کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

LaCie ذخیره‌ساز ۲۵ ترابایتی عرضه کرد

LaCie

شرکت فرانسوی LaCie گنجایش دستگاه‌های ذخیره‌سازی اکسترنال خود از سری ۵big را به ۲۵ ترابایت افزایش داد. ذخیره‌ساز ۲۵ ترابایتی این شرکت در واقع حاصل به‌هم‌پوستن پنج هارددیسک ۵ ترابایتی است که در کل با قیمت ۲۴۹۹ دلار برای فروش در وب‌ سایت این شرکت عرضه شده‌است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، پیش‌ تر یکی از بزرگترین رقبای LaCie در این حیطه درایو ۶ ترابایتی Ultrastar He6 محصول HGST (شرکت زیرمجموعه وسترن دیجیتال) بود که نوامبر سال گذشته وارد بازار شد و توجه زیادی را به‌خود جلب کرد. امروزه بیشتر هارددیسک‌های کنونی در بازار کامپیوترهای شخصی نهایتاً ۳ ترابایتی هستند، هرچند گاهی درایوهای داخلی ۴ ترابایتی هم به‌چشم می‌خورند.

اینک درایو ۲۵ ترابایتی LaCie یکی از پرگنجایش‌ ترین درایوهای RAID فعلی بازار در این رده به‌شمار می‌رود. درایوهای RAID از چندین واحد ذخیره‌سازی تشکیل می‌شوند که در یک محفظه گردهم می‌آیند و در شبکه‌های کامپیوتری کاربرد گسترده‌ای دارند.

البته درایو جدید LaCie را می‌توان با استفاده از کانکتور تاندربولت به کامپیوترهای شخصی و مک‌ نیز متصل کرد. سرعت انتقال داده روی این درایو ۷۸۵ مگابایت بر ثانیه است و طبق گفته شرکت سازنده، می‌توان برای انجام سازوکارهای سنگین چندرسانه‌ای روی کامپیوترهایی همچون مک‌ پرو اپل از آن سود برد.

باتوجه به گسترش ویدئوی ۴K که تصاویری با تفکیک‌ پذیری ۳۸۷۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل ارائه می‌دهد و مسلماً حجم بالایی دارد درایوهای پرظرفیت‌ تر بیش از پیش اهمیت خود را نشان می‌دهند. گفتنی است کامپیوترهای مک‌ پرو از درگاه‌های تاندربولت ۲ پشتیبانی می‌کنند و درنتیجه می‌توانند داده‌ها را با سرعت ۲۰ گیگابیت برثانیه نیز جابه‌جا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19582 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/07 تعداد مشاهده: 1666
سافت گذر