کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
تعداد برنامه ها: 6347 | مشاهده و دانلود: 452416170 | آخرین بروزرسانی: 93 روز و 18 ساعت و 10 دقیقه و 23 ثانیه پیش | اعضاء: 254733 | نظرات: 35801
کلاچ اتوماتیک اهاکو سمینار بزرگ مرکز زبان هیراد www.esetupdate.ir
* عید غدیر، عید بزرگ خدا و آغاز ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام مبـــارک بـــاد *
#فقط_به_عشق_علی امروز روز عید بزرگ غدیر، هزینه عضویت ویژه با 80 درصد تخفیف ارائه می شود
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

ایرسا شبکه
سرور آپدیت نود 32
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

آموزش فارسی برنامه Multimedia Builder

ممنون اما نرم افزار autoplay media studi بسیار بهتر از mmb هست. اگر کمی با آن کار کنید و مثال های آن راببینید کاملا متوجه این موضوع می شوید.

نظرات کاربران

Ubuntu

دانلود pdf رفع مشکلات + آموزش Ubuntu 14.04

لیست موضوعات :

1. پارتیشن بندی صحیح لینوکس

2 . دسترسی به پارتیشن های لینوکس در ویندوز
3 . حل مشکل Apt-Get و -خطای Lock !
4 . Apt-Fast جایگزینی پرسرعت تر از Apt-Get

5 . آموزش نصب درایور Nvidia در اوبونتو
6 . غیر فعال کردن کارت گرافیک دوم ( Optimus Mode)
7 . تنظیم روشنایی صفحه نمایش در اوبونتو (رفع مشکل)
8 . کاهش مصرف انرژی و باتری در اوبونتو

9 . غیرفعال کردن برنامه ها در زمان بوت
10 . عال کردن تغییر زبان (نگلیسی - پارسی )
11 . نصب وب سرور Apache به همراه php+mysql
12 . رفع مشکل متصل کردن usb و نصب Guest Add-on در VirtualBox
13 . مجوزهای دسترسی در لینوکس
14 . منبع و سایت های مفید


Download ::

http://gowebdev.ir/view.php?pid=22

نظرات کاربران

Adobe Photoshop CS5 1

با سلام
میخوام یه روشی رو به بچه‌های سافت گذر بگم که بتونن تو فتوشاپ CS5 معمولی، فارسی نویسی کنن.
فقط شما نیاز به یه فایل فتوشاپی دارین که با یکی از ورژنهای ME فتوشاپ توش متن فارسی نوشته شده باشه، فایل مربوطه را تو فتوشاپ CS5 باز کنید، حالا هرجا که خواستین فارسی نویسی کنین از محتوای متنی فایل قبلی یه کپی بگیرین و راحت فارسی تایپ کنین، به همین راحتی، هیچ فارسی نویسی هم نمیخواد.
لطفا مدیران سایت یه فایل خیلی کم حجم بصورت یه فایل مجزا کنار برنامه فتوشاپ CS5 قرار بدن تا بقیه بتونن به راحتی فارسی نویسی رو تا فتوشاپ جدید تجربه کنن!!!

سافت گذر، بروز ترین و برترین سایت فارسی

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

ضمن عرض سلام و خسته نباشید . واقعا از دست اندرکاران و عزیزانی که در بروز رسانی و تهیه و تنظیم مطالب این سایت زحمت می کشن تقدیر و تشکر میکنم خداقوت . امیدوارم هرگز خسته نشین .

نظرات کاربران

CCleaner

سلام ... به چیز خوبی اشاره کرده این دوستمون چرا تا الان system mechanic 10.5 pro رو نزاشتین واسه دانلود ... یه دید منفی عمومی نسبت به این نرم افزارهای انهانسر وجود داره که به نظر من هم کسی بیراه نمیگه تقریبا هیچ کدومشون اون کارایی و انتظاری رو که ازشون داریم رو بر آورده نمی کنند ... ولی من هم از system mechanic 10.5 pro نتیجه گرفت خیلی عالیه ..پیشنهاد میکنم اون رو برای دانلود بزارین حرف نداره.

نظرات کاربران

Internet Download Manager

سلام من یه مدت با این پیغام روبرو می‌شم: برخی از سایت‌ها اجازه درخواست دانلود دوباره یک فایل را نمی‌دهند
مرورگر شما اولین درخواست را برای ××× فرستاد و هنگامی که آی ام برای دانلود سعی کرد سرور صفحه وبی را به جای فایل برای آی دی ام فرستاد.
برای انجام این دانلود توسط آی دی ام به تنظیمات > عمومی > کلیدها بروید سپس هنگامی که روی لینک موردنظر کلیک می‌کنید کلید موردنظر را نگه دارید تا ای دی ام قادر باشد قبل از مرورگر شما درخواست دانلود را ارسال کند برای اکثر مرورها کلید Ins کار می‌کند
جزئیات : Http/1.1 403 forbidden
ورژن کروم یا آی‌دی‌ام فرقی نمی‌کنی همه رو امتحان کردم. پیام بالا رو انجام دادم باز بی‌فایده بود
ممنون می‌شم کمک کنید با تشکر.

نظرات کاربران

Google Earth

سلام
من ابراهیم هستم از بوشهر و وقتی دیدم میتونم آخرین نسخه گوگل ارث را رایگان دریافت کنم از ته دل گفتم بابا ای ول.
دم بروبچه های خودمون گرم که کارمون را لنگ نمیذارن.دستتون درد نکنه!

نظرات کاربران

Firefox

سلام
در این نسخه بسیار سریعتر و روون تر و زیبا تر شده
امتحان کنید

نظرات کاربران

Internet Download Manager

سلامی دوباره، برنامه رو نصب کرده بودم و قرار شد نتیجه رو اعلام کنم:
دیروز صبح برنامه رو نصب کردم و چند فیلم برای دانلود توو صف برنامه گذاشتم، ساعت 1.36 دقیقه شب بود که با صدای یه چیزی مثل موتور هواپیما :D از خواب بیدار شدم و دیدم توو همون درصد اول دانلود متاسفانه هنگ کرده و مشکل ورژنهای قبل رو داشت!!
پس بقیه دوستان نصب نکنن چون متاسفانه بازم بیفایدست.
این شد که دوباره به آخرین ورژن سالم یعنی همون ورژن 6.12.11 برگشتم و الان اون رو روو سیستمم دارم.
یه چیزی که برام جالبه اینه که مشکل نرم افزار در ورژن 6.12.15 شروع شد، در همین ورژن هم نرم افزار از همون اول به صورت فارسی نصب میشه، ورژنهای قبل این به صورت خودکار فارسی بودن سیستم رو تشخیص نمیداد! به نظر شما احتمال داره مشکل به خاطر کامپوننتهای فارسی اون باشه؟! یعنی اگه به حالت انگلیسی نصب کنیم و کامپوننتها و زبان فارسی نرم افزار و به صورت دستی از برنامه نصب شده حذف کنیم احتمال داره مشکلش حل بشه؟! فعلاً کلی برنامه توو صف برای دانلود دارم، و حالا حالا نمیتونم این روش رو امتحان کنم، اگه کسی خواست امتحان کنه و نتیجه رو اعلام کنه.

نظرات کاربران

Simcity 4 Deluxe Edition

میشه لطفا بگید mount کردن یعنی چی؟ خیلی ممنون

نظرات کاربران

آموزش زیر ساخت شبکه جهانی اینترنت

باسلام قربون کسی شدکه ازالماس هم باارزشتره.فدات واقعاکه خیلی باحالی ناز کرمت داداش فقط این کاراتوتعطیلش نکن که بدجوری باهاتیم

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

تو این زمونه ، هیچکس کاری رو بدون مزد انجام نمیده ، اما شما با این لطف بزرگی که در حق ما کاربران انجام میدید واقعا همه استفاده کنندگان ( مخصوصا خودم ) رو برای همیشه شرمنده خودتون کردید .
با تمام وجود میگم از زحمات شما بینهایت ممنونم
سپاسگززززززززززززززززززززززززززاااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممممممم

نظرات کاربران

Comodo Internet Security

درود
ممنون از مدیر محترم و یا دوستان محترم مسیرهای دقیق آپدیت آفلاین را لطف کنن تا این عمل بدرستی انجام شود ( " من به گفته یکی از دوستان در نظرات قبلی جلو رفتم اما همچین مسیری که ایشان بیان کردند پیدا نکردم ") با تشکر از همگی ...

نظرات کاربران

Audacity

سلام و خسته نباشیده فراوااااااااااااااااااااان ...
اصلا دیگه موندم چی بگم !
یعنی تا حالا یه بارم نشده یه چیزی بخوام و بیام تو این سایت و دست خالی برگردم ...
چی میتونم بگم جز تشکر !!!
اصلا i love you ...
اصلا هر کی برای برنامه بره جایی دیگه نادونی کرده !!!
بازم دمتون گرم ...

نظرات کاربران

Java SE Runtime Environment

سلام
بعضیا این مشکل رو دارن که جاوا رو نصب میکنن ولی باز هم نرم افزارهای برنامه نویسی ارور میدن برای رفع این مشکل باید برید به جایی که جاوا رو نصب کردید و به جای java بنویسید _java(اسمش رو تغییر بدید) تا برنامه ها اجرا شه

نظرات کاربران

BlueDict

با سلام و عرض ادب . اگر برایتان مقدور است قاموس های عربی به عربی معتبری مانند لسان العرب ، مجمع البحرین ، مفردات ، تاج العروس ، قاموس المحیط و ... از این قبیل فرهنگ لغات قرار دهید ، بسیار سپاسگزار هستم . موفق و پاینده باشید

نظرات کاربران

Internet Download Manager

سلام به دوستان.یه سوال دارم اگر کسی راهنمایی کنه ممنون میشم.مشکل من که یه چند وقتی هست با idm دارم اینه که فایلهای حجیم که چند شب طول میکشه تا یه درصدی میره بعد چند درصد بر میگرده عقب دوباره دانلود میکنه ممنون میشم کمک کنید.مشکل کرک هم نداره پیغام هم نمیده

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

وقعا که سایت تون حرف نداره و بیشتر کار ما همین آپدیت نود 32 است که بخاطر زحمتهای فراوان شما توی این سایت دیگه مشکلمون حل شده.خدا قوت واقعا دارید زحمت میکشید از طرف مرکز کامپیوتر دشتی پردازش - شهرستان پارسیان - شهر دشتی

نظرات کاربران

Stickman Soccer

سلام؛این بازی رو 3 بار دانلود کردم و روی 2 تا دیوایس اندروییدی هم آزمایش کردم ولی نصب نشد.لطفا یا فایل سالم رو قرار بدید یا بازی رو حذف کنید که ترافیک دانلود کاربران از بین نره که اعتماد کاربران از سایت خوب شما کم نشه.
تشکر از مسئولین سایت خوب و قدرتمند سافت گذر

سافت گذر

جاسوسی مدرن یک فیلترشکن مشهور از ایرانی‎ها

نرم افزار سایفون که یکی از مهمترین ابزارهای معرفی شده توسط شبکه های فارسی زبان ضدانقلاب برای عبور از فیلترینگ ایران است، اخیرا صفحه اول خود را به جمع آوری علائق مردم ایران اختصاص داده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ هشت صبح، نوشت: دانستن اطلاعات و علائق مردم یک کشور در برنامه ریزی بلند مدت و هدفمند کردن راهنمایی کردن مخاطبان به استفاده از سایت های خاص بسیار موثر است.

نحوه عملکرد این نرم افزار به گونه ای است که مخاطب ایرانی به محض ورود به این فیلترشکن بالاجبار با چنین صفحه ای روبرو خواهد شد.

در ادامه عکس های مربوط به جاسوسی آنلاین این نرم افزار را ببینید.

 

194031_919.jpg

194032_423.jpg

کد خبر: 18676 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/10/14 تعداد مشاهده: 1879
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/11/26 15:36
عزیز دل برادر
گیرم که سایفون برنامه جاسوسی...مگه فیلتر شکن نیست؟
لطفا همون جور که خرمشهرو آزاد کردین اینترنتم آزاد کنین تا دیگه هیچ کس نتونه با این برنامه کثیف و صهیونیستی مارو رصد کنه
با سپاس
علی 1392/10/15 20:09
دیدین که همه ازاین نرم افزار استفاده میکنن سوختین میخواین که به بهانه هایی مردم رو از استفاده ازاین نرم افزار منصرف کنید
آخرکجای دنیا دیدین که بازیهای جنگی رو فیلتر کنن وبعضی ازبازهای ایرانی وقتی میان دهکده ها سویچ میکنی صفحه فیلتر نمایش میده همه که دارن ازما جاسوسی میکنن مسئولین در ایران هزاربرابر خارجیا ازما جاسوسی میکنن با ترفندها وراههای مختلف برای ما این جاسوسی سایفون که عددی نیست من خودم صددرصد ازاین نرم افزار استفاده میکنم البته برای بازی آنلاین موفق باشید
سیروس 1392/10/15 17:37
ادمین میشه بگی چرا جمهموری اسلامی ssl گوگل رو از کار انداخته؟
چرا همه جستجوهای ایرانی ها رو ثبت میکنه؟
جاسوسی رو داخلی ها دارن انجام میدن نه اونا
ناشناس 1392/10/15 12:25
خب وقتی اون صفحه ی اول رو باز کرد ببندینش و بعد دوباره مرورگرتون رو باز کنید و به هر جایی که می خوایین برین این همه جر و بحث هم لازم نیست ؛-)
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
نیما 1392/10/15 08:50
شما هارو باید 60000 قبل خیلی مچین با اون دوران اگه بخوایم اینجوری فکر کنیم طرح های ایرانسل و همراه اول یجور ابر جاسوسی والا
ناشناس 1392/10/15 07:46
هر عقل سلیمی می‌دونه که توی این دوره و زمونه هر چیز رایگانی بی حکمت نیست. شما از وایبر، وی چت و سایر نرم افزارهای مشابه رایگان داری استفاده می‌کنی، پس مسلما یه نفعی برای سازنده نرم افزار داره که اونو رایگان در اختیار شما قرار میده. اگر کسی اطلاعات روی دستگاهش براش حیاتی باشه از این نرم افزارها استفاده نمی‌کنه، کسی هم که استفاده می‌کنه لابد پی همه چیز رو به تنش مالیده.
متاسفانه تو کشور ما به جای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی فقط برخورد قهری میشه. توی این چند سال که این نرم افزارها اومدن کدوم اطلاع رسانی در موردشون انجام شده؟ فقط فیلتر کردن.
مسلما هر تکنولوژی می‌تونه کاربردهای مختلف داشته باشه و قطعا سازنده این نرم افزارها هم به فکر منافع خودش و کشورشه. مسئولین ما اگه خیلی دلسوزن باید روی نرم افزارهای بومی سرمایه گذاری کنن.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ناشناس 1392/10/15 02:02
اگر بخوان این اطلاعات رو بخوان از روی یه شماره چند رقمی به اسم آی پی به راحتی حتی محل زندگیت هم پیدا میکنن
ببخشید حالا اونایی که گیر دادن به سایفون به نظر شما سایتهایی که شما میرید از طریق گوگل زیر ذره بینه و علایق شما بدون پرسیدن از خودتون معلوم میشه
بعدشم از کجا میدونید که isp شما هم رصد کننده نباشه و اطلاعاتتون (که شامل علاقه مندی به سایتها میشه) در اختیار دیگران قرار نمیده

آیا فیلتر کردن فیس و توییت و ویچت و وایبر و... توهین ب شعور ایرانی جماعت نیس
مثل اینکه از بچه ب این دلیل که نمیفهمه ابزار رو ازش قایم کنیم ....... دارن رسما میگن شما هیچی نمفهمید
GooDBoY 1392/10/15 01:25
خطاب به SarMa باید عرض کنم که هرکی تو گور خودش میخوابه، لطفا شما اینجا درس حرام و حلال ندین
صابر 1392/10/15 00:56
با این اوضاع فیلترینگ باید از این نرم افزار ها استفاده کرد بد بهتر از بدتر هست
کارای که تو زمینه فیلترینگ انجام میدن بدتر از این کارا هست
مصرف کننده 1392/10/15 00:52
اول از کجا شروع شد من اگه جایی فیلتر نباشه مگه دیونم از این چیزا استفاده کنم هم سرعت کم که دارم کمتر بشه هم جاسوسی ازم کنن
عباس 1392/10/14 23:46
نویسنه محترم خبر فوق،شما توهم زدی برادر جان.اینا که چیزی نیس،چند برابرش توی فیسبوک و واتس اپ و غیره داره آپ میشه الی ماشااله!اونا احمقن یا شما مارو چیزی فرض کردی؟خب برادر اگه بخوان این چیزای پیش پا افتاده رو بدونن دیگه نیازی به این کارا ندارن.شما اگه به خودت شک داری این گزینه ها رو اشتباهی تیک بزن کسی نفهمه قیمه دوس داری یا قرمه سبزی!!!!!!!!
رضا 1392/10/14 22:29
برین یقه ی اون مسئول فیلترا رو بگیرید بگید بهش اگه فیلتر نمی کردی ما هم از سایفون استفاده نمی کردیم
اختياري 1392/10/14 22:27
شما بگو من پرتم.
اختیاری ٢ و مرگ بر آمریکا شما مثل اینکه تا به حال تو هیچ سایتی ثبت نام نکردین.
شما برید تو سایت ایمیل ملی و ثبت نام کنید ببینید تقریباً کل اطلاعاتتون رو می گیره تا براتون ایمیل بسازه از نام گرفته تا شماره ملی و ....
سایتهای دیگر هم هستن برید ثبت نام کنید ببینید تا یکم با اینترنت آشنا بشید.
فکر میکنید حتماً باید سایفون رو داشته باشید تا بتونن ازتون جاسوسی بکنن؟
شما وقتی وارد اینترنت میشی یعنی وارد دنیای مجازی شدی که دست هر کاربر مجازی بهت میرسه همونطور که دست یک ویروس بهت میرسه.
شما حتی اگه وارد اینترنت نشی هم میتونن مکالمات تلفنیتون رو گوش بدن.
الان دیگه اگر کسی بگه من در اینترنت ناشناس و مخفی هستم ثابت کرده که هنوز نفهمیده دنیا تو چه دورانی به سر میبره و هنوز کلی کار داره تا اینترنت در حد فهم خود اون شخص متوجه بشه. الان اینترنت به جایی رسیده که هر چه آدم بزرگتر و باهوشتر میشه بیشتر میفهمه که کمتر اینترنت رو میشناسه و این اینترنت هست که اون شخص رو بیشتر از خود اون شخص میشناسه در واقع اینترنت تبدیل شده به پدر و مادری که فرزند خودشون رو به محض ورود به دنیا اداره میکنن واضح اینکه شما وقتی وارد یک سایت میشین محل زندگیتون برای اون سایت مشخص میشه و اون سایت هر کاری که شما میکنید و هر اطلاعاتی بهش میدین رو میتونه به راحتی نگه داره بدون اجازه شما. اون سایت میتونه به کامپیوتر به اصطلاح امن شما حمله کنه و اطلاعات روی هاردتون رو ببینه و کلی کار دیگه که یک آدم ساده و پرت مثل من روحم ازشون خبر نداره.
تو به من بگو ساده هستم.
تو بگو مرگ بر آمریکا.
دنیا چی میگه؟
فیلتره، صدای دنیا رو نمیشه شنید چون فیلتره.
ما نباید صدای دنیا رو بشنویم چون از ما جاسوسی میشه.
چون اگر صدای دنیا رو بشنویم ما غرب زده میشیم.
ما باید گوشهامون رو بگیریم چون گوش میشنوه و آدم رو گمراه میکنه.
ما باید چشمهامون رو ببندیم چون چشم میبینه و آدم رو گمراه میکنه.
ما باید دهانمون رو ببندیم چون دهانمون حرف میزنه و ممکنه دیگران رو گمراه بکنه.
ما باید خودمون رو از هر لحاظ ببندیم و مخفی کنیم طوری که دنیا حسودی کنه و دستش به جواهرات ما نرسه چون اگر نبندیم، دنیا نام و نام خانوادگی ما رو میدزده و بعد باهاش جلومون پز میده و میره پیشرفت میکنه بعد ما عقب مونده میمونیم و بعد اگه بفهمن ما تو ایران زندگی میکنیم جامون لو میره و ما رو پیدا میکنن و میسوزیم و بعد که بفهمن ما ایرانی ها چند سال داریم میرن برامون زن و شوهر هم سن خودمون پیدا میکنن و میدن بهمون تا ما رو گمراه کنه بعد بچه هامون فاسد به دنیا میان. میبینی سایفون چکار میکنه؟ جیزه ه ه ه ه
دکتر فولشکاف هستم از تو چاه صحبت میکنم کسی هم تا به حال نتونسته من رو پیدا کنه کلی هم چیز میفهمم و همتون هم به من حسودیتون میشه.
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/10/14 21:40
یادمه یه بار مدیر گروه آشیانه ( یکی از بهترین گرو های هک ایران ) تو تلویزیون صحبت میکرد
میگفت آنتی ویروس و فایر والو قبول نداره و به راحتی میشه هر اطلاعاتی از کامپیوتر هدف استخراج کرد
حرف حفاظت اطلاعات اینه که شما باید برای دریافت اطلاعات از اینترنت درخواست بفرستید ( حالا خدا میدونه این درخواستا که ویندوز میفرسته توش چیه !! )
حالا با استفاده از این پروکسیا شما به معنی واقعی در کامپیوترتونو به روی طرف مقابل باز می کنید و اون هر کنترلی که بخواد رو کامپیوترتون داره ...
SarMa 1392/10/14 19:39
اگر کمی به فکر دین هستید و برای حرف مرجع تقلیدتون ارزش قائل هستید ، اکثر علما از جمله مراجع عظام امام خامنه ای ، آیت الله مکارم شیرازی و ... انجام عملی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد رو حرام اعلام کردن و دور زدن فیلترینگ هم حرام است.

والله لایهدی القوم الظالمین .....
powersoft 1392/10/14 18:06
سلام میبینی تو را به خدا اگه مردم رو اینقد مهدود نکنن مردم مجبور نمیشن از پرکسی استفاده کنن مسعولا بدونن اگه یه کم فقت یه کم کمتر به مردم گیر بدن و کمتر به فکر منافع خودشون و کمتر به فکر جیب های نا مهدود خودشون باشن مردم مجبور نمیشن به بیگانگان پناه بیارن مثل این میمونه که پدر و مادر یه بچه به بچشون اهمیت ندن مجبور بشه دنبال محبت بیرون از خونه بره و بیرون رفتن همانا و لو رفتن راز های خونه همانا
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی جوادی 1392/10/14 17:42
کی گفته این صفحات باز میشن؟
از روز اول دارم من استفاده میکنم...همش دروغهای این ور آبی مسئولین خودمونه
خدا خیرت بده...
من...
و...
تو

خواهشا ثبت بشه سافی جون
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ناشناس 1392/10/14 16:19
من کلا کم نظرم رو میگم اما اینجا واجبه بگم:
1- کی راستشو مینویسه
2- گیرم راستشو بگه آخه سن، جنسیت و علاقه چه اطلاعاتیه که مهم باشه
3- شاید بگید اینا مهمه ولی تهش اونا محتوای سایتاشونو بر اساس این موارد تقویت میکنن که الان هم اینطوریه چون محدودیتهای ما ایرانیها رو به خوبی از چندین دهه پیش میدونن و سالهاست برنامه ریزی میکنن
4- این همه جاسوس دارن و خائنها هم که کم نیستن ولی مهم اینه که تا حالا فقط تونستن فکر نوجونا رو منحرف کنن که اوناهم وقتی بزرگ میشن خودشون میفهمن که اشتباهی رفتن
5- ضریب دسترسی به این نرم افزار هم به حول وقوه فیلترینگ که تک رقمیه
6- نهایتا اگه برای جاسوسی باشه و برنامه ریزی کرده باشن بعد مدتی خودشون میفهمن که اینجا ایرانه و هرچی زور بزنن بی وقتشون رو تلف کردن
حسین 1392/10/14 16:09
زنده باد سایفون...
مرگ بر آمریکا 1392/10/14 14:40
آقای ناشناس؛من میخام ببینم اصلا وقتی این نرم افزار این اطلاعات رو جمع آوری میکنه؛اونها رو در اختیار کی قرار میده؟چه استفاده ای برای اونها داره؟این که اونها بدانند علایق مردم ایران چیه جز اینکه از احساسات مردم سواستفاده کنند چه دلیل دیگه ای ممکنه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن آقای اختیاری!این حرفی که میزنی زیاد منطقی نیست.چطور میشه فهمید مثلا من به چی علاقه دارم بدون اینکه این گزینه تو نرم افزار قرار داشته باشه؟اصلا یه همچین چیزی معقول نیست.در ضمن این آمریکا و اسرائیل که برای رسیدن به منافع خودشان حد و مرزی نمی شناسند و اصلا انسانیت و شرف برای این دو دولت(خصوصا دولت اسرائیل) تعریف نشده است؛از کجا معلوم که بصورت پنهان هم جاسوسی نکنند؟همونطور که دوسال پیش پروژه جاسوسی اینترنتی در مصر و کشور های اسلامی توسط فیس بوک افشا شد.حتی بی بی سی هم در مورد این حادثه یه مستند ساخت.
بهمن 1392/10/14 14:23
به نظر من به این نمیگن جاسوسی، به این میگن با هوشی
اختیاری 2 1392/10/14 14:02
آقای اختیاری ......خیلی بابا پرتی...مثل اینکه خیلی به نرم افزارها اعتماد کردی.... اجازه ازتون بگیرن....خیلی ساده ای بابا.....
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
اختياري 1392/10/14 13:01
این سؤالاشون نشون میده سایفون اگر میخواست بدون اجازه اطلاعات کاربراش رو غیر قانونی میدزدید ولی حالا داره با اجازه کاربراش اگر مایل باشن اطلاعات کسب میکنه.
این یعنی کسب اجازه برای دریافت اطلاعات کاربر بصورت اختیاری، نه دزدکی.
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
sunrise 1392/10/14 11:53
جاسوسی از این واضح تر . که اطلاعات شما را می پرسه : سن ، محل زندگی ، ......
دوست ناشناس عزیز اگه فکر کردی جاسوسی یعنی اینکه تو خونه شما میکروفون بذاران از این حرفا .......
دیگه دوره ی اینجور کارا تموم شده لطفا چشمامونو باز کنیم و
به قول دکتر عباسی با یک Ip لپ تاپ یا pc کار تمومه دیگه لازم نیست کاری کنن .
اطلاعات خود به خود send میشن.
ناشناس 1392/10/14 11:53
اگه اسم این جاسوسی باشه، مخابرات خودمون از همه جاسوس تره که خصوصی ترین اطلاعات مشترکین خودش رو یعنی محل سکونت آنها را برای تبلیغات در اختیار صنوف مختلف قرار میده.
باز خدا پدر اینا رو بیامرزه که در قالب نظرسنجی اطلاعات جمع می‌کنن.
ناشناس 1392/10/14 09:36
یعنی این شد جاسوسی؟! واقعا که تهمت زدن در ایران چه کار راحتی است؟!
M.i.S 1392/10/14 09:17
اینا برای من باز نمیشه...... مال من مال یه سایت دیگه ایه... من فقط با پورت ssh استفاده می کنم... موردی هم نداره.. وی چت و فیس بوک رو هم مثل آب خوردن باز می کنه... من که راضی ام... ترو خدا سایفون هم قطع نکنید که دیگه بد بختیم..
fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.