کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همراه‌ترین کنسول بازی در جهان

game stick

کنسول بازی Game Stick به عنوان یک محصول ویژه و ارزان در زمینه بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه شده است و به معنای واقعی کلمه قابل حمل است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این کنسول از یک دانگل USB و یه دسته تشکیل شده است. نحوه کارکرد این کنسول به این نحو است که به سادگی شما دانگل را به تلویزیون وصل می‌کنید و با دسته به انجام بازی می‌پردازید.

توان پردازشی این کنسول مشابه تلفن‌های همراه هوشمند رده میانی است و به راحتی می‌توان این کنسول را همه جا به همراه داشت و در هر محیطی از آن استفاده نمود.

البته گیم استیک به شما امکانات گرافیکی ویژه و مسحور کننده‌ای ارائه نمی‌کند ولی در نوع خود و با توجه به قیمت ۶۰ پوندی محصولی بسیار قابل قبول و مناسب به حساب خواهد آمد.

سخت‌افزار اصلی این کنسول دقیقا در دانگل آن تعبیه شده است و به دارنده اجازه می‌دهد تا به راحتی بازی‌های موبایل را با امکانات یک دسته فیزیکی تجربه نماید.

در بخش دسته این کنسول دارای دو دکمه در قسمت بالای بدنه و چهار دکمه عملکرد و همچنین دکمه‌های کنترل جهت می‌باشد. علاوه بر این موارد سه دکمه برای کنترل عملکرد دستگاه(خاموش و روشن کردن و متوقف کردن بازی و..) به همراه دو عدد آنالوگ بر روی دسته قرار دارند.

طراحی این دستگاه به نحوی انجام شده است که دانگل USB درون آن جای‌سازی شده و به راحتی قابلیت حمل آن را بالا می‌برد ولی رنگ سفید این مدل به سرعت کثیف می‌شود که از مشکلات طراحی آن محسوب می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18626 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/10/09 تعداد مشاهده: 1756
سافت گذر