کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در حال کار بر روی دستگاهی برای پیش‌بینی حملات قلبی در افراد است

شرکت اپل در حال برنامه‌ریزی برای ورود به بازار دسته جدیدی از محصولات است. محصولاتی که تولید آن‌ها توسط اپل کمی عجیب به نظر می‌رسد. بنابر گزارشات موثق، اپل در حال گسترش فعالیت‌های خود و ورود به حوزه دستگاه‌های پزشکی و خودرو است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ طبق گزارش منتشره توسط Chronicle، اپل علاقه زیادی برای ورود به بازار محصولات پزشکی دارد و درحال همکاری با تاملینسون هولمن، مهندس صدا در جهت تولید دستگاهی برای پیش‌بینی حملات قلبی با توجه به صدای خون است. هولمن به واسطه تلاش‌هایی که در جهت توسعه چندین سیستم صوتی قابل توجه به کار بسته توانسته به شهرتی جهانی دست یابد. این تلاش‌ها شامل سیستم THX برای لوکاس فیلم، و ساخت اولین سیستم صوتی ۱۰٫۲ است.

ماه گذشته مدیران ارشد اپل نیز ملاقاتی با وزیر غذا و دارو ایالات متحده آمریکا داشتند تا به بحث در زمینه پتانسیل‌های برنامه‌های پزشکی بر روی گوشی‌های همراه بپردازند.

apple-heart-attack

اما هنگامی که بحث از علاقه اپل برای ورود به بازار خودرو می‌شود، این گزارش نقاط واضح کمتری دارد. بنابر آنچه در این گزارش منتشر شده، Adrian Perica از شرکت اپل طی ملاقاتی که در بهار گذشته با مدیرعامل تسلا، الون ماسک داشته به بحث و تبادل نظر در زمینه همکاری اپل با شرکت‌‌های خودروسازی پرداخته و البته مشخص نشده محور بحث‌ها در چه زمینه‌ای بوده است.

اپل پیش از این نیز علاقه خود را برای ورود به بازار خودرو با عرضه تکنولوژی‌های قابل استفاده در صنعت خودروسازی، بارها به معرض نمایش گذاشته بود. این شرکت پیش از این نیز برنامه‌هایی برای به کارگیری سیستم عامل iOSدر خودروها داشته و اوایل سال جاری میلادی نیز این تکنولوژی به معرض نمایش گذاشته شد، اما هنوز ارتباط این تکنولوژی با تسلا، مبهم به نظر می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19425 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/11/28 تعداد مشاهده: 2213
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر