کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قبل از مراجعه به پاساژ علا‌ءالدین بخوانید

alaaedin.jpgسیدحامد واسعی- چندی پیش تصمیم به خرید یک فبلت گرفتم. سایت‌های خرید اینترنتی قیمت این دستگاه را ۱.۷۵۵.۰۰۰ تومان تعیین کرده بودند. تصور می‌کردم با مراجعه به بازارهای مرکزی با قیمت کمتری مواجه خواهم شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ هر چند مدت‌ها بود با ذهنیت محیطی شلوغ، مشتری‌مداری نامطلوب و عدم تکریم و پاسخگویی مناسب به خریداران، بازار موبایل علاءالدین دیگر گزینه‌ی همیشگی‌ام برای خرید نبود، اما امید به ارزان‌تر خریدن، من را بعد از مدت‌ها به پاساژی کشاند که زمانی تنها بازار مطمئن خرید موبایل با پایین‌ترین قیمت ممکن شناخته می‌شد. آن‌چه می‌خوانید گزارشی است از ساعاتی گشت و گذار در بازار موبایل علاءالدین به علاوه توصیه‌هایی برای خریدی بهتر و مطمئن‌تر.
جست‌وجو را از طبقه همکف آغاز کرده و از تک‌تک مغازه‌دارها سوال یکسانی پرسیدم: «دستگاه فلان، رنگ مشکی، بدون برنامه، بازی، گارانتی و ... چند؟»
تفاوت قیمت‌ها به ۳۰۰هزار تومان هم می‌رسید طوری‌که ۱.۹۵۰.۰۰۰ تومان هم شنیدم. پلاک سه مغازه‌ای که پایین‌ترین قیمت را اعلام می‌کردند به خاطر سپرده و بعد از یک پرس‌وجوی کامل، به ارزان‌ترین فروشنده بازگشتم:

- اولین مغازه/ قیمت: ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان:
فروشنده قیمت اعلامی‌اش را تایید و دستگاه مورد نظرم را روی میز گذاشت. خبری از پلمپ نبود؛ ترجیح دادم سخت‌گیری نکنم. دستگاه را روشن کرد تا به قول خودشان تست کند! در حالی که سیم‌کارتم را برای پانچ طلب می‌کرد، لیست قیمتش را ورق می‌زد: «آقا شرمنده، قیمت خریدم ۱.۵۶۰ هزار تومنه، ۱.۷۰۰ می‌فروشم!»
از مغازه خارج شدم.

- دومین مغازه/ قیمت: ۱.۶۸۰.۰۰۰ تومان:
این‌بار گویا تردیدی در قیمت وجود نداشت. سیم‌کارت را تحویل دادم تا پانچ کنند. دستگاه را تست کرده و تحویل گرفتم. مغازه‌دار به همکارش رو کرد و گفت: «این جعبه رو عوض کن، این جعبه‌ی فول پکه!». می‌دانستم هر جعبه مربوط به یک دستگاه است و تغییر آن بی‌معنی است. مغازه‌دار توضیح داد: «جعبه‌های فول‌پک گرون‌ترن؛ هم شارژر فندکی دارن و هم هندزفری. اما قیمتی که به شما گفتم فقط شارژر دارد» حس احمق فرض شدنم را کنترل کردم و پرسیدم: «یعنی کمپانی دو مدل بسته‌بندی توزیع کرده؟ مگه می‌شه تو پک گوشی هندزفری نباشه؟» با پاسخ فروشنده از این مغازه هم خارج شدم: «بله، رو جعبه‌اش هم نوشته. فقط فول‌پک‌ها این نوشته‌ی روی جعبه رو دارن، ولی غیر فول‌پک‌ها هندزفری و شارژر فندکی ندارن»؛ اشاره‌اش به برچسبی بود که بر روی جعبه‌ی دستگاه چسبانده شده بود.
بحث بر سر اینکه یک شرکت با این عظمت، هرگز لوازم جانبی‌ای مثل هندزفری را حذف نمی‌کند، در دو بسته با محتویات متفاوت توزیع نمی‌کند و هرگز طراحی و بسته‌بندی‌اش را با یک برچسب ضایع نمی‌کند، بی‌فایده بود.

- سومین مغازه/ قیمت: ۱.۶۸۰.۰۰۰ تومان:
بدو ورود تاکید کردم دستگاه را به اصطلاح شما فول‌پک و با تمام لوازم جانبی‌اش می‌خواهم. باز هم مراحل جاگذاری سیم‌کارت و تست دستگاه انجام شد. دستگاه موردنظرم را کامل و با کمترین قیمت ممکن خریده بودم. فروشنده اسم دستگاه و قیمت آن را در خط اول برگه‌ی فاکتور نوشت. مودبانه پرسید: «براتون کد فیک (Fake) بزنم یا اصلی؟». در دلم خدا را بابت صبری که به من عطا کرده شکر کرده و توضیح خواستم؛ «ببینید، برای این‌که خدمات دستگاه فعال شه باید کد IMEI رو برای شرکت بفرستیم. این ربطی به بازی و برنامه که نخواستین هم نداره. تفاوت اصلی با غیراصلی‌ش هم فقط ۲۰ هزار تومنه». تشکر کردم و گفتم نیازی به کد اصلی نیست. فروشنده گفت: «پس کد فیک براتون می‌فرستیم که می‌شه ۱۳۰هزار تومن!» در پاسخ به این سوال که «چرا از اول نمی‌گید دستگاه رو ۱.۸۱۰ و با مثلا کد اصلی ۱.۸۳۰ می‌فروشیم؟»، پاسخ داد: «نه خب قیمت همون ۱.۶۸۰ تومنه، ارسال IMEI جداست».
این بار نه از مغازه، که از علاءالدین خارج شدم.

- ماجرای میانی:
در حینی که مشغول قیمت گرفتن بودم، با مغازه‌داری روبرو شدم که برای یک خریدار اپل‌دیوایس توضیحاتی می‌داد: «برای اینکه بتونی خودت برنامه و بازی بریزی، باید اپل آی‌دی داشته باشی. برای ساختن اپل‌آی‌دی هم حتما به مسترکارت یا ویزاکارت نیازه. که آخرشم برای شما به صرفه نیست. چون مثلا سایجیک (Sygic) میشه ۴۰ دلار، لاین (Line) هم ۱۲ دلار و ....»
به گزارش خبرآنلاین تجربه بالا، محدود به بازار موبایل علاءالدین و فروشندگان آن نیست. چه آن که قطعا در این بازار فروشندگانی منصف و محترم با دغدغه یک فروش سالم و اخلاقی همراه با آگاهی‌دهی درست به مشتری مشغول به کسب‌اند. اما متاسفانه نگاه غالب به گونه‌ای شده است که از کم‌اطلاعی مراجعین و خریداران سوءاستفاده کرده و فروشندگان هر روز طرح نویی برای تمایز فروش خود طراحی می‌کنند. بدون شک عامل اصلی نداشتن یک بازار یک‌دست و بدون فریب مشتری، عدم وجود نمایندگی‌های رسمی شرکت‌هاست. نمایندگی‌هایی که محصولات خود را عینا مطابق با مبلغ اعلام شده درون سایت رسمی شرکت بفروشند تا مشتری بعد از گشت‌وگذار، این‌گونه با لایه‌های جدیدی از فناوری آشنا نشود!

** توصیه‌هایی به مخاطبان، هنگام خرید:
۱- بسیاری از دستگاه‌هایی که در مغازه‌ها به فروش می‌رسند، مدتی را پشت ویترین بوده و دست به دست مراجعین علاقمند رونمایی شده‌اند. اگر پلمپ‌شده‌ی دستگاه مورد نظر شما پیدا نمی‌شود، هنگام خرید دقت داشته باشید دور تا دور بدنه سالم و بدون خط و خش باشد.
۲- هرگز به قیمت‌گیری از یک یا دو مغازه بسنده نکنید. همچنین هنگام پرداخت وجه، تعارف را کنار بگذارید؛ اگر مبلغی اضافه شد که پیش از آن مطلع نبودید، از خرید بدون واهمه‌ای انصراف دهید. اجازه ندهید با شنیدن یک قیمت ایده‌آل وارد مغازه شوید، اما در نهایت با خرید کیف، کاور، محافظ صفحه و یا نصب برنامه و بازی بیش از قیمت معمول هزینه کنید.
۳- هیچ‌یک از شرکت‌های معتبر، اطلاعات دستگاه یا محتویات آن را با برچسب یا نوشته‌هایی مجزا از «چاپ روی جعبه» اعلام نمی‌کنند.
۴- قطعا خرید دستگاه با گارانتی ترجیح دارد؛ این کار علاوه بر حمایت از واردکنندگان قانونی، احتمال اصل و کامل بودن محتویات جعبه را افزایش می‌دهد. اما پیش از پرداخت مبلغی بیشتر تحت عنوان دستگاه گارانتی‌دار، حتما از اعتبار شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، جزئیات خدمات قابل ارائه و راه‌های ارتباطی با شرکت از روی کارت گارانتی اطمینان کسب کنید.
۵- IMEI‌ کدی منحصر به فرد بر روی جعبه‌ی دستگاه است. پس از روشن کردن دستگاه،‌ با شماره‌گیری کد #06#* می‌توانید کد IMEI دستگاه خود را مشاهده کرده و با مقایسه آن با کد روی جعبه، مطمئن شوید جعبه متعلق به همین دستگاه است.
۶- پیش از مراجعه به فروشگاه‌ها، دستگاه مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید تا از محتویات جعبه آگاه شوید. برخی از دستگاه‌ها همراه با شارژر فندکی، استند، کاور مخصوص، روکش اضافی هندزفری یا کارت حافظه ارائه می‌شوند. می‌توانید در یکی از موتورهای جستجو، عبارت box contents یا unboxing را در کنار مدل دستگاه جستجو کنید. مثال:
- Apple 5s box contents
- unboxing Apple 5s
۷- ساخت اپل آی‌دی هزینه‌ای در برندارد و با توجه به این‌که برای کار با بسیاری از برنامه‌های اپل، به حساب اختصاصی آن نیاز دارید، ایجاد یک اپل آی‌دی به اپل‌داران توصیه می‌شود. البته خرید برنامه و بازی‌های مختلف مبلغ قابل توجهی خواهد شد، پس اگر نصب برنامه را به فروشنده می‌سپارید، توجه کنید با برنامه‌های ارزشمند دستگاه شما را پر کنند؛ نه اینکه شما را به ۱۰ صفحه! برنامه و بازی ترغیب کنند درحالی که اغلب آن‌ها رایگان بوده‌اند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18098 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/09/09 تعداد مشاهده: 2225
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1392/11/05 20:01
علاین پاساژدزدها . نامردها . وشارلاتانهاست. اگر میخوای سرت کلاه نره و جنس اصلی رو بخری و پول الکی ندی فقط از نمایندگیهای مجاز خرید کن ....والسلام.............
سجاد 1392/09/19 23:14
منه بد بختو بگو پاشودم از کرج رفتم چهل دزد گوشی خریدم به هوای اینکه چون فروششون زیاده محصول دست نخوردست.
دیدم وکیومه جعبش چروکه ولی متاسفانه اعتماد کردم.
زرنگی کردم نرم افزارو گارانتی نخواستم ولی محافظ صفحه رو هشت برابر قیمت بهم انداخت.
فرداش گوشی رو پس بردم گفتم این شماره های عکس دار چیه رو گوشی؟ گفت مال نمایندگیه گفتم ..شماره فلانی ..هم مال نمایندگیه؟ میگه اون که جون منه .اخر پس نگرفت حرو...
مهدی 1392/09/10 19:22
خیلی عالیه حالا از این بعد بگیم ایران پیشرفت کرده!
ناشناس 1392/09/10 08:25
علاالدین یعنی پاساژ دزدها
علی 1392/09/10 02:29
من یه بار تو پاساژ دزدا(معروف پاساژ رضا) برای برادرم یک مدل لپ تاپ ایسر قیمت گرفتم از هر مغازه ای که آمار می گرفتم یه قیمت میداد تا اینکه یکیشون 300 هزار تومان پایین تر از میانگین قیمت بازار داد.
آقا ما همینطور که با برادرم قیمت می گرفتیم فروشنده دیگری قیمت بالایی به ما داد بعد برادرم طاقت نیاورد و گفت 300 هزار تومن پایین تر از شما قیمت دارم تو همین پاساژ.فروشنده گفت امکان نداره کجا؟ برادره ما هم ناشی گری کرد و آدرسو داد(البته من هم به دلیل اینکه اختلافی بین فروشنده ها بندازمو و همچنین مطمئن شم از قیمت پایین و دستگاه سالم چیزی نگفتم)
تا اینکه چشتون روز بعد نبینه همونی که میخواستم شد همچین با اون فروشنده دعواشون شد که دلم خنک شد.
بعد وقتی از قیمت کف بازار مطمئن شدم رفتم از پاساژ ایرانیان میدان ولیعصر خرید کردم.
کلا یکی از بهترین خریدهایی که داشتم این بود.ولی کلا همیشه با یک نفر که کاملا از بازار آگاه برید خرید.به فامیل هم تا اونجا که من میدونم نمیشه اعتماد کرد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
موبایل فروش 1392/09/10 00:56
این پاشاژ چهل دزذ و علاالدین بوده که اعلالدین را کشته اند و فقط چهل دزد باقی مانده ... طبقات آخر که عمده فروش ها و موبایل های بدون کارانتی دارند و به سایر موبایل فروش ها می فروشند و قیمتها را هم روی تابلو می نویسند آدمهای بدی نیستند ولی باید بدانید چه می خواهید تا آنها هم سرتان کلاه نگذارند اکر موبایل گران قیمیت می خواهید بازار موبایل نرسیده به حسن آباد بهتر است ..
حسام 1392/09/10 00:27
کل پاساز دزدن ها
گوشی منو قطعاتشو عوض کردن با یه گوشی خراب و گفتن گوشیت خرابه
خدا لعنت کنه تک تکشونو
یه ایرانی 1392/09/09 23:41
در زمانی نه چندان دور رزق و روزی و کسب و کار حلال برای کاسب از نون شبش واجبتر بود . اما حیف اون جوونمردی که جاش رو به یک فرهنگ غلط کلاهبرداری داده و کاسب فکر می کنه که اگر هر چی بیشتر سر مشتری کلاه بزاره زرنگ تره. نمی دونم این نون رو چه جوری می برن خونه. ولی مطمئنم که جور دیگه دو برابرش رو باید تاوان بدن.
ناشناس 1392/09/09 22:52
علاالدین یعنی پاساژ دزدها. هیچکس مجبورمون نکرده حتما اونجا بریم ولی باز همچنان این بازار شلوغه. این پاساژ باید تحریم بشه
سلمان 1392/09/09 17:30
آن کسی که گفت با مشت زده توی مخ کاسب علاالدین واقعا دستش طلا دمش گرمlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهدی 1392/09/09 15:55
فروشنده های پاساژ علاالدین و پاساژ رضا (ولی عصر - بازار لپ تاپ) یه مشت دزد سر گردنه ان. این 2تا رو چون خودم دیدم دارم میگم.بهترین گزینه برای خرید فروشگاههایی اینترنتیه. هم مطمئنه هم به مراتب ارزونتر. همه فروشندهای این دو جا حروم خورای حروم زاده ان.
Farshad 1392/09/09 15:22
نظر دوستان رو تایید میکنم آدمهای شارلاتان و حروم خور و خدا نشناسی هستن اما طبعیت هوشمنده اونا هم یه جایی صد هزار برابر این پولها رو پس میدن و نمیدونن که چرا این بلا سرشون اومده . واگذارشون کنیم به همون انرژی مثبت یا همون خدایی که همه میگن صد در صد یه جایی پس میدن lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/09/09 14:09
علی ربطش به اس ام اس دکتر شریعتی که میگه اینجا حواست نباشه تا دسته میکنن تو پاچه آدم (دکتر شریعتی در پاساژ علاءالدین)
علي براتي 1392/09/09 14:02
بنظر منم کاسبهای علاءالدین بیشترشون شارلاتان و حرومخوار هستند. نون زن و بچه اشون رو به چه قیمتی در میارن خدا میدونه. از اونا حرومزاده تر پیدا نمیشه.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/09/09 14:02
من به پاساژ علاءالدین بسیار بی اعتماد و بدبین هستم و اصلا اینها مشتری مداری بلد نیستند، ملت رو به چشم یک مشت پول نگاه می کنند که از او پولی بزنند. حقیقتا برای ما ایرانی زشته
البته این وسط شاید چند تا آدم حسابی باشند کاری به اونا ندارم هر چند نشناخته ام تا حالا!
m 1392/09/09 12:53
تو عمرم یه بار از این پاساژ خرید کردم چنان سرم کلاه گذاشتن که نگو ونپرس!
mj 1392/09/09 12:42
من خودم یه گوشی میخاستم بخرم چند ماه پیش و بعد از 1 ساعت قیمت کردن از مغازه ها یه مغازه بود که از همه ارزونتر میگفت وقتی خاستم گوشی را بخرم گفت باید 50000 تومان بدی که واست برنامه بریزم گفتم نمیخام گوشیو از رو میز برداشت گفت نمیفروشم منم گفتم منو مسخره کردی برنامه که زوری نیست با لحنی بد گفت برو بیرون از مغازه منم که دیگه مخم کار نمیکرد یه مشت زدم تو سر یارو بعد تا جایی که توان داشتم دوییدم بیرون.
ناشناس 1392/09/09 12:16
به نظر من کاسبای علاالدین حرومخورایی بیش نیستن.باتشکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی مثل بقیه 1392/09/09 11:59
خداییش اینا فقط میخوان دوهزار دربیارن حالا به هر قیمتی !
یادمه یه گوشی آی میت داشتم باطریش گیر نمیومد رفتم پیش یکیشون سلولای باطری رو عوض کنه زد گوشیو از کار انداخت بعدشم گفت گوشیو که به من دادی خراب بود...حالا خوبه جلو خودش خاموش کرده بودم !
پاساژ کلاهبرداران بی وجدان شده !
علي 1392/09/09 11:00
همینه دیگه.یا باید تو علاءالدین آشنا داشته باشی یا اصلا خرید نکنی؛چون همون طور که دیدید مثل آب خوردن سرتونو کلاه میذارن و شما تا بیای بفهمی قضیه از چه قراره،کار از کار گذشته.دوست نا شناس به دکتر شریعتی بیچاره چه ربطی داره؟؟؟
ناشناس 1392/09/09 10:32
به نظر من اکثر کاسب های علاالدین یک مشت شارلاتان هستن اینا سر دکتر شریعتی هم کلاه گذاشتن