کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316091 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

هشدار به خریداران بسته های اینترنت رایتل

اگر یک بسته اینترنتی  رایتل خریداری کرده باشید خوب است این هشدار را جدی بگیرید که رایتل هیچ هشداری بابت فعال شدن تعرفه عادی به شما نمی‌دهد. در واقع رایتل صرفا در زمان به پایان رسیدن بسته اینترنتی تنها دو سه پیامک به شما می‌دهد که در آن گفته می‌شود بسته اینترنتی شما رو به پایان است. رایتل در واقع صرفا پیش از به پایان رسیدن بسته به شما پیامک می‌دهد که بسته در حال پایان یافتن است در حالی که بین این موضوع و فعال شدن تعرفه عادی کاملا تفاوت وجود دارد چیزی که رایتل اعلام نمیکند زمان آغاز تعرفه عادی و متضرر شدن شدید شماست. 

نتیجه؟ فرض کنید شما مسافرت باشید یا گوشی خود را خاموش کرده باشید و پس از دو سه روز که باز‌گردید و بی خبر از همه جا گوشی خود را روشن کنید و از اینترنت آن استفاده کنید تعرفه عادی رایتل با قیمت وحشتناک  نیم ریال برای هر کیلوبایت به حساب شما منظور خواهد شد بدون آنکه مطلع باشید و از آنجا که هیچ هشدار دیگری تا زمان صدور قبض و صورتحساب برای شما ارسال نمی‌شود عملا تا لحظه آخر که متوجه کلاه بزرگی که به سر شما رفته نمی‌شوید و زمانی می‌فهمید که حسابتان حسابی بدهکار شده است. 

چرا رایتل فعال شدن تعرفه عادی را برای کسی که بسته اینترنتی فعال کرده را به او نمی‌دهد؟ من با بخش پشتیبانی رایتل تماس گرفتم اما خانمی که اتفاقا با خوش‌رویی و صبوری پاسخ من را داد، پاسخی برای این سوال نداشت و از من خواست این موضوع را به عنوان یک پیشنهاد به رایتل اطلاع دهم. 

اما پیش از اینکه من به رایتل پیشنهاد دهم مایلم از رایتل سوال کنم چرا با یک پیامک فعال شدن تعرفه عادی را به آن‌ها اطلاع نمی‌دهد؟ از آن مهم‌تر چرا اینترنتی به این گرانی را برای کسی فعال می‌کند که قبل از آن با خرید بسته اینترنتی نشان داده علاقه‌ای به استفاده از تعرفه عادی ندارد؟ از آن راحت تر چرا از مشترک سوال نمیکند که آیا مایل به تمدید بسته اینترنتی خود هست یا نیست؟


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ تمام این کارها را اپراتورهای دیگر انجام می‌دهند. من از آن اپراتورها هم دفاع نمی‌کنم که اتفاقا برخی از آنها با فعال کردن ناخواسته اینترنت با تعرفه عادی - خواسته یا ناخواسته -  سود کلانی به جیب زده‌اند که امیدوارم یک روز یک نفر از یک نهاد نظارتی جرات محاسبه آن‌ها را داشته باشد. اما حداقل الان این اپراتورها از رایتل بهتر عمل می‌کنند مثلا همراه اول الان بسته اینترنتی را به طور اتوماتیک فعال می‌کند. حتی قبل از آن هم فعال شدن تعرفه عادی را به مشترک پیامک می‌کرد. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17855 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/08/26 تعداد مشاهده: 3845
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

حسن 1392/10/21 20:11
ایرانسلم اینطوریه من ایرانسل داءیمی داشتم یه بسته 400مگابایتی یک هفته ای خریدم روز پنجم خطم یکطرفه شد پیگیری کردم دیدم 113000تومن بدهی زده گفتن90000تومنو اینترنت آزار استفاده کردی منم خطو انداختم
علی کوثری 1392/08/27 14:47
با سلام

مراقب باشید ایرانسل نامحدود وایمکس هم همینجوریه!
یکبار 45000 ت من رفت و با 2 ماه پیگیری هم برنگشت.
من برای اینکه قطع نشه یک روز زود تر شارژ کردم و قطع هم نشد و
دانلود می کرد بعد صبح دیدم قطع شده و نصف اعتبارم پریده!
بعد معلوم شد بعد از ساعت دوازده تا شارژ بشه که یه 5 6 ساعتی هست
تعرفه آزاد با قیمت بسیار وحشتناک حساب شده و هیچ کس هم پاسخگو
نشد . شاید بیش از 60 تلفن و 4 تا تیکت تلفنی گذاشتم .خلاصه پول
رفت .
بعد گفتن باید شما صبر میکردی سیستم به شما تعرفه نامحدود بده بعد مودم
رو روشن می کردی . آخه مگه من علم غیب داشتم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

خواهش دارم پیام منو بزارید . یکبار پیام دادم چون انتقادی بود چاپ نکردید.
حداقل کس دیگه ای ضرر نکنه.

می دونم که چاپ نمی کنید
علي حسيني 1392/08/27 12:29
من با توجه به نقشه موجود در سایت رایتل یک بسته 3 ماهه خریدم ولی سیگنال در منزل ما صفر درصد هستش جالبه اینه که قبل از خرید بسته از تعرفه معمولی استفاده کردم اون موقع میشد با اینترنتش کار کرد و بابت 4.5 گیگ استفاده 60 تومان پول دادم بعد از خرید بسته 3 ماه دیگه اصلا وصل هم نمیشه منزل ما توی دویست دستگاه تهران هستش .دوستان حواسشون باشه رایتل داره چی کار میکنه.......................
HOSEINBOR 1392/08/27 08:27
من از کاربرای سافت گذر هستم. من موقعی که سیم کارت دیتا خریداری کردم به بنده تو دفتر پیشخ.ان دولت اعلام کردند که ده هزار تومان شارژ دارم اما موقعی که کارتم فعال شد هنوز به جایی نرسیده اعتبار موجود از دستم رفت و پیام مبنی بر اینکه شارژم تموم شده دریافت کردم و نوشته بود که از طریق E-CARE میتونم خط را شارژ نمایم. هزینه ی رایتل نسبت به ایرانسل و همراه اول خیلی بالاست. بنظر بنده باید قیمت اینترنت روی خطوط دیتا خیلی ارزانتر و در حد ایرانسل و یا همراه اول می بود. الان من بی زارم از این سیم کارت چون اصلا نمی صرفه که از اینترنتش استفاده کنی. فکر کنم یک ماهی میشه 5تومان شارژش کردم و لی نمیخوام استفلده کنم. خط ایرانسل و همراه اول استفاده میکنم. صرفه اشون خیلی بهتره.
مهدی 1392/08/27 03:07
من نیز همین مشکل برام پیش اومد. اما فکر میکنم در کل این به سود رایتل نباشه چون خودم شخصا که سیمکارت رایتل و گذاشتم یه گوشه و دیگه ازش استفاده نکردم. این سودای کوتاه مدتی که با فریب به جیب میزنن مانع پیشرفته.
محمد 1392/08/26 22:54
ایرانسل هم از این قاعده مثتثنا نیست ،همین اتفاق سال پیش برای سیمکارت داءمی ایرانسل من افتاد ، یه نوع کلاه برداریه دقیقا این هم.
مهدی 1392/08/26 19:49
وحشتناک ؟
نیم ریال وحشتناکه یا 4 ریاله همراه اول ؟؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!
برگ زرد 1392/08/26 14:59
آره برا منم اون اتفاق افتاده
دیشب
من در حال دانلود 28 مگابایت بودم
پیام اومد که :مشترک گرامی
از حجم اینترنت نسل سوم بسته شما 200MBباقی مانده است.
خرید انواع بسته از طریق .....
دوستان پیامک هم موجود هست.
برگ زرد 1392/08/26 14:59
آره برا منم اون اتفاق افتاده
دیشب
من در حال دانلود 28 مگابایت بودم
پیام اومد که :مشترک گرامی
از حجم اینترنت نسل سوم بسته شما 200MBباقی مانده است.
خرید انواع بسته از طریق .....
دوستان پیامک هم موجود هست.
مصرف کننده 1392/08/26 14:39
دوره ی انحصار نموم بشه اونوقت تونستن اینکارو کنن با این تعرفه های مسخره که به ما میدن
محمد 1392/08/26 10:37
برای من هم همچین اتفاقی افتاد ، پیامک اومد 100 مگابایت مونده بعد که 96MB دانلود کردم 5200 تومان به حسابم منظور شد یعنی 100 مگابایت من کجا رفت ؟

با این از سرعت اینترنت رایتل خیلی راضی بودم اما بعد از اون دیگه استفاده نکردم .

با مرکز پشتیبانی هم تماس گرفتم و به این نتیجه رسیدم رایتل کسانی رو استخدام میکنه که در هیچ شرایطی کم نیارن و حرفی برای گفتن داشته باشن حتی وقتی کاملا میدونند مشکل از طرف اپراطور هستش .