کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316690 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Motorola Moto X+1 به زودی خواهد آمد

به زودی Motorola Moto X+1 جایگزین نسخه قبلی خود یعنی Motorola Moto X خواهد شد و این در حالی است که  تقریباً 8 ماه است که گوشی Motorola Moto X در بازار ایالات متحده امریکا یافت می شود و عرضه این گوشی در بعضی کشورها به تازگی شروع شده است.

به گزارش سافت گذر، هر چند پیش از رونمایی رسمی از هر تلفن همراه، اطلاعات مربوط به سخت افزار آن لو می رود ولی ما هنوز چیز زیادی درباره این تلفن همراه نمی دانیم. در حال حاضر Motorola در حال جدا شدن از Google و پیوستن بهLenovo  است. چیزی که روشن است این است که پروژه Moto X+1 با مدیران فعلی آغاز شده است و Lenovo مایل است در تولید این دستگاه نقش داشته باشد.

گوشی Moto X تجربه ای جدید از کار کردن با یک گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید بود. سخت افزار این گوشی چیزی نبود که بتوان آن را بهترین در نوع خود دانست ولی عملکردی بسیار روان و خوب داشت و کنترل های بدون لمس Moto X هنوز هم برای برخی کاربران شگفت انگیز است.

قابلیت جالب دیگری که Motorola با گوشی خود یعنی Moto X عرضه کرد، Moto Maker بود، قابلیتی که شما می توانستید دستگاه خود را به سلیقه خود بسازید؛ یعنی رنگ پنل پشتی و ترکیب رنگ قسمت های مختلف گوشی دست خودتان بود. حتی چاپ یک متن منحصر به فرد در پشت گوشی که توسط کاربر انتخاب می شود نیز امکان پذیر است. علاوه بر همه این ها گوشی Moto X به دلیل استفاده از اندروید تقریباً خالص، خیلی سریع آپدیت های آن را دریافت می کرد.

ولی سوال اصلی این است که Moto X+1 چه پیشرفت هایی را خواهد داشت؟ خب میتوان به این سوال پاسخ های زیادی داد و ممکن است پیشرفت هایی در هر یک از قسمت های فنی و سخت افزار گوشی انجام شود. ولی در این صورتMotorola  قادر نخواهد بود تا چیزی را که با Moto X عرضه کرد با عرضه ی Moto X+1 دوباره تکرار کند، و آن عملکردی قابل قبول همراه با قیمتی مناسب است. باید دید کمپانی تولید کننده این دستگاه چه تصمیمی خواهد گرفت. ارتقا سخت افزار در حد یک پرچمدار و تولید محصولی با قیمت بالاتر یا تولید محصولی با قیمتی مناسب و سخت افزار قابل قبول.

شاید یکی از راه های افزایش فروش این دستگاه فراهم آوردن شخصی سازی Moto Maker در خارج از ایالات متحده امریکا باشد. همچنین احتمال این که Motorola از دوربینی قدرتمندتر در این دستگاه استفاده کند زیاد است. هر چند که «+1» در نام این گوشی حاکی از آن است که موارد بیشتری به کنترل های بدون لمس و سایر امکانات افزوده خواهد شد.

به محض این که اطلاعات بیشتری از این تلفن همراه به بیرون درز کند، شما را مطلع خواهیم ساخت، پس با ما همراه باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20138 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/01/17 تعداد مشاهده: 1856
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر