کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316435 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فورمت فایل PDF ابزار حملات ویروسی می‌شود

محققان در حال طراحي شيوه‌هايي براي انتشار نرم‌افزار مخرب به رايانه‌ها از طريق فايل‌هاي PDF پاك و بدون نياز به بهره برداري از آسيب‌پذيري‌هاي موجود در نرم‌افزار PDF ريدر يا استفاده از جاوااسكريپت هستند.

 يك محقق امنيتي هشدار داد كه فورمت فايل PDF ممكن است براي انتشار بدافزار از طريق فايل‌هاي PDF پاك ذخيره شده در رايانه هدف قرار گرفته كه برنامه ادوب آكروبات ريدر يا فاكسيت PDF ريدر در آن اجرا مي‌شود، مورد استفاده قرار بگيرد.

جرمي كانوي، مدير محصول "نيتروسكوريتي"، شيوه جديدي را براي حمله ابداع كرده كه در آن كد مخرب قابل تزريق شدن در تمامي فايل‌هاي PDF موجود در يك رايانه است.

به گفته وي، اين حمله نيازمند اجازه كاربر براي اجراي كد از طريق صندوق مكالمه است، با اين همه يك هكر مي‌تواند دست كم تا اندازه‌اي كنترل محتواي صندوق مكالمه را به دست بگيرد كه به‌نظر مي‌رسد موجب مي‌شود كاربر كد قابل اجرا را راه اندازي كند و به اين شكل از ترفند مهندسي اجتماعي براي واداشتن كاربر براي اجراي نرم‌افزار مخرب استفاده مي‌كند.

در اين شيوه غيرفعال كردن جاوااسكريپت نيز مانع از انجام حملات نمي‌شود و همچنين نيازي به بهره‌برداري از حفره‌هاي امنيتي موجود در برنامه PDF ريدر نيست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1974 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/01/18 تعداد مشاهده: 1230
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر