کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سونی اجازه معامله یا قرض دادن بازی‌های پلی‌استیشن 4 را نمی‌دهد

به گزارش سافت‌گذر ؛ سونی چند روز قبل از عرضه پلی‌استیشن 4، بر خلاف ادعای اولیه خود، خرید مجدد یا قرض دادن بازی‌های این کنسول را ممنوع کرد.

در حالی که چند روز بیش‌تر تا عرضه پلی‌استیشن 4 باقی نمانده، سونی با انتشار نسخه جدیدی از «شرایط استفاده از نرم‌افزار» خود و ممنوع کردن فروش مجدد یا قرض دادن بازی‌های پلی‌استیشن 4 به دیگران، طرفداران کنسولش را غافلگیر کرد. افراد تنها در صورتی می‌کنند بازی‌های خود را به دیگران بفروشند یا قرض بدهند که از خود سونی یا ناشر اصلی بازی اجازه داشته باشند.

 
بخشی از برنامه سونی در نمایشگاه CES امسال: «بازی را از فروشگاه بخرید؛ به دیگران بفروشید؛ به دوست خود قرض بدهید؛ یا تا همیشه برای خود نگه دارید... بازی‌های دیسکی»

بر خلاف مایکروسافت، سونی در کنفرانس E3 امسال گیمرها را خوشحال کرد و گفت به آن‌ها اجازه خواهد داد تا بازی‌های پلی‌استیشن 4 را به دیگران قرض بدهند و یا بفروشند. این خبر حتی بخش مهمی از مراسم پلی‌استیشن 4 را به خود اختصاص داد. با این حال، سونی اخیراً شرایط استفاده از نرم‌افزارهای جدید در انگلیس را تغییر داده و خبر اولیه خود را انکار کرده است.

با مراجعه به این صفحه می‌توانید همه شرایط سونی را بخوانید؛ اما در این‌جا دو بند زیر اهمیت دارند:

6.3 – فروش، توزیع، تغییر، برداشت، یا ترجمه هر بخشی از نرم‌افزار یا امتیاز آن ممنوع است.
7.1 – فروش مجدد دیسک‌های نرم‌افزاری یا نرم‌افزارهای دانلود شده بدون اجازه ما و (اگر ناشر نرم‌افزار کمپانی دیگری است) ناشر نرم‌افزار ممنوع است.

نسخه قبلی این شرایط که در ماه ژوئیه منتشر شده بود، این دو بند را نداشت. نسخه عمومی‌تری از این شرایط هم که همه نسل‌های پلی‌استیشن را در بر می‌گیرد، در این صفحه وبسایت پلی‌استیشن در انگلیس منتشر شده است.

البته نسخه قدیمی‌تر و خلاصه شده‌ای از این شرایط هم در وبسایت پلی‌استیشن وجود دارد که فروش مجدد بازی‌های پلی‌استیشن 3 را ممنوع کرده است؛ اما شرایط جدید این بند را به پلی‌استیشن 4 را تعمیم داده که خلاف ادعای قبلی سونی است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از گیمرها بعد از نمایشگاه E3 و اعلام موضع مایکروسافت و ممنوعیت فروش مجدد و یا قرض بازی‌های ایکس‌باکس وان، حمایت خود را از پلی‌استیشن 4 سونی اعلام کردند. جالب این‌که این اقدام موجب شد تا مایکروسافت برخی از سیاست‌های خود را در این‌باره تغییر دهد. اما اکنون به نظر می‌رسد سونی است که می‌خواهد صدای اعتراض گیمرها را بلند کند. پلی‌استیشن 4 قرار است در آمریکا 15 نوامبر (24 آبان) و در اروپا 29 نوامبر (8 آذر) عرضه شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17815 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/21 تعداد مشاهده: 2300
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر