کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک ورلد2010 بدون حضور اپل آغاز شد

نماشگاه مك ورلد 2010 در شرايطي آغاز به كار مي كند كه خبري از حضور اپل در آن نيست و اين نمايشگاه در عمل به محلي براي تبادل نظر و فعاليت حاميان و طرفداران محصولات اين شركت تبديل شده است.


 اگر چه استيو جابز مطابق روال چند سال اخير در اين نمايشگاه سخنراني افتتاحيه را انجام نخواهد داد و محصول تازه اي را نيز معرفي نخواهد كرد، اما محصولات متعددي در ارتباط با شركت اپل و توليداتش در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديدكنندگان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
از سوي ديگر برخي مديران برجسته اپل در اين نمايشگاه سخنراني كرده و اطلاعاتي را در اختيار حدود 30 هزار طرفدار محصولات اين شركت قرار خواهند داد.
برخي معتقدند با عدم حضور اپل در مك ورلد، اين نمايشگاه در آينده رونق و جذابيت خود را از دست خواهد داد، اما در مقابل برخي بر اين باورند كه حضور طرفداران اپل در اين نمايشگاه و تبادل نظر انها در مورد مسائل مختلف و توليدات اين شركت باعث خواهد شد جذابيت اين نمايشگاه كماكان حفظ شود و به خصوص بخش خريد و كنفرانس هاي آموزشي اين نمايشگاه كماكان آن را محبوب نگه خواهد داشت
اپل با راه اندازي فروشگاه هاي خرده فروشي متعدد كه تعداد آنها از دو مورد در سال 2001 به 280 واحد در سال 2008 رسيده ديگر به مك ورلد به فرصتي براي بازاريابي محصولاتش نگاه نمي كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1750 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.ir تاریخ خبر: 1388/11/21 تعداد مشاهده: 1414
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر