کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین رستوران مجهز به منوی رومیزی با فناوری لمسی

 این رستوران که "اینامو" نام دارد در منطقه سوهو در لندن واقع شده است. در این رستوران میزها برای انتخاب و سفارش غذا مجهز به صفحه لمسی هستند و بنابراین مشتریان می‌توانند بدون نیاز به دریافت دفترچه منو و سفارش دادن غذا به گارسون مستقیما و از طریق رایانه سفارشات خود را به آشپزخانه ارسال کنند.
خوردن شام در این رستوران نه تنها برای شیفتگان فناوری‌های برتر یک سرگرمی جالب است بلکه یک تجربه واقعا خاطره‌انگیز به شمار می‌رود، حتی اگر مشتری مجبور باشد برای نوشیدن یک لیوان نوشابه 27 پوند پرداخت کند!

مشتریان پس ازسفارش غذا می‌توانند در منو بر روی گزینه "وب کم بر روی آشپزخانه" کلیک کنند تا از بهداشتی بودن و نظافت یک آشپرخانه مطمئن و آشپزهای حرفه‌ای که با ظرافت غذاها را براساس سفارش مشتری طبخ می‌کنند اطمینان حاصل کنند.
در این رستوران از زمان سفارش غذا از طریق نمایشگر صفحه لمسی تا دریافت آن حدود 20 دقیقه زمان نیاز است. این مدت زمان برای انجام چند بازی ویدئویی بر روی میز- نمایشگر لمسی و لذت بردن از فضای متوهم رستوران کافی است.
براساس گزارش ایندیپندنت، پس از صرف غذا مشتری می‌تواند با ورود مجدد به منو از برنامه‌های اماکنی که پس از صرف شام قصد بازدید از آنها را دارد برای مثال سالن‌های سینما و یا تئاتر مطلع شود و از روی میز لمسی خود تاکسی بگیرد. "اینامو" اولین رستوران تعاملی از این نوع در اروپا است. این رستوران روزانه میزبان 200 مشتری است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2008 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/01/21 تعداد مشاهده: 1091
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر