کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماشین‌تراش رومیزی

اسکنر 3 بعدی

همزمان با توسعه روزافزون پرینترهای سه‌بعدی، حالا سروکله ماشین‌ تراش‌های رومیزی هم پیدا شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این ماشین تراش پنج میلیون تومانی که کمی از تستر نان کوچکتر است بسادگی به خانگی شما وصل شده و می تواند با ابزار خود، از تکه های کوچک فلز، چوب یا پلاستیک، هرچه را که شما طراحی کرده باشید، بتراشد.

کنترل بازی بدون جوی استیک
موضوع جدیدی نیست و قبلا هم مایکروسافت با ساخت کینکت این امکان را مهیا کرده بود، اما کینکت بازی خورها را از بعضی کنترل ها مثل نیشگون گرفتن، ضربه آهسته انگشت یا چرخاندن اندک مچ دست محروم کرده بود.

این دستبند جدید با خواندن رد سیگنال های الکتریکی ارسال شده توسط سیستم عصبی برای ماهیچه های دست، حرکات را با دقت خیلی زیاد حدس زده و به بازیکن امکان کنترل بیشتر و ظریف تری را روی دنیای فانتزی خود می دهد.

میز دیجیتالی
از کار کردن با صفحه کوچک تلفن هوشمند یا حتی تبلت خود خسته شده اید، به دنبال راهی برای نمایش نمودارها و نتایج تحقیق خود به همکارانتان هستید یا خیلی ساده نوازنده پیانویی هستید که نواختن با برنامک پیانوی آیفون را ترجیح می دهید.

این میز دیجیتالی که بسادگی و به کمک بلوتوث به آیفون یا آی پد شما وصل می شود، میز خانه، محل کار یا کنفرانس شما را به نمایشگری غول آسا تبدیل می کند.

برداشت پول از عابر بانک با تلفن همراه
کمپانی FIS زیرساختی جدید برای برداشتن پول از عابربانک ها ابداع کرده که زمان لازم را برای این کار به نصف کاهش می دهد و احتمال مواجه شدن با دستگاه بدون پول را از بین می برد.

کافی است وقتی منزل هستید، از طریق برنامک نصب شده روی تلفن همراه خود، شماره حساب، میزان پولی که می خواهید برداشت کنید و شعبه عابربانک را مشخص کنید. پول در آن عابر بانک برای شما رزرو می شود و منتظر می ماند تا با وارد کردن کد QR به دستگاه آن را برداشت کنید.

پارک کردن در دنیای مدرن
والت پارک فور یو، نام سیستمی است تا وقت خود را برای پیدا کردن جای پارک در پارکینگ های عمومی صرف نکنید. این سیستم شامل سه بخش در داخل پارکینگ، داخل خودرو و یک برنامک روی تلفن همراه است.

راننده به محض رسیدن به در ورودی پارکینگ، خودرو را ترک و خودرو به شکلی اتوماتیک جای خالی در پارکینگ برای خود پیدا می کند. در زمان برگشت هم کافی است مثل فیلم های وسترن، از طریق تلفن هوشمندتان او را بخوانید تا رخش تیزپای شما در خروجی پارکینگ، خدمت برسد.

کوله پشتی چراغ دار
این کوله پشتی به صفحه ای شامل ۱۳۵ LED ، یک باتری و یک کنترل کننده بی سیم مجهز شده تا دوچرخه سواران و عابران پیاده بتوانند مسیر حرکت خود را به اتومبیل های پشت سر اطلاع دهند.

استفاده کننده می تواند با یک دسته کنترلی بلوتوث، انواع شکل ها و طرح ها را که با تلفن اندرویدی خود به سیستم ارسال کرده به کوله پشتی بفرستد تا به نمایش درآید. شکل ها می تواند مثل چراغ گردش به چپ یا راست خودرو، چشمک زن نیز باشد.

ساعت کودک یاب
همه ما والدین نگران زیادی را دیده ایم که کودکشان را در یک پارک عمومی یا مرکز خرید گم کرده باشند. این ساعت مچی که با طراحی و رنگ بندی کودکانه، دل هر پسر و دختر چهار تا یازده ساله ای را می برد، به انواع و اقسام سیستم های ردیاب و همچنین سیم کارت تلفن همراه مجهز است.

کافی است روی نقشه برنامک آن در تلفن هوشمندتان محدوده ای به مرکزیت خودتان یا خانه تان مشخص کنید تا چنانچه کودک از آن رد شد، به شما اخطار داده شود.

اسکنر ۳ بعدی
کمپانی دیجیتایزر که سال هاست روی ساخت پرینترهای سه بعدی کار می کند، حالا یک اسکنر سه بعدی را به بازار معرفی کرده است.

این اسکنر ۵/۴ میلیون تومانی بسادگی به کامپیوتر رومیزی وصل می شود و می تواند از اجسامی به بزرگی ۲۰ × ۲۰ × ۲۰ سانتی متر، مدل سه بعدی تهیه کند. با داشتن این اسکنر در کنار یک پرینتر سه بعدی، شما صاحب یک دستگاه کپی سه بعدی می شوید که می توانید از هر وسیله ای، یک کپی بسازید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17445 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/30 تعداد مشاهده: 2543
سافت گذر