کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین آمار مشترکان تلفن همراه کشور در سال 88

بر اساس آخرين آمار و گزارش‌ها تعداد مشتركان همراه اول از مرز 37 ميليون نفر گذشت و اپراتور دوم نيز حدود 13 ميليون مشترك دارد كه اين آمار شامل مشتركان دائمي و اعتباري است و مشتركان تاليا هم بين 800 تا حدود يك ميليون اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مدير عامل شركت ارتباطات سيار با اعلام خبر عبور تعداد مشتركان همراه اول از مرز 37 ميليون گفت كه با اين ركوردشكني، ترك سل را در منطقه پشت سرگذاشته و از نظر تعداد مشترك در بين 50 اپراتور منطقه اول شديم.

وحيد صدوقي اظهار كرده است: هم‌اكنون همراه اول 1102 شهر، 46 هزار كيلومتر از جاده‌هاي كشور و 36 هزار روستا يعني حدود 60 درصد روستاهاي كشور را تحت پوشش دارد و به عبارت ديگر 94 درصد مردم كشور مي‌توانند از شبكه همراه اول استفاده كنند.

او با بيان اين كه همراه اول با 259 اپراتور در 110 كشور جهان قرارداد رومينگ بين‌الملل دارد، موفقيت‌هاي اين شركت را مرهون تلاش‌هاي همكاران و شركت‌هاي مخابراتي استان‌ها دانست.

بر اساس آخرين آمار همراه اول، از اين تعداد حدود 16 ميليون و 100 هزار سيم‌كارت براي مشتركان دائمي است. تعداد مشتركان اعتباري همراه اول در حدود 19 ميليون و 200 هزار است كه البته تعداد سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري تعداد

سيم‌كارت‌هايي است كه به اسم يك مشتري ثبت شده است و سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري كه در شبكه فروش قرار دارند و آماده فروش هستند ولي هنوز به نام كسي ثبت نشده است در اين تعداد محسوب نشده است.

به گزارش ايسنا همچنين بر اساس آخرين آمار گرفته شده اپراتور دوم تلفن همراه (ايرانسل) حدود 13 ميليون مشترك دارد كه اكثريت اين تعداد مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري هستند. اما بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات تاليا هم در حدود يك ميليون مشترك دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1891 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/12/20 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر