کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده هوشمندانه از گوشی های هوشمند

در این مقاله حقه هایی در مورد گوشی های هوشمند برایتان انتخاب کرده ایم که ممکن است ندانید. حقه هایی که گوشی هوشمند شما را هوشمندتر جلوه می دهند و می توانید از گوشی خود به شکلی متفاوت استفاده کنید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ اگر از کاربران گوشی های آیفون اپل، یا سرباز اندروید گوگل یا کاربر جدید ویندوز مایکروسافت هستید، در این مقاله می توانید انواعی از حقه ها، ترفندها و روش هایی را مطالعه کنید که استفاده از اسمارت فونتان را برایتان لذت بخش تر می کند.

استفاده از آیکون های آیفون برای گوشی های اندرویدی

1. به اندروید مارکت یا اپلیکیشن بازار بروید و نرم فزارهای Launcher Pro Plus و Desktop Visualizer را دانلود کنید.

2. آیکون های آیفون، ترجیحا فایل هایی که پسوند .PNG دارند را دانلود کنید. برای این کار می توانید از بخش عکس های گوگل استفاده یا از آی‌تیونز آیکون های دلخواه را دریافت کنید.



3. با کمک اپلیکیشن Desktop Visualizer یک ویجت 1x1 در صفحه اصلی گوشی خود ایجاد و سپس نرم افزار موردنظر را انتخاب کنید.

4. در این مرحله به گالری عکس ها و سپس فولدر تصاویر دانلود شده بروید و آیکون دلخواه خود را انتخاب کنید.

5. برای تغییر اندازه آیکون موردنظر، با انگشت روی آن فشار دهید و نگهدارید سپس با کمک کشیدن فلِش هایی که در گوشه های آیکون ظاهر می شوند آن را بزرگ یا کوچک کنید.


نصب ویجت و اپلیکیشن در قسمت قفل صفحه گوشی های اندرویدی

1. Widgetlocker اپلیکیشنی است که شما در این بخش به آن نیاز دارید. البته این نرم افزار رایگان نیست و با قیمت 1.25 پوند در اندروید مارکت به فروش می رسد.

2. پس از خریداری، اپلیکیشن را باز کنید و آن را به عنوان قفل صفحه‌نمایش پیش فرض گوشی خود انتخاب کنید.



3. در این حالت می توانید با فشار دادن و نگهداشتن فضای خالی صفحه، ویجت یا شورت‌کات نرم‌افزارهای دلخواه را اضافه کنید.

4. این نرم افزار تعداد زیاد و متنوعی از تصاویر پس‌زمینه و انواع مختلفی از کشوهای قفل نمایشگر به کاربر ارایه می دهد. با داشتن آن می توانید هر چند وقت یکبار، قفل و تصاویر متنوعی را برای قفل صفحه نمایش خود داشته باشید.


 مکان یابی و پاک کردن اطلاعات از روی گوشی های آی‌فون و آی‌پدهای گم شده

1. ابتدا باید مشترک سرویس MobileMe  اپل به نشانی اینترنتی www.me.com بشوید. در حالت عادی این اشتراک سالانه 60 پوند برای شما خرج بر می دارد اما برای این منظور خاص رایگان است و نیاز نیست پولی پرداخت کنید.

2. برای تنظیمات این اپلیکیشن به ایمیل، فهرست تماس ها و سپس قسمت تقویم بروید و گزینه Find my iPhone یا Find My iPad را روشن و فعال کنید.



3. وقتی آی‌فون و آی‌پد خود را (خدایی نکرده) گم کردید، به وب سایت me.com بروید و وارد حساب کاربری خود بشوید. یا از طریق پروفایل MobileMe در کامپیوتر یا مک خود روی قسمت Accounts کلیک کنید.

4. به این ترتیب، موقعیت جغرافیایی دستگاه گم شده شما روی نقشه نمایش داده می شود. در این حالت می توانید پیغامی برای گوشی یا تبلت خود ارسال کنید، پس از دو دقیقه همه اطلاعات موجود روی دستگاه از راه دور پاک خواهند شد و دست سارق یا یابنده دستگاه به اطلاعات شخصی شما نخواهد رسید.


 تطابق گوشی اندرویدی با آی‌تیونز

1. گوشی موبایل خود را به کامپیوتر وصل کنید و از منوی کشویی Charge Only و Disk Drive را انتخاب کنید.

2. نرم‌افزار DoubleTwist را روی کامپیوتر دانلود و نصب کنید. این نرم‌افزار رایگان است و می توانید از نشانی www.doubletwist.com آن را دریافت کنید.



3. به محض اینکه نرم‌افزار نصب شد، یک حساب کاربری رایگان بسازید و نشانی ایمیل خود را وارد کنید.

4. در نوار کناری بخش موسیقی روی پلی‌لیست کلیک کنید. در این حالت به طور خوکار به وارد کردن فهرست موسیقی های آی‌تیونز هدایت می‌شوید.

5. روی گوشی خود در پایین قسمت Devices در نوار کناری کلیک کنید. به بخش موزیک بروید، در باکس Devices تیک گزینه سینک موزیک را فعال کنید. در آخر روی sync کلیک کنید.


بررسی سرعت دانلود آیفون

1. سریعا به فروشگاه اینترنتی اپل بروید و نرم‌افزار رایگان Test سرعت را دانلود کنید.

2. نرم‌افزار را باز و روی گزینه Begin Test (شروع بررسی) کلیک کنید. در این حالت، هر دو سرعت دانلود و آپلود گوشی شما برایتان نمایش داده می شوند. این اپلیکیشن از هر دو اتصال نسل سوم (3G) و وای‌فای پشتیبانی می کند.



3. آیا تمایل دارید مشکل آنتن‌دهی آیفون خود را با چشمان خود ببینید؟  یک آزمایش راحت! دست خود را روی گوشه سمت چپ پایین گوشی نگهدارید و دوباره بردارید.

4. نتیجه همه مشکلات آنتن دهی و سرعت اتصال گوشی توسط این اپلیکیشن ثبت می شوند. به این ترتیب می توانید متوجه بشوید که گوشی شما در چه مکان ها و چه زمان هایی کم یا زیاد می شوند.

5. اخطار: ممکن است این اپلیکیشن هر ده دقیقه یک بار سرعت پهنای باند گوشی شما را آزمایش می کند.


آپلود عکس های ویندوزفون 7 به Skydrive

1. ابتدا به نشانی اینترنتی live.com بروید و یک حساب کاربری برای خود بسازید. با داشتن اکانت، 25 گیگابایت حافظه آنلاین رایگان در Skydrive به شما داده می شود.

2. از طریق بخش تنظیمات و Accounts حساب کاربری live خود را در گوشی موبایلیتان نیز وارد کنید.



3. در  بخش تنظیمات، به سمت چپ بروید و وارد بخش عکس ها و دوربین بشوید.

4. گزینه Auto Upload to Skydrive (آپلود خوکار به اسکای‌درایو) را فعال کنید.

5. به این ترتیب، هر عکس جدیدی که می گیرید و ذخیره می کنید به صورت خودکار بک‌آپی از آن در این حافظه آنلاین نیز ذخیره می شود. همه این عکس ها قابل تماشا و دانلود شدن توسط خود کاربر یا هر فردی که کاربر به آن اجازه دسترسی می دهد، هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17510 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/08/05 تعداد مشاهده: 1965
سافت گذر