کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام بهتر است؟ کینکت ایکس‌باکس وان یا کنترلر پلی‌استیشن 4 ؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ با عرضه کنسول‌های مختلف و حتی کنترلرهای مستقل برای بازی‌ها، روش‌های کنترل بازی‌های ویدیویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردا شده است. نسل جدید کنسول‌ها هم با کنترلرهای خاص خود از راه رسیده‌اند. در این میان کدام روش برای بازی کردن راحت‌تر و کدام روش جذاب‌تر است؟

مایکروسافت هفته آینده همراه با هر ایکس‌باکس وان یک سنسور کینکت هم عرضه می‌کند و از این تصمیم خود هم این‌گونه دفاع می‌کند که این دو محصول را به گونه‌ای طراحی کرده که باید با هم استفاده شوند. سونی هم دوربینی را برای پلی‌استیشن 4 طراحی کرده که برخی حرکت‌ها و فرمان‌های صوتی را تشخیص می‌دهد و اجرا می‌کند؛ اما خریدن یا نخریدن این دوربین را به انتخاب کاربران گذاشته است.

 

مایکروسافت همچنین می‌گوید اضافه کردن کینکت به همه ایکس‌باکس‌های موجود در بازار، بازی‌سازان را تشویق خواهد کرد تا بازی‌های بیش‌تری را با استفاده از ویژگی‌های حرکتی و صوتی این کنسول طراحی کنند. با این حال، رئیس دفتر سونی در آمریکا و مدیر عامل کمپانی «جک ترتون» معتقد است که همان گیم‌پدهای قدیمی همچنان بهترین شیوه ممکن برای بازی کردن هستند و تا مدت‌ها هم همین‌گونه خواهند بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ترتون در گفتگو با سایت AllThingsD ظاهراً با کنایه به مایکروسافت و کینکت می‌گوید: «بازی بر اساس حرکت بسیار عالی است؛ اما ژانرهای اصلی را نمی‌توان این‌گونه بازی کرد و نیازمند کنترل بهتری هستند. اگر دارید ماشین‌سواری بازی می‌کنید، بهتر است فرمان را در دست خود بگیرید؛ اگر دارید بازی مبارزه‌ای می‌کنید، اگرچه خوب است که جابه‌جا شوید و دستتان را در هوا تکان دهید، اما امکانات این روش کنترل کم است. هر چه باشد، بهترین راه برای کنترل بازی‌های ویدیویی استفاده از همان کنترلر است.»

ترتون درباره هدست‌های واقعیت مجازی، مثل هدست محصول کمپانی «اوکیولوس ریفت»، هم عقیده مشابهی دارد، آن‌ها را محدود می‌داند و می‌گوید نمی‌توان «در محیطی کنترل شده که سرتان از همه طرف پوشیده است، تجربه‌ای راحت از بازی کردن داشت.»
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17849 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/25 تعداد مشاهده: 2553
سافت گذر
نظرات بینندگان

hadi.tabar 1392/08/26 00:41
سلام
کارشناسان ومنتقدین ماکرو سافت اینا رو نگند کی بگه سونی هنوز به بازار نیامده مشکل سخت افزاری داره نشان می ده سونی فقط بلد تبلیغ علیه ماکرو سافت تبلیغ کنه
بزرگی کنسول ایکس باکس وان احتمالا به خاطر تهویه هوا و مانع از گرم شدن قطات ویکسان بودن اندازه کینک با کنسول هست

قیمت صد دلار بالاتر به خاطر کینک هوشمند واچ دی هست که فناوریش بهتر از مو ... سونی هست
cpu ایکس باکس وان قدرتمند تر از سونی 4 هست لودینگ بازی ها سریعتر از پلی استیشن 4 هست
سونی از طرح خوابیده کنسول ماکرو سافت کپی برداری کرده ( قبل از اینکه سونی 4 معرفی بشه ماکرو سافت اعلام کرد برای کنسول نسل بعد از حالت خوابیده استفاده خواهد کرد )