کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین حافظه برای تلفن همراه

تلفن همراه

ممکن است عده‌ای از مشترکان تلفن همراه هنگام خرید کارت‌های حافظه با این سوال که کدام حافظه عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد، روبرو شده باشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، اکثر گوشی‌های تلفن همراه مجهز به درگاه کارت حافظه هستند. در حقیقت کارت حافظه‌ای که دستگاه‌های موبایل با آن سازگار است، MicroSD نام دارد. عبارت SD مخفف کلمه Secure Digital به معنای دیجیتال امن است که اولین بار توسط پاناسونیک اختراع شد.

سال ۲۰۰۱ اولین کارت‌های SD روانه بازار شدند. کاربرد بیشتر این کارت‌ها در دوربین‌های عکاسی دیجیتال نمود پیدا کرد و با پیشرفت دنیای تکنولوژی، سرعت انتقال داده از اهمیت بالایی برخوردار شد و کارت‌های حافظه نیز از این قضیه مستثنی نبودند. بدین ترتیب کارت‌های حافظه‌ای به نام SDHC ، Micro SD و SDYC به بازار روانه شدند.

Micro SD
حجم این کار‌ت‌ها بازه ۱۲۸ مگابایت تا دو گیگابایت را در برمی‌گیرد. این کارت‌ها در ابتدای عرضه گوشی‌هایی که مجهز به درگاه کارت حافظه بودند با استقبال خوبی مواجه شدند اما با پیشرفت تکنولوژی به علت حجم محدود دیگر همانند سابق از آن‌ها استقبال نمی‌شود.

SDHC و SDHC Micro
HC در عبارت بالا به معنای ظرفیت زیاد است در حقیقت حجم در این سری از کارت‌ها از چهار تا ۶۴ گیگابایت را دربرمی گرفت. امروزه کاربران بسیاری از این کارت‌ها استفاده می‌کنند باید این موضوع را در نظر گرفت که SDHCها در دستگاه‌های کارت‌ خوان ساخت ۲۰۰۸ به قبل کار نمی‌کنند.

SDXC و Micro SDXC
در یک کلمه این کارت‌ها حجم را گسترش داده‌اند. بازه حجمی SDXCها از ۶۴ گیگابایت تا دو ترابایت را شامل می‌شود البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که این کارت‌ها بسیار گران قیمت هستند.

Class درج شده روی کارت به چه معناست?
روی اکثر کارت‌های حافظه عددهایی از بازه دو تا ۱۰ درج شده است که حداقل سرعت انتقال داده در یک ثانیه را بازگو می‌کنند. در حال حاضر بهترین کلاس حافظه برای تلفن‌های هوشمند، کلاس شش است.

بهتر است هنگام خرید کارت‌های حافظه، به برند جنس مربوط توجه و ازبرندهای معتبر استفاده کنید چرا که استفاده از اجناس گمنام احتمال از دست دادن اطلاعات شما را افزایش می‌دهد.

عمر مفید هر کارت حافظه معمولا ۱۰ سال است. بهتر است قبل از خرید کارت‌های حافظه با ظرفیت‌های بالا نگاهی به مشخصات دستگاه خود بیندازید


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17859 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/26 تعداد مشاهده: 1846
اخبار مرتبط
سافت گذر
نظرات بینندگان

پدرام 1392/08/26 17:49
سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چرا کلاس 6 از کلاس 10 بهتره؟؟ مگه کلاس 10 سرعتش بیشتر نیست؟؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
حسین دانش 1392/08/26 09:11
اطلاعات شما ناقص است . هم اکنون در بازار کارتهای کلاس 20 هم عرضه میشود که بسیار بهتر از کلاس 6 در گوشی های هوشمندی مانند گلکسی اس 4 و یا سونی زد 1 کار میکند.