کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

متن اولین ایمیل ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت به کارمندان این کمپانی

به گزارش سافت‌گذر ؛ ساتیا نادلا که اکنون به یکی از مشهورترین افراد جهان تبدیل شده، پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل مایکروسافت، به تمام اعضای این کمپانی ایمیل داده و خود را معرفی کرده و...

مایکروسافت، ساتیا نادلا، رئیس سابق بخش تجاری و خدمات ابری کمپانی، را به عنوان مدیرعامل جدید خود معرفی و اولین ایمیل نادلا به تمام کارمندان این کمپانی را هم منتشر کرده است. متن این ایمیل را می‌توانید در زیر بخوانید:

 

امروز روز تواضع من است. مرا به یاد اولین روزم در مایکروسافت انداخته است، 22 سال پیش. مثل شما، من هم می‌توانستم انتخاب کنم کجا مشغول کار شوم. به این‌جا آمدم چون اعتقاد داشتم مایکروسافت بهترین کمپانی دنیا است. من همان موقع هم می‌دیدم که چگونه با محصولات خود به مردم قدرت می‌دهیم تا کارهای جادویی کنند، و از این راه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کنیم. می‌دانستم اگر می‌خواهم واقعاً کاری کنم، کمپانی بهتری نیست که به آن بپیوندم. دقیقاً همین انگیزه است که امروز هم مرا به جلو می‌برد.

برای من افتخاری بی‌نظیر است که این کمپانی عالی‌مان را رهبری و به آن خدمت کنم. استیو [بالمر] و بیل [گیتس] توانسته‌اند از یک فکر، یکی از بهترین کمپانی‌هایی را بسازند که در سراسر دنیا مورد ستایش است. من در نقش‌های مختلفم در مایکروسافت خوشبختانه فرصت همکاری نزدیک با بیل و استیو را داشته‌ام و اکنون که مدیرعامل شده‌ام، از بیل خواسته‌ام تا وقت بیش‌تری را به کمپانی اختصاص دهد، در بخش فناوری و محصولات. همچنین خرسندم از این‌که با جان تامسون به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره کار خواهم کرد.

اگرچه شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده‌ایم، اما تشنه بیش‌تر از این هستیم. صنعت ما برای سنت احترامی قائل نیست، فقط به نوآوری احترام می‌گذارد. الآن دوران مهمی برای صنعت و برای مایکروسافت است. مطمئن باشید ما به سوی بهتر پیش می‌رویم؛ همان‌طور که فناوری پیشرفت می‌کند و ما با آن و جلوتر از آن پیشرفت می‌کنیم. کار ما این است که مایکروسافت را در دنیایی شکوفا کنیم که اولویتش دستگاه‌های همراه و خدمات ابری است.

در حالی که مرحله جدیدی از سفر خود را در کنار هم آغاز می‌کنیم، می‌خواستم درباره گذشته خودم و منابع الهام و انگیزه‌ام برای شما بگویم.

من که هستم؟

من 46 ساله هستم. 22 سال است که ازدواج کرده‌ام و سه فرزند دارم. و مثل هر کس دیگری، بخش بزرگی از آن‌چه انجام می‌دهم و طرز فکرم توسط خانواده‌ام و تجربیاتم در زندگی شکل گرفته است. بسیاری از کسانی که من را می‌شناسند می‌گویند کنجکاوی و تشنگی من برای دانستن هم از ویژگی‌های مهمم هستند. من آن‌قدر کتاب می‌خرم که وقت خواندن همه‌شان را ندارم. آن‌قدر کلاس‌های اینترنتی ثبت‌نام می‌کنم که وقت تمام کردنشان را ندارم. من کاملاً معتقدم که اگر در حال یادگیری چیزهای جدید نباشید، دیگر نمی‌توانید کارهای خوب و مفید بکنید. بنابراین، خانواده، کنجکاوی و تشنگی من برای دانش ویژگی‌های مهم من هستند.

چرا این‌جا هستم؟

به همان دلیلی این‌جا هستم که فکر می‌کنم اکثر افراد دیگر به خاطر آن به مایکروسافت می‌آیند: که دنیا را به کمک فناوری‌ای تغییر دهم که به مردم قدرت انجام کارهای خارق‌العاده را می‌بخشد. می‌دانم احتمالاً اغراق‌آمیز به نظر می‌آید؛ اما صحت دارد. این کار را کرده‌ایم، امروز هم داریم می‌کنیم، و ما تیمی هستیم که باز هم این کار را خواهد کرد.

به عقیده من در ده سال آینده، رایانش از این هم همه‌گیرتر خواهد شد و هوش دیجیتال باز هم دست‌یافتنی‌تر. تحول همزمان نرم‌افزار و سخت‌افزار وارد بسیاری از کارهایی می‌شود که در شغل، زندگی و دنیایمان انجام می‌دهیم، و آن‌ها را دیجیتالی خواهد کرد. این اتفاق با شبکه‌ای از دستگاه‌های متصل به هم، توان فوق‌العاده رایانش با خدمات ابری، حجم عظیم داده‌ها و هوش دیجیتالی محقق می‌شود که اثر آموزش ماشینی است.

دنیا قدرت خود را از نرم‌افزار می‌گیرد.

بهتر ما را به دوستان و خانواده‌هایمان وصل می‌شود و کمک می‌کند تا دنیای خود را به روش‌هایی ببینیم، بیان کنیم، و به اشتراک بگذاریم که تا کنون هرگز ممکن نبوده است. به کمپانی‌ها امکان می‌دهد تا رابطه معنادارتری با مشتریان خود برقرار کنند.

من این‌جا هستم چون ما توانایی بی‌همتایی برای تأثیرگذاری داریم.

چرا ما این‌جا هستیم؟

اوایل مأموریت ما آوردن رایانه‌ها به همه میزها و خانه‌ها بود، هدفی که در کشورهای پیشرفته تقریباً آن را محقق کرده‌ایم. امروز تمرکز ما روی طیف گسترده‌تری از دستگاه‌هاست. اگرچه معامله با نوکیا هنوز کامل نشده، اما از ورود بخش دستگاه‌ها و خدمات این کمپانی به خانواده خود و توانایی‌هایی استقبال می‌کنیم که این بخش به ما می‌دهد.

در آینده باید بر خدماتی تمرکز کنیم که تنها مایکروسافت می‌تواند به دنیا عرضه کند. فرصت‌های پیش رو ما را مجبور می‌کند درباره آن‌چه در گذشته در زمینه دستگاه‌های همراه و خدمات ابری انجام داده‌ایم بازاندیشی کنیم و کارهای جدیدی انجام دهیم.

ما تنها کسانی هستیم که می‌توانیم قدرت نرم‌افزار را در اختیار بگیریم و آن را از طریق دستگاه‌ها و خدماتی به کار بگیریم که واقعاً به هر فرد و سازمانی قدرت ببخشند. ما تنها کمپانی‌ای هستیم که تاریخ و تمرکز مداوم خود را صرف ساخت پلتفرم‌ها و فضاهایی کرده‌ایم که به مردم فرصت‌های گسترده‌ای داده‌اند.

کی لو [نایب‌رئیس مایکروسافت] در یکی از نشست‌های اخیر به خوبی این مطلب را بیان کرد و گفت مایکروسافت به شکلی منحصر به مردم قدرت می‌دهد تا «کارهای بیش‌تری» انجام دهند. نه به این معنی که ما باید کارهای بیش‌تری انجام دهیم، بلکه کار ما باعث می‌شود تا مردم دنیا قدرت آن را پیدا کنند که بیش‌تر کارهایی را انجام دهند که برایشان مهم است؛ کار انجام دهند، لذت ببرند، ارتباط برقرار کنند، و به موفقیت‌های بزرگ برسند. این اصل هویت ماست. و رسیدن به این ارزش مهم در هر آن‌چه انجام می‌دهیم، از خدمات ابری گرفته تا دستگاه‌های همراه، دلیل اینجا بودن ماست.

در آینده چه کار می‌کنیم؟

اسکار وایلد [نمایشنامه‌نویس مشهور] البته در قالب کلماتی دیگر می‌گوید: «باید به غیرممکن ایمان بیاوریم و نامتحتمل را از بین ببریم.»

این راه با شفافیت هدف و حس وظیفه‌شناسی آغاز می‌شود و ما را تا تصور غیر ممکن و تحقق به آن جلو می‌برد. باید به نوآوری اولویت دهیم، چون مهم‌ترین بخش ارزش اصلی ما یعنی قدرت بخشیدن به کاربران و سازمان‌ها برای انجام «کارهای بیش‌تر» است. ما در قالب استراتژی «یک مایکروسافت» دسته‌ای از فعالیت‌های باارزش را انتخاب کرده‌ایم. و با معرفی هر خدمت و دستگاهی در آینده باید نوآوری جدیدی داشته باشیم تا برای مراحل بعدی آماده باشیم.

به علاوه، هر کدام از ما باید نهایت تلاش خود را بکنیم، این تغییر فرهنگ را مدیریت و به آن کمک کنیم. گاهی دست کم می گیریم که هر کدام از ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، و انتظار بیش از حد از دیگران داریم تا ما را به جلو ببرند. باید خود را تغییر دهیم.

و بالأخره، من واقعاً معتقدم هر کدام از ما باید معنای کار خود را درک کنیم. بهترین شغل زمانی شکل می‌گیرد که بدانیم صرفاً شغل نیست، بلکه چیزی است که زندگی مردم دیگر را بهبود می‌بخشد. این فرصتی است که همه ما اعضای این کمپانی را به جلو می‌برد.

بسیاری کمپانی‌ها آرمان تغییر دنیا را دارند. اما تنها تعداد کمی همه عوامل لازم را دارند: استعداد، منابع و استقامت. مایکروسافت ثابت کرده که هر سه عامل را تمام و کمال دارد. و من به عنوان مدیرعامل جدید ممکن نیس زیرساخت بهتری به دست بیاورم.

بیایید با هم این زیرساخت را کامل کنیم.

ساتیا

به گزارش سافت‌گذر ؛ نامه نادلا کاملاً امیدوارانه (و البته مفصل!) است. حال باید دید آیا این مدیرعامل جدید با تأکیدی که بر بخش دستگاه‌های همراه دارد، می‌تواند نوکیایی را احیا کند که به علت عقب ماندن از بازار گوشی‌های همراه، اگر نگوییم مرده، دست‌کم به کما رفته است. به نظر می‌رسد ساتیا نادلا کار بسیار دشواری پیش رو داشته باشد و شاید به همین دلیل از بیل گیتس تقاضای کمک کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19268 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/11/17 تعداد مشاهده: 2055
سافت گذر