کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316349 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت ۲۰ اینچی نشکن پاناسونیک

تبلت  پاناسونیک

پیش تراین کمپانی ژاپنی تبلت موسوم به Toughpad 4k UT-MB4 را در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی کرده بود و حالا آن رامجهز به ویندوز ۸٫۱ عرضه کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، همان طور که می دانید این اولین تبلت با رزولوشن ۴K بوده که معادل ۳۸۴۰ پیکسل در ۲۵۶۰ پیکسل را روی ال سی دی IPS Alpha و با تصویر و کیفیت خیره کننده تعریف کرده است.

تاف پد پاناسونیک که نشکن است مجهز به پردازنده اینتل i5-3437U vPro بوده و در کنار خود جی پی یو و گرافیک انویدیا جی فورس ۷۴۵M نیز در خود جای داده است.

رم دستگاه ۸ گیگ و VRAm ان نیز دو گیگ است. حافظه دستگاه ۲۵۶ گیگ به صورت اس اس دی است. دوربین نصب شده روی دستگاه نیز کیفیت بالا و شفافیت خاصی با ۱۲۸۰ در ۷۲۰ دارد که از هر دستگاه موجودی در بازار با کیفیت تر تعریف شده است.

بلوتوث ۴ کلاس ۱، یو اس بی نسخه ۳، وای فای، کارت خوان حافظه،اتصال دهنده به صورت خشابی Docking، اسلات کارت حافظه SDXC نیز دارد.

تاف پد ظاهرا نشکن بوده و با سقوط از ارتفاع ۱۲ اینچی در ۲۶ زاویه مختلف (وقتی دستگاه کار انجام نمی داده) تست بدون شکستگی را پشت سر گذاشته است. همچنین از ارتفاع ۳۰ اینچی هنگام کار رها شده و به کار خود ادامه داده است.

تنها نکته منفی دستگاه عمر دو ساعته باطری است که باید پس از هر دو ساعت کار، شارژ مجدد شود.۲٫۳۹ کیلوگرم نیز وزن دارد که برای یک تبلت زیاد است. ژانویه ۲۰۱۴ به قیمت ۵۹۹۹ دلار بدست مصرف کننده می رسد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17763 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/19 تعداد مشاهده: 2461
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1392/08/20 00:32
به نظر من با این ابعاد و این وزن دیگه از حالت تبلت بیرون میاد، فکر نمی کنم این ور اون ور بردن یه تبلت 20 اینچی با وزن 2.39 کیلو جالب باشه !
Saeed 1392/08/19 19:17
5999 دلار میشه تقریبا 18 میلیون, کی ب همچین پولی میده بابا بی خیال بیخیال