کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9261 | مشاهده و دانلود: 743419436 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/24 | اعضاء: 317198 | نظرات: 37919
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلایه نایب‌رئیس اپل از سامسونگ: چرا برند ما را ضعیف می‌کنید؟!

به گزارش سافت‌گذر ؛ فصل تازه‌ای از دعوای بین اپل و سامسونگ بار دیگر در دادگاه آغاز شده و این بار نایب‌رئیس بازاریابی اپل مدعی است کپی‌برداری سامسونگ از کمپانی‌اش باعث شده تا تصویر اپل در ذهن مردم مخدوش شود.

 

«فیل شیلر» نایب‌رئیس ارشد بازاریابی بین‌المللی اپل، در یکی از جلسات دادگاه پرونده پر طول و دراز دعوا با سامسونگ به نمایندگی از اپل صحبت کرد. وی به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شد و نظراتی درباره محصولات سامسونگ و تأثیرشان روی کل کمپانی اپل داد که بسیار جالب بود.

شیلر با اشاره به این‌که سامسونگ از بسیاری از محصولات اپل کپی‌برداری کرده و می‌کند، اظهار کرد که سامسونگ «دیدگاهی را که دنیا درباره اپل داشته، خدشه‌دار می‌کند.» به عقیده او همین کپی‌برداری‌ها باعث شده تا مردم «خلاقیت و مهارت طراحی ما را به گونه‌ای زیر سؤال ببرند که سابقه نداشته است.» وی درباره عرضه اولین نسل از سری گلکسی اس هم می‌گوید: «خیلی تعجب کردم. دقیقاً از آیفون کپی‌برداری کرده‌اند.»

«بیل پرایس» وکیل سامسونگ در مقابل گفت: «اپل که حق امتیاز زیبا بودن یا جذاب بودن یک محصول را نخریده است. غیر از این است؟» وی همچنین گفت که سامسونگ اولین کمپانی بوده که تبلتی 7 اینچی را عرضه کرده و بعدها اپل تبلتی مشابه و 7.9 اینچی را روانه بازار کرده است. با این حال، شیلر گفت که آیپد مینی از مدت‌ها قبل در کمپانی اپل مورد بررسی بوده و به خاطر رقابت با بازار عرضه نشده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ حکم اولیه دادگاه سال گذشته این بود که سامسونگ باید 1.05 میلیارد دلار خسارت به اپل پرداخت کند. قاضی «لوسی کوه» دستور برگزاری مجدد دادگاه را صادر کرده و اپل اکنون 380 میلیون دلار از سامسونگ درخواست غرامت کرده؛ این در حالی است که به نظر سامسونگ پرداخت 52 میلیون دلار خسارت هم کافی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17871 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/26 تعداد مشاهده: 1467
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/08/27 11:21
آقا رضا شما هر چی دوس داری بگیر و پیشنهاد نده
مزخرفترین و دزدترین برند جهان اپل بوده و هست

ثبت بشه سافی جونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
رضا 1392/08/26 15:38
سامسونگه دیگه
ب شخصه پیشنهاد می کنم موبایل سامسونگ نگیرید. برید ار برند سونی و اچ تی سی و اپل بگیرید.
اصلا روتون میشه موبایل سامسونگی که همه چیش با کلک و پیچوندن بوده دستتون بگیرید؟