستم‌عامل برای حل مشکلات نصب کنید. گاهی اوقات حمله یک باگ هم می‌تواند مشکلاتی از این دست را موجب شود که تنها با «فلش کردن» حل می‌شود.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری می‌تواند به راحتی از طریق اینترنت و دسترسی به وب‌سایت شرکت سازنده تلفن همراهی که قصد آپدیت آن را دارید از طریق کامپیوتر انجام شود. به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد امکانات گوشی خود را ارتقا دهید و در صورت دسترسی آنها از طریق آپدیت را به دست آورید.

قبل از شروع به‌روزرسانی، لازم است ابتدا اطمینان حاصل کنید که حافظه گوشی به اندازه کافی برای دریافت فایل گنجایش دارد و دیگر اینکه باتری گوشی در طول به‌روز رسانی که گاهی مدت زیادی به طول می‌انجامد و انرژی زیادی مصرف می‌کند ظرفیت دارد. البته توصیه می‌کنیم برای اتصال به منبع نیرو و اینترنت نیز کابل مناسبی تهیه کنید. از آنجا که به‌روزرسانی در برخی گوشی‌ها به معنی بازنویسی اطلاعات کاربری و شخصی نظیر مخاطبان، پیام‌ها، تصاویر و غیره است، ضروری است که از هر چیزی که در گوشی ذخیره کرده‌اید نسخه پشتیبان تهیه کنید تا آنها را از دست ندهید. این مساله که هر به‌روزرسانی چقدر طول می‌کشد بستگی به سرعت اینترنت و مدل گوشی دارد.

گاهی اوقات بین برنامه نرم‌افزار و اتصال ممکن است اختلال به وجود آید. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، می‌توان به راحتی آن را تشخیص داد تا در طی همگام‌سازی بدون مشکل اجرا شوند. به‌روزرسانی میان‌افزار که توسط شرکت سازنده ارائه می‌شود معمولا از طریق وب‌سایت شرکت به صورت رایگان انجام می‌شوند اما اگر از طریق شبکه موبایل گوشی خود را به روز می‌کنید باید برای انتقال اطلاعات هزینه‌ای را متقبل شوید. از آنجا که نرم‌افزار را نمی‌توان مجددا به نسخه پایین‌تر ارتقا داد، گوشی‌ها نیز نیاز به آپدیت نرم‌افزاری دارند.



اگر به‌روزرسانی شما انجام نمی‌شود، ممکن است مشکل از در دسترس نبودن نسخه میان‌افزار گوشی باشد یا اینکه برای کشور یا اپراتور شما هنوز در دسترس نیست. گاهی اوقات با گذشت زمان این سرویس برای کشور یا اپراتور شما نیز از طریق وب‌سایت شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر نمی‌توانید گوشی خود را آپدیت کنید بهتر است با کسی که در این زمینه تخصص دارد مشورت کنید و از او بخواهید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد.

یادآوری نکات مهم:

1. قبل از هر گونه آپدیت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

2. قبل از آپدیت از اتصال به اینترنت مطمئن شوید

3. تا آخرین مرحله، اتصال به اینترنت نباید قطع شود

4. از نصب تمامی درایورهای گوشی روی کامپیوتر مطمئن شوید

5. اگر در هر مرحله با قطع شدن اینترنت مواجه شدید، این روند را از ابتدا شروع کنید

6. در هیچ مرحله‌ای اتصال را قطع نکنید و گوشی را به حال خود رها کنید؛ حتی اگر تماس فوری پیش آمد!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17431 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/07/29 تعداد مشاهده: 1862
سافت گذر