کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلی‌استیشن ۳ بدهید تخفیف بگیرید

کنسول xbox one

مایکروسافت در تازه‌ترین تبلیغ جالب و البته زیرکانه‌ خود مشتریان را ترغیب کرده است تا با تحویل پلی‌استیشن ۳ یا یکی از دو مدل S یا E کنسول X360 خود به یکی از فروشگاه‌های این شرکت در‌جا صد دلار روی کنسول XOne خود تخفیف بگیرند!

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این در حالی است که با صد دلار تخفیف کسب کرده، قیمت XOne به ۳۹۹ دلار می رسد که تازه با قیمت Playstation 4 برابری می کند! این در حالی است که مایکروسافت اخیرا اعلام کرد کنسول XOne تا پایان سال ۲۰۱۳، به اندازه ۳٫۹ میلیون دستگاه به فروشگاه های این شرکت ارسال شده که فقط سه میلیون آنها فروش رفته است.

در مقابل، پلی استیشن ۴ در همین مدت ۴٫۲ میلیون دستگاه فروخته است. باید بمانیم و ببینیم حرکت بعدی مایکروسافت چیست. درضمن، مایکروسافت بتازگی عرضه یک XOne با رنگ سفید را تائید کرده است.

به گفته یکی از منابع خبری Halo 5 سال ۲۰۱۴ و Halo 2 Anniversary همین امسال عرضه می شوند. علاوه بر این قرار است امسال از Crackdown ۳ در نمایشگاه E3 پرده برداری شود. مایکروسافت Gears of War را از Epic خرید.

مایکروسافت بالاخره دست جنباند و قبل از مولتی پلتفرم شدن عنوان فوق محبوبش، تمام حقوق مربوط به عناوین گذشته و آینده، حتی عناوین متفرقه سرگرمی تحت نام Gears of War را از Epic خرید. قرار است عنوان بعدی این سری را یکی از استودیوهای مایکروسافت با نام Black Tusk تولید کند.

شاید این ماجرا موجب ترس هواداران سینه چاک این سری باشد، اما ظاهرا این ترس بی مورد خواهد بود. دلیلش این است که آقای راد فرگوسن، از خالقان اصلی سری Gears of War و شریک ساخت Bioshock: Infinite هم به تیم Black Tusk خواهد پیوست تا از نزدیک روی پیشرفت سری نظارت کند.

ظاهرا قرار بوده ایشان یک استودیوی تازه با نام ۲K Games در مارین کالیفرنیا تاسیس کند؛ اما گویا مایکروسافت در این باره موفق تر عمل کرده است! شرکت محبوب Epic اکنون مشغول ساخت عنوان Fortnite است.

همچنین سری بازی های Gears of War 1-2-3 و Gears of War: Judgment تا به امروز ۲۲ میلیون نسخه فروش و بیش از یک میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. گفتنی است عنوان Gears of War: Exile که قرار بود برای کینکت منتشر شود، در پی یکی از عاقلانه ترین تصمیم های مایکروسافت لغو شد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19344 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/23 تعداد مشاهده: 2477
سافت گذر