کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به چندکاره Samsung SCX-4655HN

Samsung SCX-4655HN

دستگاه‌های چندکاره اغلب این فکر را به ذهن می‌رسانند که تمرکز روی یک کار کیفیت بیشتری از انجام چند کار با هم در بر خواهد داشت. اما در این سال‌ها بازار انواع دستگاه‌های هیبریدی و چندکاره گسترده‌تر شده ‌است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، زیرا کم‌جا‌گیر بودن دستگاه به امر بسیار مهمی تبدیل شده و افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند به‌جای چند دستگاه مختلف و جاگیر، همه کارها را در قالب یک دستگاه واحد متمرکز کنند.

این موضوع به‌خصوص در اداره‌ها و سازمان‌ها که نظم و چینش بهینه اسباب و وسایل امر بسیار مهمی است، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. دستگاه چندکاره جدید سامسونگ، یعنی SCX-4655HN نیز می‌تواند این آرزوی مدیران سازمان‌ها را برآورده کند. اما باید دید که در انجام این کار چقدر موفق است.

طراحی ظاهری و کارایی
طراحی این چندکاره با کارکرد آن هماهنگی کامل دارد. با نگاه نخست در می‌یابیم که با یک دستگاه سازمانی مواجه هستیم. طراحی جدی و خطوط ساده دستگاه حکایت از میزی اداری دارد که دستگاه به‌خوبی روی آن جا می‌گیرد.

دستگاه در دو رنگ خاکستری و مشکی ارائه شده‌ است. سینی مخصوص کاغذ دستگاه در درون آن جمع می‌شود و در مواقع نیاز می‌توان آن را بیرون کشید. به این ترتیب هنگام استفاده از دستگاه سینی کاغذ همیشه باید باز باشد. ظرفیت کاغذ آن نیز صد برکه است. این موضوع درباره صفحه کنترل و شماره‌گیر دستگاه نیز صدق می‌کند. به این ترتیب که زاویه این صفحه قابل تنظیم است و می‌توان آن را به داخل خواباند یا بیرون کشید.

جدا از کم‌جا بودن و طراحی اداری اما کاربرپسند دستگاه می‌توان به مدیریت هزینه‌ها در آن اشاره کرد که اهمیت زیادی به آن داده شده ‌است. این امر به‌خصوص با استفاده از قابلیت One touch Eco Button امکان‌پذیر است. با فشار دادن دکمه Eco و ورود به این حالت در مصرف تونر، کاغذ و انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

به این ترتیب، برای چاپ و کپی در حالت اقتصادی نیازی به انجام هیچ تنظیماتی نیست و این کار با استفاده از یک دکمه انجام خواهد شد. این دستگاه در چهار حوزه پرینت، کپی، اسکن و فکس کارایی دارد که به بررسی کارایی دستگاه در هر کدام از این کاربردها خواهیم پرداخت. همچنین دستگاه جدید سامسونگ قابلیت اتصال مستقیم به شبکه را دارد که البته به‌طور خودکار امکان اتصال به شبکه به‌صورت بی‌سیم را ندارد و به این منظور باید آن را به یک روتر بی‌سیم متصل کرد. نصب و راه‌اندازی دستگاه بسیار راحت است.

کافی است دی‌وی‌دی درایور دستگاه را داخل درایو خود قرار دهید و در اتوران روی نصب درایور کلیک کنید. همه چیز به‌طور خودکار نصب و آماده استفاده می‌شود. البته هنگام روشن‌کردن دستگاه، زمان به نسبت طولانی‌ای برای آماده به کار شدن نیاز است. پس از آن می‌توان حالت کارکرد را تعیین کرد.

روی صفحه شماره‌گیر سه دکمه برای تعیین کارکرد دستگاه یعنی فکس، کپی و اسکن وجود دارد که به‌راحتی می‌توان کارکرد مورد نظر را با استفاده از این سه دکمه تعیین کرد. به این ترتیب اگر مثلاً با دکمه اسکن دستگاه را روی حالت اسکن بگذارید، برگه موجود روی صفحه مخصوص اسکن خواهد شد. سر و صدای دستگاه نیز در حد متوسط است و آزاردهنده نیست، به‌خصوص در فضای اداری که به‌طور معمول، سر و صدای اطراف کم نیست.

چهار کارایی در یک دستگاه
سامسونگ ادعا می‌کند که زمان نخستین پرینت دستگاه ده ثانیه است و در کل دستگاه می‌تواند تا ۲۴ برگه در دقیقه را چاپ کند. در عمل، زمانی که صرف چاپ می‌شود کمی از زمان ادعاشده بیشتر است. در آزمایش‌های ما چاپ یک متن وردی با فاصله خط یک و سایز ۱۴ پنج ثانیه زمان برد و چاپ یک صفحه حاوی عکس و متن در نرم‌افزار این دیزاین هفت ثانیه زمان برد (همگی در حالت اتصال مستقیم به دستگاه).

در مجموع، زمان مورد نیاز برای چاپ زمان رضایت‌ بخشی است. کیفیت چاپ عکس دستگاه نیز قابل قبول است. عکس چاپ‌شده در مقایسه با پرینترهای چندمنظوره هم‌سطح، کناره‌هایی نرم داشت، اما از نظر وضوح کمی از حد انتظار پایین‌ تر بود. کیفیت متن اما کاملاً در سطح رضایت‌ بخشی قرار دارد و ریزترین متن‌ها نیز در نسخه چاپ‌شده خوانایی داشتند. در زمینه صرفه‌جویی، علاوه‌بر دکمه Eco امکان نرم‌افزاری‌ای تحت عنوان Easy-Eco Driver نیز در‌اختیار کاربر است.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان قبل از چاپ یک پیش‌نمایش دقیق از سند مشاهده کرد و سطح کیفیت و رنگ را تعیین و عکس‌ها و متون غیرضروری را پاک کرد و میزان صرفه‌جویی در کاغذ، تونر، انرژی و هزینه کلی را نیز زیر نظر گرفت. ادعای سازنده این است که دستگاه با هر کارتریج می‌تواند تا ۲۵۰۰ سند را چاپ کند که رقم قابل توجهی است. البته، باید در نظر داشت که کارتریج قابل شارژ نیست و در صورت تمام شدن باید آن را تعویض کرد.

اسکن دستگاه روند راحت و بی‌دردسری دارد و هم از طریق نرم‌افزار موجود و هم از طریق صفحه کنترل دستگاه قابل انجام است. کیفیت اسکن تا ۱۲۰۰ نقطه در اینچ قابل تنظیم است و نتیجه کار نیز قابل قبول است. اسکن با کیفیت ۳۰۰ نقطه در اینچ در حدود ۱۵ ثانیه به طول انجامید (اتصال مستقیم). بافت‌ها در نسخه اسکن‌شده به‌خوبی قابل مشاهده بودند.

در رنگ‌ها در حد بسیار اندکی شاهد تغییر بودیم، اما خلوص رنگ‌ها در نسخه اسکن‌شده کاملاً رضایت‌بخش بود. در مجموع، می‌توان SCX-4655HN را در یک فضای اداری با حجم کاری متوسط یک اسکنر کارآمد دانست. کارایی و سرعت دستگاه در زمینه کپی در نوع خود رضایت‌بخش است، زیرا به‌خصوص از نظر سرعت نمی‌توان این دستگاه را با یک دستگاه کپی تخصصی تک‌ منظوره مقایسه کرد.

زیرا برای کپی، دستگاه در حقیقت همچون یک اسکنر سند مورد نظر را اسکن و چاپ می‌کند که اسکن یک سند زمان به نسبت زیادی لازم دارد. این زمان در حدود ۱۴ ثانیه بود. به این ترتیب، اگر در اداره‌ای مشغول به کار هستید که روزانه حجم بسیار زیادی سند برای کپی خواهد داشت، این دستگاه شاید یک دستگاه تخصصی تک‌ منظوره کپی برای شما مناسبتر باشد، اما اگر در اداره‌ای با حجم متوسط کپی در روز کار می‌کنید، SCX-4655HN به‌خوبی از پس کار شما بر خواهد آمد.

دستگاه فکس SCX-4655HN یک دستگاه با ۷ مگابایت حافظه (پانصد صفحه) با سرعت ۳۳٫۶ کیلوبایت در ثانیه است. قابلیت شماره‌گیری خودکار با ۲۰۹ مقصد نیز از ویژگی‌های دستگاه است. به این ترتیب، می‌توان از این دستگاه انتظار انجام همه کارهای فکس یک اداره پرکار را داشت.
Samsung SCX-4655HN دستگاهی برای سازمان‌های متوسط و اداره‌ها به شمار می‌آید که از هر کار خود در چهار بخش به‌خوبی بر می‌آید.

هر چند نسبت به دستگاه‌های تک‌ کاره تخصصی کمی سرعت و کیفیت کمتری دارد، اما خب اگر چنان سرعت و کیفیتی می‌خواهید باید خیلی هزینه بیشتری بپردازید و اداره خود را با دستگاه‌های مختلف شلوغ کنید. به این ترتیب، اگر یک دستگاه جمع و جور با چهار کاربرد مختلف در حد قابل قبول کار شما را راه می‌اندازد، این مدل به قطع یکی از گزینه‌های انتخابی شما خواهد بود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17940 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/30 تعداد مشاهده: 2028
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر