کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316221 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ناتوانی کاربران شبکه‌های اجتماعی در حفظ حریم خصوصی خود

فیس بوک

بنا بر نظرسنجی صورت گرفته از بیش از ۲۰۰۰ بزرگسال آمریکایی که به سفارش شرکت امنیتی ESET و توسط هریس اینترکتیو (Harris Interactive) انجام شد، در حالی که تقریباً دو سوم از پاسخگویان به ظاهر مسئولیت این رویدادها را شخصاً به عهده گرفته ­اند، بیش­تر از نیمی از کاربران شبکه­ های اجتماعی مخصوص بزرگسالان در ایالات متحده می­گویند آخرین نسخه­ های سیاست­گذاری برای حریم خصوصی حساب­های کاربری خود را مطالعه نکرده­اند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بیشتر از یک­ سوم (۲۸ درصد) اعلام کردند که در مورد سیاست­گذاری­ های حریم خصوصی اطلاعات به­روزی دارند، ۱۲ درصد گفتند که تاحدی اطلاعات­شان به­روز است و ۹ درصد نیز اعلام کردند که در مورد اغلب اطلاعات به ­روزند.

۶۴ درصد از پاسخگویان اذعان کردند که حفظ حریم خصوصی آنلاین مسئولیتی شخصی است، در حالی که تنها ۱۷ درصد آن را مسئولیت آی ­اس­پی قلمداد کردند، ۱۲ درصد گفتند مسئولیت آن به عهده خود شبکه­ های اجتماعی است و تعداد بسیار اندکی یعنی ۳ درصد، اعلام کردند که مسئولیت آن به عهده قانون ­گذاران است.

نظرسنجی مؤسسه هریس نکته دیگری را نیز نشان می­دهد: احتمالاً بین پذیرش گسترده مسئولیت شخصی برای امنیت آنلاین و رفتار واقعی ارتباط وجود ندارد. نتایج نشان می­دهد که تقریباً یک نفر از هر پنج نفر کاربر هرگز تنظیمات حریم خصوصی را در حساب­های کاربری رسانه ­های اجتماعی­شان تغییر نداده­ اند.

به گفتۀ استیون کاب، نویسنده گزارش مذکور، ظاهراً بی­ توجهی به حریم خصوصی و امنیت در رسانه ­های اجتماعی در تضاد با باور به مسئولیت فردی است. این موضوع زمانی غافلگیر کننده­ تر است که از تجارب منفی کاربرانی مطلع می­شوید که تعدادشان هم کم نیست. به سختی می­ شود به این فکر کرد که همه کسانی که تنظیمات اصلی را تغییر می دهند، از دلالت­های ضمنی آن نیز آگاهند.

تعداد زیادی از پاسخگویان، یعنی ۹۱ درصد از آنان، گزارش دادند که در سال جاری لااقل یک پیغام الکترونیک مشکوک دریافت کرده­اند و ۸۶ درصد از بزرگسالان آمریکایی از آلوده شدن به ویروس یا حملات هکری در هنگام بازدید از وب­ سایت­های موردعلاقه­ شان نگرانند. اما تنها ۳۵ درصد از پاسخگویان معتقد بودند که وب­ سایت­ها در نشان دادن یا فیلتر کردن کدهای مخرب خوب عمل می­کنند.

تقریباً ۳ نفر از هر ۱۰ نفر (۲۸ درصد) از کاربران رسانه­ های اجتماعی گفتند یک یا چند حساب کاربری­ شان در رسانه­ های اجتماعی هدف حملات هکری قرار گرفته و برای بیشتر از نصف آن افراد، این اتفاقات در سال جاری افتاده است. نکته نگران­ کننده این است که تنها ۲۷ درصد از کاربران رسانه­ های اجتماعی آموزش­هایی در زمینه امنیت آنلاین دریافت کرده­ اند.

کاب می­گوید: به عبارت دیگر، تقریباً سه ­چهارم افرادی که از رسانه­ های اجتماعی استفاده می کنند خود رفتار معقول آنلاین را می­ آموزند. با در نظر گرفتن سطح فعالیت­های تهدیدآمیزی که به ما گزارش داده شده، رقم ۲۷ درصد رقمی هراس­آور است. این رقم باید برای کارفرمایان نیز ترسناک باشد، زیرا تعداد فراوانی از افراد در مجموعه نیروی کار برای کسب آگاهی و دانش امنیتی آموزشی رسمی ندیده­ اند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17882 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/27 تعداد مشاهده: 1796
سافت گذر